Bouwjaar | 16-04-2018 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 47.901 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.395 cc |
Vermogen | 92 kW (125 pk) |
€ 17.950,-
Algemeen
Bouwjaar | 16-04-2018 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 47.901 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.395 cc |
Vermogen | 92 kW (125 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autocentrum Leiden |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Rijndijk 238a |
Postcode | 2331 AM |
Plaats | Leiden |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)71 - 5426921 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
GSM | +31 (0)6 - 83084300 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autocentrumleiden.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: jan. 2016 - jan. 2018
Modelcode: 8X
Technische informatie
Koppel: 200 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 45 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 8,9 s
Topsnelheid: 204 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 399 x 175 x 145 cm
Wielbasis: 247 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.115 kg
Laadvermogen: 545 kg
GVW: 1.660 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 600 kg)
Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu
CO2-uitstoot: 113 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5 l/100km (1 op 20,0)
Brandstofverbruik in de stad: 6,2 l/100km (1 op 16,1)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,3 l/100km (1 op 23,3)
Onderhoud, historie en staat
Onderhouden volgens voorschriften: ja
Aantal eigenaren: 4
Algemene staat: goed
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 139 - € 151 per kwartaal
Overige informatie
Onderhoudsboekjes: Digitaal
Splinternieuw !! Slechts 47.901 KM, origineel Nederlandse auto en volledige historie zit erbij. S-line uitvoering.
= Bedrijfsinformatie =
Bij Autocentrum Leiden zetten we ons in om u de beste waarde te bieden. Onze prijzen zijn scherp en zorgvuldig bepaald om u de meest concurrerende deals aan te bieden. Doordat wij zo scherp zijn met onze prijzen kunnen wij u geen garanties bieden.
Kijk bij onze voorraad waar we vast een voertuig hebben staan die u zal aanspreken.
Vanwege de grote interesse en de snelle doorloop van onze voorraad werken we volgens het principe 'wie het eerst komt, wie het eerst maalt'. Hierdoor zijn we niet in staat om te reageren op biedingen of verzoeken voor verdere prijsverlagingen. We hopen op uw begrip en kijken ernaar uit om u te helpen de ideale auto te vinden tegen de juiste prijs.
Inruilen is mogelijk bij ons! Breng uw huidige auto mee voor een vrijblijvende taxatie en ontdek de mogelijkheden.
Kom langs in onze showroom aan de Rijndijk 238 A, 2331 AM in Leiden.
We nodigen u uit om ons persoonlijk te bezoeken en zelf de kwaliteit en de aantrekkelijke prijzen van onze voertuigen te ervaren. Graag tot ziens bij Autocentrum Leiden!
Onze openingstijden zijn:
Maandag gesloten.
Dinsdag tot en met vrijdag: 10:00 tot 17:00.
Zaterdag: 10:00 tot 16:00.
Zondag gesloten.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Audi A1 | Klein maar verfijnd
Wie op zoek is naar een compacte auto, is in de regel ook op zoek naar een voordelige auto. Het model dat het meeste waar voor zijn geld biedt, zal favoriet zijn. Audi is echter een "premium" merk. Dat betekent dat het bij de meest compacte Audi niet gaat om voordeel, maar juist om kwaliteit, imago en verfijning. Is de nieuwe Audi A1 desondanks ook te verantwoorden met het verstand?
De Audi A1 is een compacte premium auto. De meerwaarde zit in de hoge mate van verfijning van de zitpositie via het weggedrag tot de motoren. De 30 TFSI met het standaard-onderstel is favoriet.
Plus
- uitstekende rijeigenschappen
- 30 TFSI is vlot en zuinig
- moderne, bruikbare techniek
Min
- achterste zijruiten niet geheel te openen
- fors verbruik 40 TFSI
- geen koopje
Conclusie
Is de Audi A1 niet alleen met het gevoel, maar ook met het verstand te verantwoorden? In zekere zin wel. Er is geen twijfel mogelijk dat de A1 duurder is dan andere compacte auto's, maar een testrit leert dat duidelijk merkbaar is waarom. En het geld zit zeker niet alleen in de goede naam! De Audi A1 gaat op alle punten net even verder dan een doorsnee auto. Dat begint met de zitpositie, de uitrusting en de afwerking. De echte kracht zit in de daadkracht van de motor, de brandstofbesparende technieken ("30 TFSI", niet "40 TFSI") en het veiligheidsniveau. Het enige punt waarop de A1 slechts een gemiddelde scoort is de geluidsisolatie. Daarbij kent de auto kleine schoonheidsfoutjes in de zin van ruiten van de achterportieren die niet geheel openen, reflecties op het dashboard en een achterruit die snel vies wordt.
De 40 TFSI is kostbaar in aanschaf en gebruik. De 30 TFSI is minder sterk, maar voelt dankzij het levendige gebruik minstens zo vlot en is daarmee de verstandigere keuze. Daarbij zullen velen het geluid van het standaard audiosysteem verkiezen boven de meer fragiele klanken van het B&O systeem. Kortom: de verschillen zitten in de details en dat is niet merkbaar bij een blokje proefrijden rondom het pand van de dealer. Vraag daarom om een lange proefrit en geniet ervan!