Audi A1 Sportback 30 TFSI |CARPLAY/DIGITAL/PDC/CRUISE | KM

€ 20.495,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 13-12-2019
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 37.550 km
Deuren 5
Kleur Overige Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 999 cc
Vermogen 85 kW (116 pk)

Audi A1 Sportback 30 TFSI |CARPLAY/DIGITAL/PDC/CRUISE | KM


€ 20.495,-

Algemeen

Bouwjaar 13-12-2019
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 37.550 km
Deuren 5
Kleur Overige Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 999 cc
Vermogen 85 kW (116 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autobedrijf de Graaf v.o.f.
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Burg van der Lelystraat 20A
Postcode 4285 BL
Plaats Woudrichem
Provincie Noord Brabant
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 13331709 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • automatic climate control
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • lichtmetalen velgen
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Aantal cilinders: 3
Ledig gewicht: 1.080 kg
Wielbasis: 256 cm
Acceleratie (0-100): 9,5 s
Topsnelheid: 203 km/u
Aantal zitplaatsen: 5
Motorrijtuigenbelasting: € 139 - € 151 per kwartaal

= Bedrijfsinformatie =

Wij zijn Autobedrijf De Graaf. Een familiebedrijf, waarin de tweede generatie momenteel aan het werk is. Wij zijn een klassieke dorpsgarage en werken volgens de hoogste kwaliteitsstandaarden. Wij onderscheiden ons doordat wij altijd even tijd voor u vrij maken en dat wij midden in onze gemeenschap staan en weten wat er speelt. Wij specialiseren ons in occasions van volume merken zoals Volkswagen, Opel, Ford en Renault, die maximaal 10 jaar oud zijn. Wij zijn transparant en laagdrempelig, dus nodigen u van harte uit om de auto te komen bekijken en een proefrit te maken.
Hopelijk tot snel!
Met vriendelijke groet,
Chris de Graaf

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Audi A1 | Klein maar verfijnd

Wie op zoek is naar een compacte auto, is in de regel ook op zoek naar een voordelige auto. Het model dat het meeste waar voor zijn geld biedt, zal favoriet zijn. Audi is echter een "premium" merk. Dat betekent dat het bij de meest compacte Audi niet gaat om voordeel, maar juist om kwaliteit, imago en verfijning. Is de nieuwe Audi A1 desondanks ook te verantwoorden met het verstand?

Autotest | Audi A1 Klein maar verfijnd

De Audi A1 is een compacte premium auto. De meerwaarde zit in de hoge mate van verfijning van de zitpositie via het weggedrag tot de motoren. De 30 TFSI met het standaard-onderstel is favoriet.

Plus

  • uitstekende rijeigenschappen
  • 30 TFSI is vlot en zuinig
  • moderne, bruikbare techniek

Min

  • achterste zijruiten niet geheel te openen
  • fors verbruik 40 TFSI
  • geen koopje

Conclusie

Is de Audi A1 niet alleen met het gevoel, maar ook met het verstand te verantwoorden? In zekere zin wel. Er is geen twijfel mogelijk dat de A1 duurder is dan andere compacte auto's, maar een testrit leert dat duidelijk merkbaar is waarom. En het geld zit zeker niet alleen in de goede naam! De Audi A1 gaat op alle punten net even verder dan een doorsnee auto. Dat begint met de zitpositie, de uitrusting en de afwerking. De echte kracht zit in de daadkracht van de motor, de brandstofbesparende technieken ("30 TFSI", niet "40 TFSI") en het veiligheidsniveau. Het enige punt waarop de A1 slechts een gemiddelde scoort is de geluidsisolatie. Daarbij kent de auto kleine schoonheidsfoutjes in de zin van ruiten van de achterportieren die niet geheel openen, reflecties op het dashboard en een achterruit die snel vies wordt.

De 40 TFSI is kostbaar in aanschaf en gebruik. De 30 TFSI is minder sterk, maar voelt dankzij het levendige gebruik minstens zo vlot en is daarmee de verstandigere keuze. Daarbij zullen velen het geluid van het standaard audiosysteem verkiezen boven de meer fragiele klanken van het B&O systeem. Kortom: de verschillen zitten in de details en dat is niet merkbaar bij een blokje proefrijden rondom het pand van de dealer. Vraag daarom om een lange proefrit en geniet ervan!

Deel deze advertentie