Audi A1 Sportback 1.2 TFSI Connect|E DISTRIBUTIE|Airco| Cruise Control|Navigatie

€ 10.795,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 29-01-2013
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 99.316 km
Deuren 5
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.197 cc
Vermogen 63 kW (86 pk)

Audi A1 Sportback 1.2 TFSI Connect|E DISTRIBUTIE|Airco| Cruise Control|Navigatie


€ 10.795,-

Algemeen

Bouwjaar 29-01-2013
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 99.316 km
Deuren 5
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.197 cc
Vermogen 63 kW (86 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Vakgarage Autoservice Stellendam
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Pampus 12
Postcode 3251 ND
Plaats Stellendam
Provincie Zuid Holland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)187 - 490938 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.vakgaragestellendam.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • metallic lak
  • radio/cd speler
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 215/45 R16
Acceleratie (0-100): 11,9 s
Topsnelheid: 180 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 395 x 175 x 142 cm
Wielbasis: 247 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.040 kg
Laadvermogen: 515 kg
GVW: 1.555 kg
Max. trekgewicht: 1.000 kg (ongeremd 570 kg)

Interieur
Interieur: Donkergrijs, Stof
Aantal zitplaatsen: 4

Milieu
CO2-uitstoot: 118 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 5

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,1 l/100km (1 op 19,6)
Brandstofverbruik in de stad: 6,2 l/100km (1 op 16,1)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,4 l/100km (1 op 22,7)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 113 - € 123 per kwartaal

Afleverpakketten
Optioneel afleverpakket (€ 495): Premiumpakket.: Premiumpakket (€495,-) - Minimaal 12 maanden APK. - Afleveringscontrole incl. klein onderhoud. - 40 punten BOVAG check. - Tenaamstellingskosten. - Professionele poetsbeurt binnen/buiten. - 1/2 tank brandstof. - 6 maanden Vakgarage Stellendam garantie (excl. Aircosysteem).
Dit afleverpakket bevat: 6 maanden Vakgarage Stellendam garantie (excl. Aircosysteem).

Hoe wil jij jouw nieuwe auto geleverd hebben? Wij bieden de volgende mogelijkheden aan:

Basispakket (GRATIS)
- Minimaal 6 maanden APK.
- Afleveringscontrole/40 punten BOVAG check.
- Schoonmaakbeurt.
- Tenaamstellingskosten.
- 3 maanden Vakgarage Stellendam garantie op de mechanische delen van de motor en versnellingsbak.

Premiumpakket (€495,-)
- Minimaal 12 maanden APK.
- Afleveringscontrole incl. klein onderhoud.
- 40 punten BOVAG check.
- Tenaamstellingskosten.
- Professionele poetsbeurt binnen/buiten.
- 1/2 tank brandstof.
- 6 maanden Vakgarage Stellendam garantie (excl. Aircosysteem).

= Bedrijfsinformatie =

Wij adviseren u een afspraak te maken voor een bezichtig of proefrit in 1 van onze Occasions, doet u dit niet dan bestaat de kans dat we net met een verkoopgesprek bezig zijn of dat de auto mogelijk al is verkocht, op deze manier kunnen we u beter van dienst zijn! Uiteraard bent u van harte welkom.

* De optielijst is met grote zorg samengesteld. Het kan voorkomen dat een aanwezige optie niet beschreven is of er een optie is beschreven die niet aanwezig is. Aanbevolen is om contact op te nemen voor opties die uw beslissing bij aankoop kunnen beïnvloeden. Aan de optielijst kan geen rechten worden ontleend.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Audi A1 | Klein maar verfijnd

Wie op zoek is naar een compacte auto, is in de regel ook op zoek naar een voordelige auto. Het model dat het meeste waar voor zijn geld biedt, zal favoriet zijn. Audi is echter een "premium" merk. Dat betekent dat het bij de meest compacte Audi niet gaat om voordeel, maar juist om kwaliteit, imago en verfijning. Is de nieuwe Audi A1 desondanks ook te verantwoorden met het verstand?

Autotest | Audi A1 Klein maar verfijnd

De Audi A1 is een compacte premium auto. De meerwaarde zit in de hoge mate van verfijning van de zitpositie via het weggedrag tot de motoren. De 30 TFSI met het standaard-onderstel is favoriet.

Plus

  • uitstekende rijeigenschappen
  • 30 TFSI is vlot en zuinig
  • moderne, bruikbare techniek

Min

  • achterste zijruiten niet geheel te openen
  • fors verbruik 40 TFSI
  • geen koopje

Conclusie

Is de Audi A1 niet alleen met het gevoel, maar ook met het verstand te verantwoorden? In zekere zin wel. Er is geen twijfel mogelijk dat de A1 duurder is dan andere compacte auto's, maar een testrit leert dat duidelijk merkbaar is waarom. En het geld zit zeker niet alleen in de goede naam! De Audi A1 gaat op alle punten net even verder dan een doorsnee auto. Dat begint met de zitpositie, de uitrusting en de afwerking. De echte kracht zit in de daadkracht van de motor, de brandstofbesparende technieken ("30 TFSI", niet "40 TFSI") en het veiligheidsniveau. Het enige punt waarop de A1 slechts een gemiddelde scoort is de geluidsisolatie. Daarbij kent de auto kleine schoonheidsfoutjes in de zin van ruiten van de achterportieren die niet geheel openen, reflecties op het dashboard en een achterruit die snel vies wordt.

De 40 TFSI is kostbaar in aanschaf en gebruik. De 30 TFSI is minder sterk, maar voelt dankzij het levendige gebruik minstens zo vlot en is daarmee de verstandigere keuze. Daarbij zullen velen het geluid van het standaard audiosysteem verkiezen boven de meer fragiele klanken van het B&O systeem. Kortom: de verschillen zitten in de details en dat is niet merkbaar bij een blokje proefrijden rondom het pand van de dealer. Vraag daarom om een lange proefrit en geniet ervan!

Deel deze advertentie