![](/img/icon-zoom-nederlandmobiel.png)
Bouwjaar | 01-08-2023 |
Categorie | Overige |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | - |
Deuren | 5 |
Kleur | Overige Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.498 cc |
Vermogen | - |
€ 33.173,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 01-08-2023 |
Categorie | Overige |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | - |
Deuren | 5 |
Kleur | Overige Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.498 cc |
Vermogen | - |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Breuer Cars |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Hardtstrasse 20 |
Postcode | 4780 |
Plaats | Saint-Vith |
Land | België |
Telefoon | +32 (0)80 - 540100 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.breuer.be |
e-mail sturen |
Bijzonderheden
meld een fout
Interface multimédia MMI Navigation Plus avec MMI Touch (6 haut-parleurs / écran couleur (10,1 pouces) / écran couleur (8,8 pouces) / intérieur : éléments décoratifs noir brillant / interface multimédia MMI Basic Plus / MMI Radio Plus ), parking aide avant et arrière, acoustique et optique avec affichage sélectif (APS Plus), interface smartphone Audi, climatisation automatique confort 2 zones, système de verrouillage/démarrage Advanced Key (clé confort), caméra de recul, jantes LM 7x17 (5 branches, design Y , gris contrasté, partiellement poli), chauffage des sièges avant, régulateur de vitesse (régulateur de vitesse), volant (cuir - 3 branches) avec multifonction plus, combiné d'instruments numériques (cockpit virtuel), accoudoir central avant avec compartiment, pack de rangement, anti- antivol pour les roues (verrous de jante), pack éclairage ambiant, rétroviseurs extérieurs couleur carrosserie, seuils de porte avec inserts en aluminium, feu antibrouillard arrière, pneus 205/55 R17, norme antipollution Euro 6d-ISC-FCM (EU6 AP, intervalle d'entretien 30 000 km ou 2 ans, boîte à 7 rapports - boîte à double embrayage S -tronic (système d'aide à la conduite : aide au démarrage en côte), indicateur de niveau d'eau (système d'essuie-glace), tissu de ciel de toit, gris titane, becquet de toit S- ligne, dôme de toit couleur carrosserie, système limiteur de vitesse, essuie-glace de lunette arrière, intérieur : incrustations décoratives pièces d'accent noir, intérieur : incrustations décoratives noir, carrosserie : 4 portes, colonne de direction (volant) méc. Réglage en hauteur/longitudinal, moteur 1,5 litre - 110 kW 16V TSI ACT, pack non-fumeur, réception radio numérique (DAB), kit de réparation de pneus, siège avant gauche réglable en hauteur, détection d'occupation du siège pour les ceintures de sécurité, housse/sellerie : Tissu Delta, pare-chocs peint, interface Bluetooth universelle, interface USB, système de freinage antiblocage (ABS), système d'assistance au conducteur : assistant de freinage (Audi pre sense front), type d'entraînement : traction avant, électron. Contrôle de stabilité (ESC), antidémarrage (électronique), airbag côté passager désactivable, airbag côté conducteur/passager, vitres électriques avant + arrière, système d'airbag de tête (sideguard), dossier de siège arrière divisé/repliable, airbag latéral avant, pare-brise vitrage athermique, système d'aide à la conduite : as
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Audi A1 | Klein maar verfijnd
Wie op zoek is naar een compacte auto, is in de regel ook op zoek naar een voordelige auto. Het model dat het meeste waar voor zijn geld biedt, zal favoriet zijn. Audi is echter een "premium" merk. Dat betekent dat het bij de meest compacte Audi niet gaat om voordeel, maar juist om kwaliteit, imago en verfijning. Is de nieuwe Audi A1 desondanks ook te verantwoorden met het verstand?
![Autotest | Audi A1 Klein maar verfijnd](https://images.nederlandmobiel.nl/auto/review/4139/audi-a1.jpg)
De Audi A1 is een compacte premium auto. De meerwaarde zit in de hoge mate van verfijning van de zitpositie via het weggedrag tot de motoren. De 30 TFSI met het standaard-onderstel is favoriet.
Plus
- uitstekende rijeigenschappen
- 30 TFSI is vlot en zuinig
- moderne, bruikbare techniek
Min
- achterste zijruiten niet geheel te openen
- fors verbruik 40 TFSI
- geen koopje
Conclusie
Is de Audi A1 niet alleen met het gevoel, maar ook met het verstand te verantwoorden? In zekere zin wel. Er is geen twijfel mogelijk dat de A1 duurder is dan andere compacte auto's, maar een testrit leert dat duidelijk merkbaar is waarom. En het geld zit zeker niet alleen in de goede naam! De Audi A1 gaat op alle punten net even verder dan een doorsnee auto. Dat begint met de zitpositie, de uitrusting en de afwerking. De echte kracht zit in de daadkracht van de motor, de brandstofbesparende technieken ("30 TFSI", niet "40 TFSI") en het veiligheidsniveau. Het enige punt waarop de A1 slechts een gemiddelde scoort is de geluidsisolatie. Daarbij kent de auto kleine schoonheidsfoutjes in de zin van ruiten van de achterportieren die niet geheel openen, reflecties op het dashboard en een achterruit die snel vies wordt.
De 40 TFSI is kostbaar in aanschaf en gebruik. De 30 TFSI is minder sterk, maar voelt dankzij het levendige gebruik minstens zo vlot en is daarmee de verstandigere keuze. Daarbij zullen velen het geluid van het standaard audiosysteem verkiezen boven de meer fragiele klanken van het B&O systeem. Kortom: de verschillen zitten in de details en dat is niet merkbaar bij een blokje proefrijden rondom het pand van de dealer. Vraag daarom om een lange proefrit en geniet ervan!