Bouwjaar | 28-06-2013 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 109.901 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.390 cc |
Vermogen | 90 kW (123 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 28-06-2013 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 109.901 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.390 cc |
Vermogen | 90 kW (123 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Garage Ekelschot BV |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Ierlandstraat 18 |
Postcode | 5171 PD |
Plaats | Kaatsheuvel |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 23848767 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.ekelschotgarage.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Beschikbaarheid
Gereserveerd: Dit voertuig is gereserveerd voor een klant (verkocht onder voorbehoud).
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 9,0 s
Topsnelheid: 203 km/u
Maten
Wielbasis: 247 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.125 kg
Laadvermogen: 515 kg
GVW: 1.640 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 610 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu
CO2-uitstoot: 122 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,3 l/100km (1 op 18,9)
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 139 - € 151 per kwartaal
= Bedrijfsinformatie =
WIJ ZIJN FINALIST BOVAG ONAFHANKELIJK AUTOBEDRIJF VAN HET JAAR !
Garage Ekelschot BV in Kaatsheuvel bestaat al sinds 1983 en kenmerkt zich in een echte dorpsgarage. Wij hebben ons ontwikkeld tot een modern en goed uitgerust onafhankelijk universeel autobedrijf en zijn in Juli 2021 verhuist naar een complete nieuwbouw waar alles onder 1 dak valt. De uitgebreide activiteiten binnen ons bedrijf omvatten alle aspecten die u tegenwoordig van een modern autobedrijf mag verwachten. Met ons team van enthousiaste medewerkers streven wij elke dag naar de beste Service, Kwaliteit en Klantvriendelijkheid. Wij nodigen u van harte uit om kennis met ons te maken en u zult ervaren dat ouderwetse service prima past in een modern bedrijf.
Wij werken met Garantie Pakketten varierend van 3 tm 12 maanden, vraag naar de voorwaarden.
Wij zijn een RDW erkend bedrijf. De kilometerstand is origineel en aantoonbaar door middel van de aanwezige onderhoudsboekjes of de nationale autopas. Kom gerust langs voor een proefrit maar bel altijd even om te informeren of de auto nog beschikbaar is en eventueel een afspraak voor proefrit in te plannen. Inruil en financiering mogelijk. Kijk tevens voor al onze andere occasions op www.ekelschotgarage.nl. Ondanks onze grote zorgvuldigheid kunt U aan deze advertentie geen rechten ontlenen en zijn alle gegevens onder voorbehoud van (type)fouten © Garage Ekelschot bv 2024.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Audi A1 | Klein maar verfijnd
Wie op zoek is naar een compacte auto, is in de regel ook op zoek naar een voordelige auto. Het model dat het meeste waar voor zijn geld biedt, zal favoriet zijn. Audi is echter een "premium" merk. Dat betekent dat het bij de meest compacte Audi niet gaat om voordeel, maar juist om kwaliteit, imago en verfijning. Is de nieuwe Audi A1 desondanks ook te verantwoorden met het verstand?
De Audi A1 is een compacte premium auto. De meerwaarde zit in de hoge mate van verfijning van de zitpositie via het weggedrag tot de motoren. De 30 TFSI met het standaard-onderstel is favoriet.
Plus
- uitstekende rijeigenschappen
- 30 TFSI is vlot en zuinig
- moderne, bruikbare techniek
Min
- achterste zijruiten niet geheel te openen
- fors verbruik 40 TFSI
- geen koopje
Conclusie
Is de Audi A1 niet alleen met het gevoel, maar ook met het verstand te verantwoorden? In zekere zin wel. Er is geen twijfel mogelijk dat de A1 duurder is dan andere compacte auto's, maar een testrit leert dat duidelijk merkbaar is waarom. En het geld zit zeker niet alleen in de goede naam! De Audi A1 gaat op alle punten net even verder dan een doorsnee auto. Dat begint met de zitpositie, de uitrusting en de afwerking. De echte kracht zit in de daadkracht van de motor, de brandstofbesparende technieken ("30 TFSI", niet "40 TFSI") en het veiligheidsniveau. Het enige punt waarop de A1 slechts een gemiddelde scoort is de geluidsisolatie. Daarbij kent de auto kleine schoonheidsfoutjes in de zin van ruiten van de achterportieren die niet geheel openen, reflecties op het dashboard en een achterruit die snel vies wordt.
De 40 TFSI is kostbaar in aanschaf en gebruik. De 30 TFSI is minder sterk, maar voelt dankzij het levendige gebruik minstens zo vlot en is daarmee de verstandigere keuze. Daarbij zullen velen het geluid van het standaard audiosysteem verkiezen boven de meer fragiele klanken van het B&O systeem. Kortom: de verschillen zitten in de details en dat is niet merkbaar bij een blokje proefrijden rondom het pand van de dealer. Vraag daarom om een lange proefrit en geniet ervan!