Bouwjaar | 01-07-2021 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 46.969 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | - |
€ 23.599,-
Algemeen
Bouwjaar | 01-07-2021 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 46.969 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | - |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Kubika Cars |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Weg naar Zwartberg 83t |
Postcode | 3530 |
Plaats | Houthalen-Helchteren |
Land | België |
GSM | +32 (0) 89 93 10 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | kubika-cars.be |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Consommation moyenne de carburant: 2,9 l/100km
Dommages: aucun
Audi A1 Sportback 25TFSi S-Line Manueel benzine 95PK
Eerste Eigenaar.
Goed onderhouden.
Wagen bevindt zich in Nette staat.
Wagen wordt onderhoudsvrij geleverd.
Eerste inschrijving: 07/2021
Kilometerstand: 46.969 km
Kleur: Grijs
999cc Benzine Automaat
70 KW/ 95 PK
Euro 6d-ISC-FCM
NEDC: 107 g/km
WLTP: 136 g/km
! Absolute top toestand !
Deze wagen wordt keuringsvrij afgeleverd met detailverslag (80 controlepunten
+ Car-Pass gewaarborgde kilometerstand) + 12 MAANDEN WETTELIJKE GARANTIE !
*Virtual Cockpit
*Automaat
*S-Line Sportpakket
*Cruise Control
*Apple Carplay
*Android Auto
*Parkeersensoren
*Navigatiesysteem
*Dagrijlichten
*Airconditioning
*Led Verlichting
*Start&Stop systeem
*Radio/Cd/Aux
*Airbags
*2 sleutels
*Boordcomputer
*Elek.ruiten
*Elek.spiegels
*Mistlampen
*isofix
*enz...
Wordt geleverd met:
-1jaar Wettelijke garantie
-Gekeurd voor verkoop met Car-pass(inschrijfklaar)
-Onderhoudsvrij gedurende 6 maanden / 15.000 km
-Levering aan huis mogelijk tot 100km 150 boven 100km bespreekbaar
-Overname van uw wagen mogelijk + Testrit mogelijk
-Info of afspraak tel : 0485143679
-Op afspraak, ook open op Zon en Feestdagen.
-Weg naar zwartberg 83 Houthalen
-Typfouten en vergissingen Voorbehouden-
mvg,
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Audi A1 | Klein maar verfijnd
Wie op zoek is naar een compacte auto, is in de regel ook op zoek naar een voordelige auto. Het model dat het meeste waar voor zijn geld biedt, zal favoriet zijn. Audi is echter een "premium" merk. Dat betekent dat het bij de meest compacte Audi niet gaat om voordeel, maar juist om kwaliteit, imago en verfijning. Is de nieuwe Audi A1 desondanks ook te verantwoorden met het verstand?
De Audi A1 is een compacte premium auto. De meerwaarde zit in de hoge mate van verfijning van de zitpositie via het weggedrag tot de motoren. De 30 TFSI met het standaard-onderstel is favoriet.
Plus
- uitstekende rijeigenschappen
- 30 TFSI is vlot en zuinig
- moderne, bruikbare techniek
Min
- achterste zijruiten niet geheel te openen
- fors verbruik 40 TFSI
- geen koopje
Conclusie
Is de Audi A1 niet alleen met het gevoel, maar ook met het verstand te verantwoorden? In zekere zin wel. Er is geen twijfel mogelijk dat de A1 duurder is dan andere compacte auto's, maar een testrit leert dat duidelijk merkbaar is waarom. En het geld zit zeker niet alleen in de goede naam! De Audi A1 gaat op alle punten net even verder dan een doorsnee auto. Dat begint met de zitpositie, de uitrusting en de afwerking. De echte kracht zit in de daadkracht van de motor, de brandstofbesparende technieken ("30 TFSI", niet "40 TFSI") en het veiligheidsniveau. Het enige punt waarop de A1 slechts een gemiddelde scoort is de geluidsisolatie. Daarbij kent de auto kleine schoonheidsfoutjes in de zin van ruiten van de achterportieren die niet geheel openen, reflecties op het dashboard en een achterruit die snel vies wordt.
De 40 TFSI is kostbaar in aanschaf en gebruik. De 30 TFSI is minder sterk, maar voelt dankzij het levendige gebruik minstens zo vlot en is daarmee de verstandigere keuze. Daarbij zullen velen het geluid van het standaard audiosysteem verkiezen boven de meer fragiele klanken van het B&O systeem. Kortom: de verschillen zitten in de details en dat is niet merkbaar bij een blokje proefrijden rondom het pand van de dealer. Vraag daarom om een lange proefrit en geniet ervan!