Audi A1 Sportback 1.2 TFSI Attraction Pro Line Business 1 eigenaar

€ 9.999,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 03-01-2013
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 133.730 km
Deuren 5
Kleur Rood Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.197 cc
Vermogen 63 kW (86 pk)

Audi A1 Sportback 1.2 TFSI Attraction Pro Line Business 1 eigenaar


€ 9.999,-

Algemeen

Bouwjaar 03-01-2013
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 133.730 km
Deuren 5
Kleur Rood Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.197 cc
Vermogen 63 kW (86 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autobedrijf ViaMove
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres De Trompet 2124
Postcode 1967 DC
Plaats Heemskerk
Provincie Noord Holland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)251 - 745015 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website viamove.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modelreeks: 2012 - 2015
Modelcode: 8X

Technische informatie
Koppel: 160 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 45 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 11,9 s
Topsnelheid: 180 km/u

Maten
Wielbasis: 247 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.040 kg
Laadvermogen: 515 kg
GVW: 1.555 kg
Max. trekgewicht: 1.000 kg (ongeremd 570 kg)

Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 118 g/km
Fijnstofuitstoot: 1,7 mg/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 5

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,1 l/100km (1 op 19,6)
Brandstofverbruik in de stad: 6,2 l/100km (1 op 16,1)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,4 l/100km (1 op 22,7)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 113 - € 123 per kwartaal

Beschikbare afleverpakketten:
- Standaard afleverpakket no.1 (T.W.V. €100 euro.) (inbegrepen à € 100):
- Pre inspectie en controle van alle vloeistoffen.
- Nieuwe APK keuring met alle voortvloeiende reparaties, als APK minder dan 4 maanden is.
- Wassen en zuigen.
- Legeskosten, (het opnaamzetten van de auto.)
- Uitgebreid afleverpakket no.2 (€ 395 meerprijs):
Uitgebreid afleverpakket no. 2: € 495,00
      -3 maanden Garantie (motor/bak).
      -Bennodigde onderhoudsbeurt volgens schema fabrikant. (*excl.distributie)
      -Controle onderhoud remsysteem.
      -Nieuwe APK keuring met alle voortvloeiende reparaties, tenzij de auto 2 maanden geleden gekeurd is.
      -Auto volledig cleanen.
      -€ 25,- brandstof.
      -NAP auto pas certificaat beschikbaar.
      -Twee sleutels aanwezig.
VOOR BEDRIJFWAGENS ZIJN DE KOSTEN €695,- ex. btw
Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Standaard afleverpakket no.1 (T.W.V. €100 euro.)"): ViaMove garantie (3 maanden garantie, 7.500 km garantie)

= Autobedrijf ViaMove, te Heemskerk =

 In onze vestiging in Heemskerk bieden wij als Autobedrijf en Piaggio commercial specialist de volledige service voor zowel particuliere als zakelijke klanten. Bezoek deze vestiging voor de aanschaf van een gebruikte personen- of bedrijfsauto en uiteraard de Piaggio Ape. Regelen we snel, eenvoudig en vertrouwd het volledig onderhoud aan uw auto/motor. Tevens kunt u voor een gebruikte motorfiets ook bij ons terecht.




U kunt bij Autobedrijf ViaMove B.V. terecht voor:
- Volledig onderhoud aan alle auto/motor/piaggio modellen
- APK en schadeafhandeling
- Ombouwen van uw Piaggio Ape
- Verkoop van onderdelen
- Inkoop-verkoop auto/motor/piaggio
- Verkoop bemiddeling

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Audi A1 | Klein maar verfijnd

Wie op zoek is naar een compacte auto, is in de regel ook op zoek naar een voordelige auto. Het model dat het meeste waar voor zijn geld biedt, zal favoriet zijn. Audi is echter een "premium" merk. Dat betekent dat het bij de meest compacte Audi niet gaat om voordeel, maar juist om kwaliteit, imago en verfijning. Is de nieuwe Audi A1 desondanks ook te verantwoorden met het verstand?

Autotest | Audi A1 Klein maar verfijnd

De Audi A1 is een compacte premium auto. De meerwaarde zit in de hoge mate van verfijning van de zitpositie via het weggedrag tot de motoren. De 30 TFSI met het standaard-onderstel is favoriet.

Plus

  • uitstekende rijeigenschappen
  • 30 TFSI is vlot en zuinig
  • moderne, bruikbare techniek

Min

  • achterste zijruiten niet geheel te openen
  • fors verbruik 40 TFSI
  • geen koopje

Conclusie

Is de Audi A1 niet alleen met het gevoel, maar ook met het verstand te verantwoorden? In zekere zin wel. Er is geen twijfel mogelijk dat de A1 duurder is dan andere compacte auto's, maar een testrit leert dat duidelijk merkbaar is waarom. En het geld zit zeker niet alleen in de goede naam! De Audi A1 gaat op alle punten net even verder dan een doorsnee auto. Dat begint met de zitpositie, de uitrusting en de afwerking. De echte kracht zit in de daadkracht van de motor, de brandstofbesparende technieken ("30 TFSI", niet "40 TFSI") en het veiligheidsniveau. Het enige punt waarop de A1 slechts een gemiddelde scoort is de geluidsisolatie. Daarbij kent de auto kleine schoonheidsfoutjes in de zin van ruiten van de achterportieren die niet geheel openen, reflecties op het dashboard en een achterruit die snel vies wordt.

De 40 TFSI is kostbaar in aanschaf en gebruik. De 30 TFSI is minder sterk, maar voelt dankzij het levendige gebruik minstens zo vlot en is daarmee de verstandigere keuze. Daarbij zullen velen het geluid van het standaard audiosysteem verkiezen boven de meer fragiele klanken van het B&O systeem. Kortom: de verschillen zitten in de details en dat is niet merkbaar bij een blokje proefrijden rondom het pand van de dealer. Vraag daarom om een lange proefrit en geniet ervan!

Deel deze advertentie