Bouwjaar | 03-05-2017 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 252.558 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 70 kW (95 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 03-05-2017 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 252.558 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 70 kW (95 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | RVR Auto's |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Belleweg 2B |
Postcode | 5711 DH |
Plaats | Someren |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 54908782 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.rvrautomobielen.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
DEZE AUDI A1 HEEFT VOORSCHADE MAAR KAN WEL RIJDEND MEE.
ALLE BOEKEN,NAP EN SLEUTELS AANWEZIG.
Als toonbeeld van Duitse kwaliteit, laat deze Audi A1 Sportback met zijn aantrekkelijk design en comfortabel interieur in elk detail zijn topklasse zien. Met de S-Line styling trekt u op een positieve manier de aandacht. Hij heeft een benzinemotor en een handgeschakelde versnellingsbak. Altijd een goede zitpositie bij iedere snelheid, dankzij de sportstoelen. Met de krachtige xenonverlichting heeft u optimaal zicht in het donker. Ook 17 inch lichtmetalen velgen, sportonderstel, halflederen bekleding, warmtewerend glas, in delen neerklapbare achterbank en LED-achterlichten horen tot de voorzieningen op deze auto.
U kunt tijdens de rit uw ogen steeds op de weg houden, want het audiosysteem en het navigatiesysteem kunt u bedienen vanaf het stuur of met spraak. Kleine ritjes, grote reizen - altijd een relaxte aankomst dankzij de cruise control. Ja, airconditioning is er natuurlijk ook in deze auto. Natuurlijk behoren sportstuurwiel, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening, boordcomputer en lederen versnellingspook ook tot de uitrusting van deze complete auto.
In de Audi A1 Sportback heeft uw veiligheid en die van uw omgeving prioriteit.
We kunnen ons voorstellen dat een proefrit wilt maken met deze auto. Belt u ons snel?
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Audi A1 | Klein maar verfijnd
Wie op zoek is naar een compacte auto, is in de regel ook op zoek naar een voordelige auto. Het model dat het meeste waar voor zijn geld biedt, zal favoriet zijn. Audi is echter een "premium" merk. Dat betekent dat het bij de meest compacte Audi niet gaat om voordeel, maar juist om kwaliteit, imago en verfijning. Is de nieuwe Audi A1 desondanks ook te verantwoorden met het verstand?
De Audi A1 is een compacte premium auto. De meerwaarde zit in de hoge mate van verfijning van de zitpositie via het weggedrag tot de motoren. De 30 TFSI met het standaard-onderstel is favoriet.
Plus
- uitstekende rijeigenschappen
- 30 TFSI is vlot en zuinig
- moderne, bruikbare techniek
Min
- achterste zijruiten niet geheel te openen
- fors verbruik 40 TFSI
- geen koopje
Conclusie
Is de Audi A1 niet alleen met het gevoel, maar ook met het verstand te verantwoorden? In zekere zin wel. Er is geen twijfel mogelijk dat de A1 duurder is dan andere compacte auto's, maar een testrit leert dat duidelijk merkbaar is waarom. En het geld zit zeker niet alleen in de goede naam! De Audi A1 gaat op alle punten net even verder dan een doorsnee auto. Dat begint met de zitpositie, de uitrusting en de afwerking. De echte kracht zit in de daadkracht van de motor, de brandstofbesparende technieken ("30 TFSI", niet "40 TFSI") en het veiligheidsniveau. Het enige punt waarop de A1 slechts een gemiddelde scoort is de geluidsisolatie. Daarbij kent de auto kleine schoonheidsfoutjes in de zin van ruiten van de achterportieren die niet geheel openen, reflecties op het dashboard en een achterruit die snel vies wordt.
De 40 TFSI is kostbaar in aanschaf en gebruik. De 30 TFSI is minder sterk, maar voelt dankzij het levendige gebruik minstens zo vlot en is daarmee de verstandigere keuze. Daarbij zullen velen het geluid van het standaard audiosysteem verkiezen boven de meer fragiele klanken van het B&O systeem. Kortom: de verschillen zitten in de details en dat is niet merkbaar bij een blokje proefrijden rondom het pand van de dealer. Vraag daarom om een lange proefrit en geniet ervan!