Audi A1 Sportback 1.0 TFSI Adrenalin Climate Control / Navigatie / Cruise Control

€ 11.950,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 28-06-2016
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 112.886 km
Deuren 5
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 999 cc
Vermogen 70 kW (95 pk)

Audi A1 Sportback 1.0 TFSI Adrenalin Climate Control / Navigatie / Cruise Control


€ 11.950,-

Algemeen

Bouwjaar 28-06-2016
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 112.886 km
Deuren 5
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 999 cc
Vermogen 70 kW (95 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Broekhuisen en Van der Sande Automotive B.V.
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Pascalstraat 25
Postcode 1704 RE
Plaats Heerhugowaard
Provincie Noord Holland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)72 - 3036623 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.broekhuisenvandersande.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 215/45 R16
Acceleratie (0-100): 11,1 s
Topsnelheid: 186 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 397 x 175 x 142 cm
Wielbasis: 247 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.035 kg
Laadvermogen: 545 kg
GVW: 1.580 kg
Max. trekgewicht: 1.000 kg (ongeremd 560 kg)

Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 4

Milieu
CO2-uitstoot: 98 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,3 l/100km (1 op 23,3)
Brandstofverbruik in de stad: 5,1 l/100km (1 op 19,6)
Brandstofverbruik op de snelweg: 3,8 l/100km (1 op 26,3)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 113 - € 123 per kwartaal

= Bedrijfsinformatie =

Broekhuisen en Van Der Sande:
De plek waar uw moet zijn voor een kwaliteit Dealer Occasion.
Met jarenlange ervaring binnen dealer bedrijven weten wij wat belangrijk is voor onze klant en willen wij met precisie de klant helpen tot de juiste keuze.
Onze auto wordt met perfectie aan uw geleverd met ons Afleverpakket.

o Onderhoudsbeurt, olie , filters, vloeistoffen etc.
o Tenaamstelling / Vrijwaring
o Auto's altijd met nieuwe APK
o Auto totaal gereconditioneerd.
o Garantie in overleg
 
Bij ons kunt u terecht voor zowel een zakelijke Financiering/Lease als een Private Lease/Financiering 
Voor starters en ZZPers ook geen probleem onze adviseurs staan voor uw klaar.

Zoekt u een nieuwe occasion? Wij zijn bereikbaar per telefoon en mail en WhatsApp.
Wij zijn 7 dagen per week bereikbaar via onze kanalen dus schroom uw niet en neem contact op wij staan u graag snel en goed te woord.

Er is natuurlijk altijd de mogelijkheid om een afspraak te maken, zowel voor een bezichtiging als voor een proefrit.
Neemt u gerust contact op met onze showroom  op onderstaande telefoon, mail of whatsapp 

Telefoonnummer: 072-3036623
Mobiel: 06-17171711
E-mail: info@broekhuisenvandersande.nl

Deze Occasion is van absolute dealerkwaliteit en is voorzien van een complete onderhoudshistorie.

LET OP!
Onze advertenties zijn met de grootst mogelijke zorg samengesteld, er kunnen echter geen rechten worden ontleend aan foutieve invoer van accessoires, opties, druk- en zetfouten.
Controleer bij bezichtiging altijd nog even de opties lijst.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Audi A1 | Klein maar verfijnd

Wie op zoek is naar een compacte auto, is in de regel ook op zoek naar een voordelige auto. Het model dat het meeste waar voor zijn geld biedt, zal favoriet zijn. Audi is echter een "premium" merk. Dat betekent dat het bij de meest compacte Audi niet gaat om voordeel, maar juist om kwaliteit, imago en verfijning. Is de nieuwe Audi A1 desondanks ook te verantwoorden met het verstand?

Autotest | Audi A1 Klein maar verfijnd

De Audi A1 is een compacte premium auto. De meerwaarde zit in de hoge mate van verfijning van de zitpositie via het weggedrag tot de motoren. De 30 TFSI met het standaard-onderstel is favoriet.

Plus

  • uitstekende rijeigenschappen
  • 30 TFSI is vlot en zuinig
  • moderne, bruikbare techniek

Min

  • achterste zijruiten niet geheel te openen
  • fors verbruik 40 TFSI
  • geen koopje

Conclusie

Is de Audi A1 niet alleen met het gevoel, maar ook met het verstand te verantwoorden? In zekere zin wel. Er is geen twijfel mogelijk dat de A1 duurder is dan andere compacte auto's, maar een testrit leert dat duidelijk merkbaar is waarom. En het geld zit zeker niet alleen in de goede naam! De Audi A1 gaat op alle punten net even verder dan een doorsnee auto. Dat begint met de zitpositie, de uitrusting en de afwerking. De echte kracht zit in de daadkracht van de motor, de brandstofbesparende technieken ("30 TFSI", niet "40 TFSI") en het veiligheidsniveau. Het enige punt waarop de A1 slechts een gemiddelde scoort is de geluidsisolatie. Daarbij kent de auto kleine schoonheidsfoutjes in de zin van ruiten van de achterportieren die niet geheel openen, reflecties op het dashboard en een achterruit die snel vies wordt.

De 40 TFSI is kostbaar in aanschaf en gebruik. De 30 TFSI is minder sterk, maar voelt dankzij het levendige gebruik minstens zo vlot en is daarmee de verstandigere keuze. Daarbij zullen velen het geluid van het standaard audiosysteem verkiezen boven de meer fragiele klanken van het B&O systeem. Kortom: de verschillen zitten in de details en dat is niet merkbaar bij een blokje proefrijden rondom het pand van de dealer. Vraag daarom om een lange proefrit en geniet ervan!

Deel deze advertentie