Bouwjaar | 16-07-2019 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 153.107 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.498 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
€ 19.750,-
Algemeen
Bouwjaar | 16-07-2019 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 153.107 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.498 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Wiltjer en Offenga |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Oude Trekweg 26 |
Postcode | 8861 KL |
Plaats | Harlingen |
Provincie | Friesland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)517 - 431016 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autofirst-wiltjerenoffenga.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 185/65 R15
Acceleratie (0-100): 7,7 s
Topsnelheid: 222 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 403 x 174 x 141 cm
Wielbasis: 256 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.140 kg
Laadvermogen: 565 kg
GVW: 1.705 kg
Interieur
Interieur: Donkergrijs, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 115 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,1 l/100km (1 op 19,6)
Brandstofverbruik in de stad: 6,5 l/100km (1 op 15,4)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,2 l/100km (1 op 23,8)
Staat
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 1 (1 handzender)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 139 - € 151 per kwartaal
Deze Audi A1 Sportback komt uit 2019, werd geleverd van 01-07-2019 tot 30-06-2021 en kostte toen € 34.000,-. Deze originele Nederlandse personenauto staat sinds 2019 op kenteken, is voorzien van een benzine-motor, heeft een maximum vermogen van 110 kW (150 PK) en een cilinderinhoud van 1498 cc.Alle prijzen zijn internet meeneem prijzen
Wij rekenen € 795,- kosten rijklaar maken voor: onderhoud, nieuwe apk, aircoservice, te naam stellen voertuig en poetsbeurt.
Bent u niet in de gelegenheid om tijdens onze openingstijden te komen? Overige tijden zijn ook mogelijk na telefonische afspraak.
Ons bedrijf heeft al bijna 12 jaar als doelstelling het in alle prijsklassen aanbieden van gebruikte automobielen in nette staat tegen de scherpste prijs.
Met ons assortiment bieden wij particulieren een keuze in kwaliteits-occasions.
Graag nodigen wij u uit ons actuele aanbod te bekijken. Indien u hier niet de auto van uw keuze aantreft, kunt u natuurlijk altijd telefonisch of per e-mail contact met ons opnemen. Onze voorraad is namelijk sterk wisselend.
Wij nodigen u graag uit in Harlingen (bedrijventerrein Hermes) voor een bezoek en een vrijblijvend gesprek.
Kijk ook eens bij onze andere advertentie's
Graag tot ziens in Harlingen, u bent van harte welkom.
De personenauto heeft een topsnelheid van 222 km per uur en bereikt vanuit stilstand de 100 km/u in 7,7 seconden. Het verbruik van deze personenauto is gemiddeld 6,4 liter per 100 km en hij weegt 1140 kg. De APK is geldig tot 16-07-2025 en de wegenbelasting bedraagt gemiddeld € 144,58 per kwartaal.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Audi A1 | Klein maar verfijnd
Wie op zoek is naar een compacte auto, is in de regel ook op zoek naar een voordelige auto. Het model dat het meeste waar voor zijn geld biedt, zal favoriet zijn. Audi is echter een "premium" merk. Dat betekent dat het bij de meest compacte Audi niet gaat om voordeel, maar juist om kwaliteit, imago en verfijning. Is de nieuwe Audi A1 desondanks ook te verantwoorden met het verstand?
De Audi A1 is een compacte premium auto. De meerwaarde zit in de hoge mate van verfijning van de zitpositie via het weggedrag tot de motoren. De 30 TFSI met het standaard-onderstel is favoriet.
Plus
- uitstekende rijeigenschappen
- 30 TFSI is vlot en zuinig
- moderne, bruikbare techniek
Min
- achterste zijruiten niet geheel te openen
- fors verbruik 40 TFSI
- geen koopje
Conclusie
Is de Audi A1 niet alleen met het gevoel, maar ook met het verstand te verantwoorden? In zekere zin wel. Er is geen twijfel mogelijk dat de A1 duurder is dan andere compacte auto's, maar een testrit leert dat duidelijk merkbaar is waarom. En het geld zit zeker niet alleen in de goede naam! De Audi A1 gaat op alle punten net even verder dan een doorsnee auto. Dat begint met de zitpositie, de uitrusting en de afwerking. De echte kracht zit in de daadkracht van de motor, de brandstofbesparende technieken ("30 TFSI", niet "40 TFSI") en het veiligheidsniveau. Het enige punt waarop de A1 slechts een gemiddelde scoort is de geluidsisolatie. Daarbij kent de auto kleine schoonheidsfoutjes in de zin van ruiten van de achterportieren die niet geheel openen, reflecties op het dashboard en een achterruit die snel vies wordt.
De 40 TFSI is kostbaar in aanschaf en gebruik. De 30 TFSI is minder sterk, maar voelt dankzij het levendige gebruik minstens zo vlot en is daarmee de verstandigere keuze. Daarbij zullen velen het geluid van het standaard audiosysteem verkiezen boven de meer fragiele klanken van het B&O systeem. Kortom: de verschillen zitten in de details en dat is niet merkbaar bij een blokje proefrijden rondom het pand van de dealer. Vraag daarom om een lange proefrit en geniet ervan!