Audi A1 Sportback 25 TFSI S Line Pro Line

€ 15.850,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 06-05-2019
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 138.536 km
Deuren 4
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 999 cc
Vermogen 70 kW (95 pk)

Audi A1 Sportback 25 TFSI S Line Pro Line


€ 15.850,-

Algemeen

Bouwjaar 06-05-2019
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 138.536 km
Deuren 4
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 999 cc
Vermogen 70 kW (95 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Rijfrisjes
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Tokyostraat 19S
Postcode 1175 RB
Plaats Lijnden
Provincie Noord Holland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)85 - 0604503 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • alarmsysteem
  • cruise control
  • deelbare achterbank (ongelijk)
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • metallic lak
  • radio/cd speler
  • startonderbreker

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 40 liter
Acceleratie (0-100): 10,8 s
Topsnelheid: 190 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 4043 x 1740 x 1433 cm
Wielbasis: 255 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.065 kg
Laadvermogen: 100 kg
GVW: 1.165 kg

Interieur
Interieur: black, Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 104 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,6 l/100km (1 op 21,7)

Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)

Staat
Algemene staat: goed
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Aantal sleutels: 1

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 139 - € 151 per kwartaal

Nette auto, lederen/stof interieur, airco, cruise control en digitale dashboard.

Algemene informatie
Aantal deuren: 4
Kleur: Blauw

Technische informatie
Vermogen: 70 kW (95 PK)
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Bandenmaat: 215/45 R17
Acceleratie (0-100): 10,8 s
Topsnelheid: 191 km/u

Maten en gewichten
Laadvermogen: 565 kg
GVW: 1.630 kg
Afmetingen (LxBxH): 403 x 174 x 141 cm
Wielbasis: 256 cm

Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu en verbruik
Brandstofverbruik in de stad: 6 l/100km (1 op 16,7)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4 l/100km (1 op 25,0)
CO2-uitstoot: 107 g/km
Energielabel: C

Financiële informatie
BTW/Marge: incl. BTW (de BTW, ca. € 3.190, is verrekenbaar voor ondernemers)
Motorrijtuigenbelasting: € 125 - € 141 per kwartaal

Comfort & Interieur


o Achterbank in delen neerklapbaar
o Airco
o Armsteun voor
o Audio installatie
o Autotelefoonvoorbereiding met Bluetooth
o Bandenspanningscontrolesysteem
o Connected services
o Elektrische ramen achter
o Elektrische ramen voor
o Keyless start
o Lederen stuurwiel
o Lederen versnellingspook
o Multimedia-voorbereiding
o Radio
o Sportstoelen
o Stof/kunstlederen bekleding
o Stuurbekrachtiging snelheidsafhankelijk
o Stuur verstelbaar
o Stuurwiel multifunctioneel
o Telefoonintegratie
o Volledig digitaal instrumentenpaneel
o Voorstoelen in hoogte verstelbaar


Exterieur


o Buitenspiegels elektrisch verstelbaar
o Buitenspiegels verwarmbaar
o Centrale deurvergrendeling met afstandsbediening
o Dakspoiler
o Dimlichten automatisch
o LED achterlichten
o LED koplampen
o Lichtmetalen velgen 17"
o S Line exterieur
o Warmtewerend glas


Veiligheid


o Accident Avoidance System
o Airbag(s) hoofd voor
o Airbag(s) side voor
o Airbag bestuurder
o Airbag passagier
o Anti Blokkeer Systeem (ABS)
o Bots waarschuwing systeem
o Brake Assist System
o Cruise control
o Electronic Brake Distribution (EBD)
o Electronic Stability Program (ESP)
o Parkeersensor achter
o Parkeersensor voor
o Regensensor
o Rijstrooksensor
o Rijstrooksensor met correctie
o Start/stop systeem
o Startblokkering
o Tractie Controle Systeem (TCS)



Maak kennis met de perfecte mix van sportiviteit, luxe en

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Audi A1 | Klein maar verfijnd

Wie op zoek is naar een compacte auto, is in de regel ook op zoek naar een voordelige auto. Het model dat het meeste waar voor zijn geld biedt, zal favoriet zijn. Audi is echter een "premium" merk. Dat betekent dat het bij de meest compacte Audi niet gaat om voordeel, maar juist om kwaliteit, imago en verfijning. Is de nieuwe Audi A1 desondanks ook te verantwoorden met het verstand?

Autotest | Audi A1 Klein maar verfijnd

De Audi A1 is een compacte premium auto. De meerwaarde zit in de hoge mate van verfijning van de zitpositie via het weggedrag tot de motoren. De 30 TFSI met het standaard-onderstel is favoriet.

Plus

  • uitstekende rijeigenschappen
  • 30 TFSI is vlot en zuinig
  • moderne, bruikbare techniek

Min

  • achterste zijruiten niet geheel te openen
  • fors verbruik 40 TFSI
  • geen koopje

Conclusie

Is de Audi A1 niet alleen met het gevoel, maar ook met het verstand te verantwoorden? In zekere zin wel. Er is geen twijfel mogelijk dat de A1 duurder is dan andere compacte auto's, maar een testrit leert dat duidelijk merkbaar is waarom. En het geld zit zeker niet alleen in de goede naam! De Audi A1 gaat op alle punten net even verder dan een doorsnee auto. Dat begint met de zitpositie, de uitrusting en de afwerking. De echte kracht zit in de daadkracht van de motor, de brandstofbesparende technieken ("30 TFSI", niet "40 TFSI") en het veiligheidsniveau. Het enige punt waarop de A1 slechts een gemiddelde scoort is de geluidsisolatie. Daarbij kent de auto kleine schoonheidsfoutjes in de zin van ruiten van de achterportieren die niet geheel openen, reflecties op het dashboard en een achterruit die snel vies wordt.

De 40 TFSI is kostbaar in aanschaf en gebruik. De 30 TFSI is minder sterk, maar voelt dankzij het levendige gebruik minstens zo vlot en is daarmee de verstandigere keuze. Daarbij zullen velen het geluid van het standaard audiosysteem verkiezen boven de meer fragiele klanken van het B&O systeem. Kortom: de verschillen zitten in de details en dat is niet merkbaar bij een blokje proefrijden rondom het pand van de dealer. Vraag daarom om een lange proefrit en geniet ervan!

Deel deze advertentie