Audi A1 Sportback 1.4 TFSI Sport Pro Line

€ 12.750,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 03-06-2015
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 108.597 km
Deuren 4
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.395 cc
Vermogen 92 kW (125 pk)

Audi A1 Sportback 1.4 TFSI Sport Pro Line


€ 12.750,-

Algemeen

Bouwjaar 03-06-2015
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 108.597 km
Deuren 4
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.395 cc
Vermogen 92 kW (125 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Handelsonderneming Ambergen
Contactpersoon Raldo
Adres Hengelosestraat 311
Postcode 7521 AD
Plaats Enschede
Provincie Overijssel
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 53180988 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airbags (window)
  • airbags gordijn (achter)
  • airbags gordijn (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (handbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • startonderbreker
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Constructiejaar: 2015

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 45 liter
Acceleratie (0-100): 8,9 s
Topsnelheid: 204 km/u

Maten en gewichten
Ledig gewicht: 1.105 kg
Afmetingen (LxBxH): 3992 x 1746 x 1448 cm
Wielbasis: 247 cm

Interieur
Interieur: hardCoal, Stof
Aantal zitplaatsen: 4

Milieu
CO2-uitstoot: 112 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 6

Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig

Staat
Algemene staat: goed
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Aantal sleutels: 2

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 139 - € 151 per kwartaal

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Audi A1 | Klein maar verfijnd

Wie op zoek is naar een compacte auto, is in de regel ook op zoek naar een voordelige auto. Het model dat het meeste waar voor zijn geld biedt, zal favoriet zijn. Audi is echter een "premium" merk. Dat betekent dat het bij de meest compacte Audi niet gaat om voordeel, maar juist om kwaliteit, imago en verfijning. Is de nieuwe Audi A1 desondanks ook te verantwoorden met het verstand?

Autotest | Audi A1 Klein maar verfijnd

De Audi A1 is een compacte premium auto. De meerwaarde zit in de hoge mate van verfijning van de zitpositie via het weggedrag tot de motoren. De 30 TFSI met het standaard-onderstel is favoriet.

Plus

  • uitstekende rijeigenschappen
  • 30 TFSI is vlot en zuinig
  • moderne, bruikbare techniek

Min

  • achterste zijruiten niet geheel te openen
  • fors verbruik 40 TFSI
  • geen koopje

Conclusie

Is de Audi A1 niet alleen met het gevoel, maar ook met het verstand te verantwoorden? In zekere zin wel. Er is geen twijfel mogelijk dat de A1 duurder is dan andere compacte auto's, maar een testrit leert dat duidelijk merkbaar is waarom. En het geld zit zeker niet alleen in de goede naam! De Audi A1 gaat op alle punten net even verder dan een doorsnee auto. Dat begint met de zitpositie, de uitrusting en de afwerking. De echte kracht zit in de daadkracht van de motor, de brandstofbesparende technieken ("30 TFSI", niet "40 TFSI") en het veiligheidsniveau. Het enige punt waarop de A1 slechts een gemiddelde scoort is de geluidsisolatie. Daarbij kent de auto kleine schoonheidsfoutjes in de zin van ruiten van de achterportieren die niet geheel openen, reflecties op het dashboard en een achterruit die snel vies wordt.

De 40 TFSI is kostbaar in aanschaf en gebruik. De 30 TFSI is minder sterk, maar voelt dankzij het levendige gebruik minstens zo vlot en is daarmee de verstandigere keuze. Daarbij zullen velen het geluid van het standaard audiosysteem verkiezen boven de meer fragiele klanken van het B&O systeem. Kortom: de verschillen zitten in de details en dat is niet merkbaar bij een blokje proefrijden rondom het pand van de dealer. Vraag daarom om een lange proefrit en geniet ervan!

Deel deze advertentie