Bouwjaar | 26-06-2014 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 19.000 km |
Deuren | 3 |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.968 cc |
Vermogen | 100 kW (136 pk) |
€ 34.999,-
Algemeen
Bouwjaar | 26-06-2014 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 19.000 km |
Deuren | 3 |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.968 cc |
Vermogen | 100 kW (136 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Exclusive Car design BVBA |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Gentsesteenweg 311 I Sinte Apoloniastraat 3 |
Postcode | 9300 |
Plaats | Aalst |
Land | België |
Telefoon | +32 (0)53 - 393000 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.exclusivecardesign.be |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
In klantenopdracht.
Dit betreft een unieke wagen die door Audi Belgi gebouwd werd ter ere van de overname van Ducati door Audi in 2012.
Deze A1 werd tot in het kleinste detail aangepast en voorzien tot wel 26 verflagen (hier werden geen stickers gebruikt!) om tot dit prachtig resultaat te komen.
Deze wagen werd in 2014 getaxeerd op 41000, maar wordt alleen maar meer waard.
Deze one off edition hoort thuis in een museum of in een exclusieve verzameling.
In de media verschenen meerdere artikels over de A1 Ducati:
* https://carbuzz.com/news/audi-a1-ducati-edition
* https://auta5p.eu/lang/en/katalog/auto.php?idf=Audi-A1-Sportback-2.0-TDI-Ducati-18958
Info:
26/06/2014, 19000km met historiek en carpass, wit + Ducati rood, 2.0 TDI met 100kw - 136 pk, 6 manuele versnellingen, 108g/km CO2, Euro 5.
Fiscaal:
Voor Vlaanderen: BIV: 322, Jaarlijkse Verkeersbelasting: 495
Voor Brussel en Walloni: BIV: 272, Jaarlijkse Verkeersbelasting: 437
Uitrusting:
* Alu velgen
* Sportophanging
* LED dagrijlichten
* Parkeersensoren V+A
* Aut. inklappende buitenspiegels
* S-Line spoilerkit
* Zwart lederen sportinterieur
* Zetelverwarming
* Klimaatregeling
* Navigatiesysteem Europa
* Radio-CD
* Bluetooth GSM verbinding
* Boordcomputer
* Multifunctioneel sportstuur
* Cruise control
* Licht en regensensor
* Elektrische ramen
* Centrale vergrendeling op afstandsbediening
* ABS - ESP - Airbags
Voor meer info of een afspraak kunt u terecht op 053 393 000.
360 Foto van het interieur: https://360.prompto.com/?id=0BU9Q
Wij beschikken over een eigen werkplaats. www.exclusivecardesign.be
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Audi A1 | Klein maar verfijnd
Wie op zoek is naar een compacte auto, is in de regel ook op zoek naar een voordelige auto. Het model dat het meeste waar voor zijn geld biedt, zal favoriet zijn. Audi is echter een "premium" merk. Dat betekent dat het bij de meest compacte Audi niet gaat om voordeel, maar juist om kwaliteit, imago en verfijning. Is de nieuwe Audi A1 desondanks ook te verantwoorden met het verstand?
De Audi A1 is een compacte premium auto. De meerwaarde zit in de hoge mate van verfijning van de zitpositie via het weggedrag tot de motoren. De 30 TFSI met het standaard-onderstel is favoriet.
Plus
- uitstekende rijeigenschappen
- 30 TFSI is vlot en zuinig
- moderne, bruikbare techniek
Min
- achterste zijruiten niet geheel te openen
- fors verbruik 40 TFSI
- geen koopje
Conclusie
Is de Audi A1 niet alleen met het gevoel, maar ook met het verstand te verantwoorden? In zekere zin wel. Er is geen twijfel mogelijk dat de A1 duurder is dan andere compacte auto's, maar een testrit leert dat duidelijk merkbaar is waarom. En het geld zit zeker niet alleen in de goede naam! De Audi A1 gaat op alle punten net even verder dan een doorsnee auto. Dat begint met de zitpositie, de uitrusting en de afwerking. De echte kracht zit in de daadkracht van de motor, de brandstofbesparende technieken ("30 TFSI", niet "40 TFSI") en het veiligheidsniveau. Het enige punt waarop de A1 slechts een gemiddelde scoort is de geluidsisolatie. Daarbij kent de auto kleine schoonheidsfoutjes in de zin van ruiten van de achterportieren die niet geheel openen, reflecties op het dashboard en een achterruit die snel vies wordt.
De 40 TFSI is kostbaar in aanschaf en gebruik. De 30 TFSI is minder sterk, maar voelt dankzij het levendige gebruik minstens zo vlot en is daarmee de verstandigere keuze. Daarbij zullen velen het geluid van het standaard audiosysteem verkiezen boven de meer fragiele klanken van het B&O systeem. Kortom: de verschillen zitten in de details en dat is niet merkbaar bij een blokje proefrijden rondom het pand van de dealer. Vraag daarom om een lange proefrit en geniet ervan!