Bouwjaar | 30-07-2014 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 141.384 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.390 cc |
Vermogen | 90 kW (123 pk) |
€ 11.885,-
Algemeen
Bouwjaar | 30-07-2014 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 141.384 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.390 cc |
Vermogen | 90 kW (123 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | van der Kolk auto's |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | De Grift 4 |
Postcode | 7711 EP |
Plaats | Nieuwleusen |
Provincie | Drenthe |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 15218890 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | vanderkolkautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Bij Van der Kolk Auto's staan we garant voor kwaliteit en betrouwbaarheid. Elke auto die ons terrein verlaat, wordt grondig gecontroleerd en voorzien van 3 maanden garantie. Zo kun je met een gerust hart de weg op, wetende dat je een auto van hoge kwaliteit hebt gekocht. Ontdek ons ruime assortiment en vind de perfecte auto voor jouw behoeften bij Van der Kolk Auto's.
Uiteraard doen wij ons best deze advertentie zo goed mogelijk te plaatsen, echter is fouten maken menselijk, aan deze advertentie kunnen dus geen rechten worden ontleend. En controleer bij twijfel de opties in de auto.
Comfort
- Boordcomputer
- Cruise control
Exterieur
- Bi-xenon koplampen
- Buitenspiegels elektrisch verstelbaar
- Centrale vergrendeling met afstandsbediening
- Dimlichten automatisch en regensensor
- Koplampreiniging
- Lichtmetalen velgen 17"
- Metaalkleur
- Mistlampen voor
- Ruitensproeiers/wisserbladen verwarmbaar
- Sportonderstel
- Warmtewerend glas
Infotainment
- Audio-navigatie full map
- Audioinstallatie met CD-speler
- Multimedia-voorbereiding
- Radio-CD/MP3 speler
- Stuurwiel multifunctioneel
Interieur
- Airco (automatisch)
- Aluminium interieur afwerking
- Armsteun voor
- Elektrische ramen achter
- Elektrische ramen voor
- Elektrische ramen voor en achter
- Lederen stuurwiel
- Lederen versnellingspook
- Lederen/stof bekleding
- Sportstoelen
- Sportstuur
- Stuurbekrachtiging snelheidsafhankelijk
Milieu
- Start/stop systeem
Overige
- Anti Blokkeer Systeem
- Anti doorSlip Regeling
- Bestuurdersairbag
- Bluetooth
- Elektronisch Sper Differentieel
- Elektronisch Stabiliteits Programma
- Hoofd airbag(s) achter
- Hoofd airbag(s) voor
- Passagiersairbag
- S Line exterieur
- Zij airbag(s) voor
Veiligheid
- Alarm klasse 1(startblokkering)
- Bandenspanningscontrolesysteem
- Kenteken: GSL-36-G
- Merk: Audi
- Model: A1 Sportback
- APK tot: 13-11-2025
- Tellerstand: 141384 KM
- Carrosserievorm: Hatchback
- Aantal deuren: 5
- Brandstofsoort: Benzine
- Bouwjaar: 2014
- Transmissie: Handgeschakeld
- Kleur: grijs
- Motorinhoud: 1390 cc
- Aantal cilinders: 4
- Vermogen: 90 kW / 123pk
- Ledig gewicht: 1125 kg
- Aantal zitplaatsen: 4
- Verbruik: 5.4 l/100 km
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar
van der Kolk auto's
De Grift 4
7711 EPNieuwleusen
+31615218890
info@vanderkolkautos.nl
vanderkolkautos.nl
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Audi A1 | Klein maar verfijnd
Wie op zoek is naar een compacte auto, is in de regel ook op zoek naar een voordelige auto. Het model dat het meeste waar voor zijn geld biedt, zal favoriet zijn. Audi is echter een "premium" merk. Dat betekent dat het bij de meest compacte Audi niet gaat om voordeel, maar juist om kwaliteit, imago en verfijning. Is de nieuwe Audi A1 desondanks ook te verantwoorden met het verstand?
De Audi A1 is een compacte premium auto. De meerwaarde zit in de hoge mate van verfijning van de zitpositie via het weggedrag tot de motoren. De 30 TFSI met het standaard-onderstel is favoriet.
Plus
- uitstekende rijeigenschappen
- 30 TFSI is vlot en zuinig
- moderne, bruikbare techniek
Min
- achterste zijruiten niet geheel te openen
- fors verbruik 40 TFSI
- geen koopje
Conclusie
Is de Audi A1 niet alleen met het gevoel, maar ook met het verstand te verantwoorden? In zekere zin wel. Er is geen twijfel mogelijk dat de A1 duurder is dan andere compacte auto's, maar een testrit leert dat duidelijk merkbaar is waarom. En het geld zit zeker niet alleen in de goede naam! De Audi A1 gaat op alle punten net even verder dan een doorsnee auto. Dat begint met de zitpositie, de uitrusting en de afwerking. De echte kracht zit in de daadkracht van de motor, de brandstofbesparende technieken ("30 TFSI", niet "40 TFSI") en het veiligheidsniveau. Het enige punt waarop de A1 slechts een gemiddelde scoort is de geluidsisolatie. Daarbij kent de auto kleine schoonheidsfoutjes in de zin van ruiten van de achterportieren die niet geheel openen, reflecties op het dashboard en een achterruit die snel vies wordt.
De 40 TFSI is kostbaar in aanschaf en gebruik. De 30 TFSI is minder sterk, maar voelt dankzij het levendige gebruik minstens zo vlot en is daarmee de verstandigere keuze. Daarbij zullen velen het geluid van het standaard audiosysteem verkiezen boven de meer fragiele klanken van het B&O systeem. Kortom: de verschillen zitten in de details en dat is niet merkbaar bij een blokje proefrijden rondom het pand van de dealer. Vraag daarom om een lange proefrit en geniet ervan!