Audi A1 Sportback 1.0 TFSi Ultra S-Tronic aut. Advance Sport met o.a. leer/alcantara, Bi-xenon, park.sens., sportstoelen, etc.

€ 18.900,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 29-05-2018
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 80.531 km
Deuren 5
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 999 cc
Vermogen 70 kW (95 pk)

Audi A1 Sportback 1.0 TFSi Ultra S-Tronic aut. Advance Sport met o.a. leer/alcantara, Bi-xenon, park.sens., sportstoelen, etc.


€ 18.900,-

Algemeen

Bouwjaar 29-05-2018
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 80.531 km
Deuren 5
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 999 cc
Vermogen 70 kW (95 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam EDA de Heus B.V.
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Harnaschdreef 9
Postcode 2635 BT
Plaats Den Hoorn
Provincie Zuid Holland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)15 - 2618181 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.edaheus.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • sportstoelen
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • traction control
  • xenon verlichting

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modelreeks: 2015 - 2018
Modelcode: 8X

Technische informatie
Koppel: 160 Nm
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 45 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 11,1 s
Topsnelheid: 186 km/u

Maten
Breedte: 175 cm
Wielbasis: 247 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.065 kg
Laadvermogen: 545 kg
GVW: 1.610 kg
Max. trekgewicht: 1.000 kg (ongeremd 580 kg)

Interieur
Interieur: Zwart, Skai
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 102 g/km
Fijnstofuitstoot: 0,4 mg/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,4 l/100km (1 op 22,7)
Brandstofverbruik in de stad: 5,4 l/100km (1 op 18,5)
Brandstofverbruik op de snelweg: 3,8 l/100km (1 op 26,3)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 139 - € 151 per kwartaal

Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Rijklaarprijs basispakket: Inclusief netjes schoonmaken binnen / buiten, technische controle, vloeistoffen op peil, minimaal 6 maanden APK en tenaamstellingskosten

Wat rijdt deze leuke Audi A1 Sportback heerlijk zeg! En dankzij de 1.0 TFSi Ultra motor met 7-traps S-tronic automaat nog zuinig ook. Sportieve looks, goede rij-eigenschappen en superfijne sportstoelen met mooie leer/alcantara bekleding. En ook nog voorzien van full-map navigatie, 17" lichtmetalen velgen, Bi-xenon koplampen, parkeersensoren achter, climatic automatische airco, elektrische ramen voor en achter, etc., etc. Zeer compleet dus!  N.B. Onze prijs is helemaal rijklaar inclusief netjes schoonmaken van binnen en buiten (wassen / stofzuigen), technische controle (incl. vloeistoffen op peil), tank minimaal 1/4 vol, minimaal 6 maanden APK en tenaamstellingskosten (Rijklaarprijs Basis). Eventueel kunt u de auto ook aanschaffen inclusief 12 maanden BOVAG garantie en raden u dan ook aan te kiezen voor ons full-service afleverpakket. Voor een meerprijs van € 795,00 leveren we deze auto professioneel gepoetst (pakket basis) af inclusief benodigde onderhoudsbeurt volgens schema fabrikant, 12 maanden mobiliteitsservice (hulp bij pech onderweg), minimaal 12 maanden APK, halve tank brandstof en 12 maanden BOVAG garantie. Inruil is mogelijk.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Audi A1 | Klein maar verfijnd

Wie op zoek is naar een compacte auto, is in de regel ook op zoek naar een voordelige auto. Het model dat het meeste waar voor zijn geld biedt, zal favoriet zijn. Audi is echter een "premium" merk. Dat betekent dat het bij de meest compacte Audi niet gaat om voordeel, maar juist om kwaliteit, imago en verfijning. Is de nieuwe Audi A1 desondanks ook te verantwoorden met het verstand?

Autotest | Audi A1 Klein maar verfijnd

De Audi A1 is een compacte premium auto. De meerwaarde zit in de hoge mate van verfijning van de zitpositie via het weggedrag tot de motoren. De 30 TFSI met het standaard-onderstel is favoriet.

Plus

  • uitstekende rijeigenschappen
  • 30 TFSI is vlot en zuinig
  • moderne, bruikbare techniek

Min

  • achterste zijruiten niet geheel te openen
  • fors verbruik 40 TFSI
  • geen koopje

Conclusie

Is de Audi A1 niet alleen met het gevoel, maar ook met het verstand te verantwoorden? In zekere zin wel. Er is geen twijfel mogelijk dat de A1 duurder is dan andere compacte auto's, maar een testrit leert dat duidelijk merkbaar is waarom. En het geld zit zeker niet alleen in de goede naam! De Audi A1 gaat op alle punten net even verder dan een doorsnee auto. Dat begint met de zitpositie, de uitrusting en de afwerking. De echte kracht zit in de daadkracht van de motor, de brandstofbesparende technieken ("30 TFSI", niet "40 TFSI") en het veiligheidsniveau. Het enige punt waarop de A1 slechts een gemiddelde scoort is de geluidsisolatie. Daarbij kent de auto kleine schoonheidsfoutjes in de zin van ruiten van de achterportieren die niet geheel openen, reflecties op het dashboard en een achterruit die snel vies wordt.

De 40 TFSI is kostbaar in aanschaf en gebruik. De 30 TFSI is minder sterk, maar voelt dankzij het levendige gebruik minstens zo vlot en is daarmee de verstandigere keuze. Daarbij zullen velen het geluid van het standaard audiosysteem verkiezen boven de meer fragiele klanken van het B&O systeem. Kortom: de verschillen zitten in de details en dat is niet merkbaar bij een blokje proefrijden rondom het pand van de dealer. Vraag daarom om een lange proefrit en geniet ervan!

Deel deze advertentie