Audi A1 Sportback 1.6 TDI Pro Line S Airco 5drs 173.101 km NAP bj 2012

n.o.t.k.

afbeelding vergroten
Bouwjaar 31-10-2012
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 173.101 km
Deuren 5
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.598 cc
Vermogen 66 kW (90 pk)

Audi A1 Sportback 1.6 TDI Pro Line S Airco 5drs 173.101 km NAP bj 2012


n.o.t.k.

Algemeen

Bouwjaar 31-10-2012
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 173.101 km
Deuren 5
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.598 cc
Vermogen 66 kW (90 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Altena Auto's
Contactpersoon Dhr. Damen
Adres Rijstveld 7
Postcode 5236 WS
Plaats 's-Hertogenbosch
Provincie Noord Brabant
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 21816055 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.altenaautos.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • lichtmetalen velgen
  • navigatiesysteem
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • traction control
  • xenon verlichting

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 11,6 s
Topsnelheid: 182 km/u

Maten
Wielbasis: 247 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.135 kg
Laadvermogen: 515 kg
GVW: 1.650 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 610 kg)

Interieur
Aantal zitplaatsen: 4

Milieu
CO2-uitstoot: 99 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 5

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 3,8 l/100km (1 op 26,3)
Brandstofverbruik in de stad: 4,4 l/100km (1 op 22,7)
Brandstofverbruik op de snelweg: 3,4 l/100km (1 op 29,4)

Staat
Aantal sleutels: 2 (1 handzender)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 318 - € 330 per kwartaal

Wij zijn verhuisd naar uilenwaard 44 Empel, bezichtiging op afspraak tel 06-21816055.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Audi A1 | Klein maar verfijnd

Wie op zoek is naar een compacte auto, is in de regel ook op zoek naar een voordelige auto. Het model dat het meeste waar voor zijn geld biedt, zal favoriet zijn. Audi is echter een "premium" merk. Dat betekent dat het bij de meest compacte Audi niet gaat om voordeel, maar juist om kwaliteit, imago en verfijning. Is de nieuwe Audi A1 desondanks ook te verantwoorden met het verstand?

Autotest | Audi A1 Klein maar verfijnd

De Audi A1 is een compacte premium auto. De meerwaarde zit in de hoge mate van verfijning van de zitpositie via het weggedrag tot de motoren. De 30 TFSI met het standaard-onderstel is favoriet.

Plus

  • uitstekende rijeigenschappen
  • 30 TFSI is vlot en zuinig
  • moderne, bruikbare techniek

Min

  • achterste zijruiten niet geheel te openen
  • fors verbruik 40 TFSI
  • geen koopje

Conclusie

Is de Audi A1 niet alleen met het gevoel, maar ook met het verstand te verantwoorden? In zekere zin wel. Er is geen twijfel mogelijk dat de A1 duurder is dan andere compacte auto's, maar een testrit leert dat duidelijk merkbaar is waarom. En het geld zit zeker niet alleen in de goede naam! De Audi A1 gaat op alle punten net even verder dan een doorsnee auto. Dat begint met de zitpositie, de uitrusting en de afwerking. De echte kracht zit in de daadkracht van de motor, de brandstofbesparende technieken ("30 TFSI", niet "40 TFSI") en het veiligheidsniveau. Het enige punt waarop de A1 slechts een gemiddelde scoort is de geluidsisolatie. Daarbij kent de auto kleine schoonheidsfoutjes in de zin van ruiten van de achterportieren die niet geheel openen, reflecties op het dashboard en een achterruit die snel vies wordt.

De 40 TFSI is kostbaar in aanschaf en gebruik. De 30 TFSI is minder sterk, maar voelt dankzij het levendige gebruik minstens zo vlot en is daarmee de verstandigere keuze. Daarbij zullen velen het geluid van het standaard audiosysteem verkiezen boven de meer fragiele klanken van het B&O systeem. Kortom: de verschillen zitten in de details en dat is niet merkbaar bij een blokje proefrijden rondom het pand van de dealer. Vraag daarom om een lange proefrit en geniet ervan!

Deel deze advertentie