Bouwjaar | 17-11-2023 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 10.020 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 70 kW (95 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 17-11-2023 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 10.020 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 70 kW (95 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Thomas Rutten B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Randweg Zuid 40 |
Postcode | 6021 PT |
Plaats | Budel |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)495 - 218050 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.thomas-rutten.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modeljaar: 2018
Modelcode: 8X
Technische informatie
Koppel: 175 Nm
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 40 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 11,0 s
Topsnelheid: 193 km/u
Maten
Afmetingen (LxB): 404 x 174 cm
Wielbasis: 256 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.075 kg
Laadvermogen: 555 kg
GVW: 1.630 kg
Interieur
Interieur: Zwart-staalgrijs, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 124 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 6d-TEMP
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 139 - € 151 per kwartaal
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Basispakket
Stijlvol en veelzijdig, dat zijn misschien wel de belangrijkste kenmerken van de Audi A1 Sportback. Dit exemplaar is bovendien voorzien van verschillende systemen die het autorijden aangenamer en veiliger maken. Voor de aandrijving van deze auto zorgt een compacte motor. Verder is de Audi uitgerust met: 15 inch lichtmetalen velgen, in hoogte verstelbare voorstoelen, in delen neerklapbare achterbank, elektrisch bedienbare en verwarmde buitenspiegels, elektrisch bedienbare ramen achter en snelheidsafhankelijke stuurbekrachtiging.
Rij- en route-info wordt perfect in beeld gebracht door het digitale dashboard. Had u de auto nou wel afgesloten? Met Connected Services checkt u het overal en altijd. Laat u niet afleiden door gerommel aan de audioknoppen. De audiobediening op het stuur zorgt dat u altijd geconcentreerd blijft. Voor een storingvrije radio-ontvangst zorgt de ingebouwde DAB-ontvanger. Parkeersensoren zijn een handig hulpmiddel om parkeerschades te voorkomen. Wat u ook in deze auto kunt vinden zijn regensensor, cruise control, sportstuurwiel, airconditioning en centrale deurvergrendeling met afstandsbediening.
Het dak van deze Audi A1 is gewrapped in de kleur zwart zoals op de foto.
Deze auto is voorzien van innovatieve systemen die u onderweg begeleiden en beschermen. Voorzien van het Lane-keeping systeem. Ofwel: blijf automatisch in je baan. Mindert een voorligger onverwachts te veel vaart, dan komt de forward collision warning in actie en waarschuwt meteen. Bovenop deze veiligheidsfeatures heeft deze Audi bovendien brake assist en bandenspanningcontrolesysteem.
Nieuwsgierig? Bel of mail ons nu voor een proefrit.
De prijs waarmee wordt geadverteerd betreft een meeneemprijs zonder inruil. Uw huidige auto bij ons inruilen? Dat is uiteraard in de meeste gevallen ook mogelijk. Vraag een van onze collega's naar de mogelijkheden. Inruilprijs voor deze Audi bedraagt €24.200,-
Inruil mogelijk tegen handelsprijzen.
Beter bekijken? Via onze website kunt u de auto volledig via 360 graden view bezichtigen.
Ondanks onze grote zorgvuldigheid kunt u aan deze advertentie geen rechten ontlenen en zijn alle gegevens onder voorbehoud van (type)fouten.
Alle opties dienen zelf gecontroleerd te worden op aanwezigheid bij het maken van een proefrit.
De bij ons gekochte
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Audi A1 | Klein maar verfijnd
Wie op zoek is naar een compacte auto, is in de regel ook op zoek naar een voordelige auto. Het model dat het meeste waar voor zijn geld biedt, zal favoriet zijn. Audi is echter een "premium" merk. Dat betekent dat het bij de meest compacte Audi niet gaat om voordeel, maar juist om kwaliteit, imago en verfijning. Is de nieuwe Audi A1 desondanks ook te verantwoorden met het verstand?
De Audi A1 is een compacte premium auto. De meerwaarde zit in de hoge mate van verfijning van de zitpositie via het weggedrag tot de motoren. De 30 TFSI met het standaard-onderstel is favoriet.
Plus
- uitstekende rijeigenschappen
- 30 TFSI is vlot en zuinig
- moderne, bruikbare techniek
Min
- achterste zijruiten niet geheel te openen
- fors verbruik 40 TFSI
- geen koopje
Conclusie
Is de Audi A1 niet alleen met het gevoel, maar ook met het verstand te verantwoorden? In zekere zin wel. Er is geen twijfel mogelijk dat de A1 duurder is dan andere compacte auto's, maar een testrit leert dat duidelijk merkbaar is waarom. En het geld zit zeker niet alleen in de goede naam! De Audi A1 gaat op alle punten net even verder dan een doorsnee auto. Dat begint met de zitpositie, de uitrusting en de afwerking. De echte kracht zit in de daadkracht van de motor, de brandstofbesparende technieken ("30 TFSI", niet "40 TFSI") en het veiligheidsniveau. Het enige punt waarop de A1 slechts een gemiddelde scoort is de geluidsisolatie. Daarbij kent de auto kleine schoonheidsfoutjes in de zin van ruiten van de achterportieren die niet geheel openen, reflecties op het dashboard en een achterruit die snel vies wordt.
De 40 TFSI is kostbaar in aanschaf en gebruik. De 30 TFSI is minder sterk, maar voelt dankzij het levendige gebruik minstens zo vlot en is daarmee de verstandigere keuze. Daarbij zullen velen het geluid van het standaard audiosysteem verkiezen boven de meer fragiele klanken van het B&O systeem. Kortom: de verschillen zitten in de details en dat is niet merkbaar bij een blokje proefrijden rondom het pand van de dealer. Vraag daarom om een lange proefrit en geniet ervan!