Bouwjaar | 02-07-2012 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 156.592 km |
Deuren | 4 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.197 cc |
Vermogen | 63 kW (86 pk) |
€ 9.849,-
Algemeen
Bouwjaar | 02-07-2012 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 156.592 km |
Deuren | 4 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.197 cc |
Vermogen | 63 kW (86 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | JS Auto Zwolle |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Graham Bellstraat 8D |
Postcode | 8013 PL |
Plaats | Zwolle |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 26067121 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.jsautozwolle.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 45 liter
Acceleratie (0-100): 11,9 s
Topsnelheid: 180 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 3954 x 1746 x 1417 cm
Wielbasis: 2.469 cm
Inhoud laadruimte: 267/920 l
Gewichten
Ledig gewicht: 1.040 kg
Max. trekgewicht: 1.000 kg (ongeremd 570 kg)
Max. dakbelasting: 75 kg
Interieur
Interieur: beige, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 116 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,1 l/100km (1 op 19,6)
Brandstofverbruik in de stad: 6,2 l/100km (1 op 16,1)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,4 l/100km (1 op 22,7)
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Staat
Algemene staat: zeer goed
Technische staat: zeer goed
Optische staat: zeer goed
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 113 - € 123 per kwartaal
Overige informatie
Bandenmaat: 215/45R16
Bandenprofiel: 85%
Bandenprofiel achter: 90%
Bij Autobedrijf JsAutosZwolle regelen we de financiering al vanaf 49 Euro voor de aankoop van uw auto met een financiering die bij u past. Wij bieden uitstekende voorwaarden en een scherp rentepercentage
Wilt u meer informatie over financiering bij Autobedrijf JsAutosZwolle? Neem dan contact met ons op of bezoek onze Showroom.
Inruil is mogelijk
Bekijk Andere Advertenties voor meerdere occasions
Wij houden geen auto''s vast zonder bezichtiging en/of aanbetaling wegens slechte ervaring
Immers een beller is altijd sneller!
JS Auto Zwolle
Wij zijn een RDW erkend bedrijf
INRUIL IS MOGELIJK, STERK IN ELK MERK! WIJ BEREKENEN GEEN AFLEVERINGSKOSTEN.
Bij ons staat kwaliteit hoog in het vaandel, al onze auto's worden bij binnenkomst volledig nagelopen.
Wij beschikken over eigen werkplaats
Wij verwelkomen u van harte in onze showroom:
BUITEN OPENINGSTIJDEN OP AFSPRAAK OOK OP ZONDAG
IN EN VERKOOP PUNT
GRAHAM BELSTR 1
8013 PL Zwolle
Mobil.0626067121
E.mail.s.auto.m@hotmail.com
Disclaimer: Schrijf- en zetfouten voorbehouden. Ondanks onze grote zorgvuldigheid kan aan onze advertenties(uitvoering/opties/accessoires/prijzen/foto's)geen rechten ontleend worden.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Audi A1 | Klein maar verfijnd
Wie op zoek is naar een compacte auto, is in de regel ook op zoek naar een voordelige auto. Het model dat het meeste waar voor zijn geld biedt, zal favoriet zijn. Audi is echter een "premium" merk. Dat betekent dat het bij de meest compacte Audi niet gaat om voordeel, maar juist om kwaliteit, imago en verfijning. Is de nieuwe Audi A1 desondanks ook te verantwoorden met het verstand?
De Audi A1 is een compacte premium auto. De meerwaarde zit in de hoge mate van verfijning van de zitpositie via het weggedrag tot de motoren. De 30 TFSI met het standaard-onderstel is favoriet.
Plus
- uitstekende rijeigenschappen
- 30 TFSI is vlot en zuinig
- moderne, bruikbare techniek
Min
- achterste zijruiten niet geheel te openen
- fors verbruik 40 TFSI
- geen koopje
Conclusie
Is de Audi A1 niet alleen met het gevoel, maar ook met het verstand te verantwoorden? In zekere zin wel. Er is geen twijfel mogelijk dat de A1 duurder is dan andere compacte auto's, maar een testrit leert dat duidelijk merkbaar is waarom. En het geld zit zeker niet alleen in de goede naam! De Audi A1 gaat op alle punten net even verder dan een doorsnee auto. Dat begint met de zitpositie, de uitrusting en de afwerking. De echte kracht zit in de daadkracht van de motor, de brandstofbesparende technieken ("30 TFSI", niet "40 TFSI") en het veiligheidsniveau. Het enige punt waarop de A1 slechts een gemiddelde scoort is de geluidsisolatie. Daarbij kent de auto kleine schoonheidsfoutjes in de zin van ruiten van de achterportieren die niet geheel openen, reflecties op het dashboard en een achterruit die snel vies wordt.
De 40 TFSI is kostbaar in aanschaf en gebruik. De 30 TFSI is minder sterk, maar voelt dankzij het levendige gebruik minstens zo vlot en is daarmee de verstandigere keuze. Daarbij zullen velen het geluid van het standaard audiosysteem verkiezen boven de meer fragiele klanken van het B&O systeem. Kortom: de verschillen zitten in de details en dat is niet merkbaar bij een blokje proefrijden rondom het pand van de dealer. Vraag daarom om een lange proefrit en geniet ervan!