Audi A1 Sportback 1.0 TFSI Sport Pro Line | Navi | Parkeersensoren | 5-deurs | Licht metaal

€ 14.950,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 16-12-2015
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 100.756 km
Deuren 5
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 999 cc
Vermogen 71 kW (97 pk)

Audi A1 Sportback 1.0 TFSI Sport Pro Line | Navi | Parkeersensoren | 5-deurs | Licht metaal


€ 14.950,-

Algemeen

Bouwjaar 16-12-2015
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 100.756 km
Deuren 5
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 999 cc
Vermogen 71 kW (97 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autobedrijf De Baaij B.V.
Contactpersoon Olivier Lantink
Adres Aldenhof 1101
Postcode 6537 AC
Plaats Nijmegen
Provincie Gelderland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)24 - 3440424 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autobedrijfdebaaij.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • lichtmetalen velgen
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • sportstoelen
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modelreeks: feb. 2015 - jan. 2016
Modelcode: 8X

Technische informatie
Koppel: 160 Nm
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 45 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 11,1 s
Topsnelheid: 186 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 399 x 175 x 145 cm
Wielbasis: 247 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.035 kg
Laadvermogen: 545 kg
GVW: 1.580 kg
Max. trekgewicht: 1.000 kg (ongeremd 560 kg)

Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 4

Milieu
CO2-uitstoot: 97 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,2 l/100km (1 op 23,8)
Brandstofverbruik in de stad: 5 l/100km (1 op 20,0)
Brandstofverbruik op de snelweg: 3,7 l/100km (1 op 27,0)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 2
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 113 - € 123 per kwartaal

Garantie
BOVAG 40-Puntencheck: Ja
BOVAG Afleverbeurt: Ja

Afleverpakketten
Optioneel afleverpakket (zonder meerprijs): BOVAG Garantie 12 maanden: https://www.bovag.nl/BovagWebsite/media/BovagMediaFiles/Downloads/Garantie%20en%20voorwaarden/Algemene-Garanti evoorwaarden-Auto-1-2-2018.pdf

= Bedrijfsinformatie =

Autobedrijf de Baaij is het adres voor alle merken auto's en is BOVAG Autobedrijf van het jaar 2016-2017! Ook nieuwsgierig naar deze auto? Wij ontvangen u graag op de Aldenhof 1101 in Nijmegen voor een kennismaking en een proefrit. Koffie, cappuccino of latte macchiato?

Dit zijn de zekerheden van Autobedrijf de Baaij:
- Altijd Bovag garantie, Al onze occasions worden afgeleverd inclusief BOVAG-garantie, nieuwe APK en een onderhoudsbeurt volgens garagehistorie.
- Altijd Bovag omruilgarantie, Wanneer u bij Autobedrijf De Baaij een occasion koopt, heeft u altijd recht op BOVAG omruilgarantie. Een ontevreden klant mag de auto binnen twee weken en max. 750 kilometer omruilen.
- Altijd All-in prijzen, Wij adverteren met all-in prijzen en rekenen géén kosten rijklaar maken, u weet dus direct waar u aan toe bent en geen addertjes onder het gras in de vorm van bijkomende kosten als rijklaar maken. Alle auto's worden afgeleverd met een nieuwe APK en een onderhoudsbeurt.

Heeft u niet gevonden wat u zocht? Wij zoeken graag met u mee!

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Audi A1 | Klein maar verfijnd

Wie op zoek is naar een compacte auto, is in de regel ook op zoek naar een voordelige auto. Het model dat het meeste waar voor zijn geld biedt, zal favoriet zijn. Audi is echter een "premium" merk. Dat betekent dat het bij de meest compacte Audi niet gaat om voordeel, maar juist om kwaliteit, imago en verfijning. Is de nieuwe Audi A1 desondanks ook te verantwoorden met het verstand?

Autotest | Audi A1 Klein maar verfijnd

De Audi A1 is een compacte premium auto. De meerwaarde zit in de hoge mate van verfijning van de zitpositie via het weggedrag tot de motoren. De 30 TFSI met het standaard-onderstel is favoriet.

Plus

  • uitstekende rijeigenschappen
  • 30 TFSI is vlot en zuinig
  • moderne, bruikbare techniek

Min

  • achterste zijruiten niet geheel te openen
  • fors verbruik 40 TFSI
  • geen koopje

Conclusie

Is de Audi A1 niet alleen met het gevoel, maar ook met het verstand te verantwoorden? In zekere zin wel. Er is geen twijfel mogelijk dat de A1 duurder is dan andere compacte auto's, maar een testrit leert dat duidelijk merkbaar is waarom. En het geld zit zeker niet alleen in de goede naam! De Audi A1 gaat op alle punten net even verder dan een doorsnee auto. Dat begint met de zitpositie, de uitrusting en de afwerking. De echte kracht zit in de daadkracht van de motor, de brandstofbesparende technieken ("30 TFSI", niet "40 TFSI") en het veiligheidsniveau. Het enige punt waarop de A1 slechts een gemiddelde scoort is de geluidsisolatie. Daarbij kent de auto kleine schoonheidsfoutjes in de zin van ruiten van de achterportieren die niet geheel openen, reflecties op het dashboard en een achterruit die snel vies wordt.

De 40 TFSI is kostbaar in aanschaf en gebruik. De 30 TFSI is minder sterk, maar voelt dankzij het levendige gebruik minstens zo vlot en is daarmee de verstandigere keuze. Daarbij zullen velen het geluid van het standaard audiosysteem verkiezen boven de meer fragiele klanken van het B&O systeem. Kortom: de verschillen zitten in de details en dat is niet merkbaar bij een blokje proefrijden rondom het pand van de dealer. Vraag daarom om een lange proefrit en geniet ervan!

Deel deze advertentie