Bouwjaar | 13-11-2023 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 6.569 km |
Deuren | - |
Kleur | Groen Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 81 kW (110 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 13-11-2023 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 6.569 km |
Deuren | - |
Kleur | Groen Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 81 kW (110 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Van den Brug Heerenveen |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Zilverweg 5 |
Postcode | 8445 PE |
Plaats | Heerenveen |
Provincie | Friesland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)513 - 633054 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.vandenbrug.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Interieur: Zwart, Stof
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Fabrieksgarantie tot: 22-11-2028
Motorrijtuigenbelasting: geen
Deze auto heeft fabrieksgarantie tot 13-11-2028 max. 100.000 km
Geadverteerde prijs is een wegrijprijs
Kies voor meer zekerheid met ons Zorgeloos pakket.
Vloeistof & auto inspectie + Halve tank brandstof + Navigatie update + Resterende fabrieksgarantie + Nederlandse wagendocumentatie. Voor €395,-
Alle inruil is mogelijk!
Deze auto staat bij Volkswagen Van den Brug Heerenveen, Zilverweg 5, 8445 PE Heerenveen. Meer informatie? Stel je vraag online of bel 0513-633054.
= Bedrijfsinformatie =
Van den Brug is officieel dealer voor Volkswagen, Audi, SEAT, ¦KODA, Volkswagen Bedrijfswagens. Met 5 vestigingen in Friesland is Van den Brug één van de belangrijkste autodealers van Noord-Nederland. Al sinds 1923 kun je bij ons terecht voor alles wat met jouw auto te maken heeft. Van aan-/ verkoop, leasing, financiering en verzekering tot service, onderhoud en reparatie van jouw auto. Zowel zakelijk als privé. Stel je vraag online en kom langs in onze showrooms.
Alle moeite is genomen om de informatie bij deze advertentie zo accuraat en actueel mogelijk weer te geven. Fouten zijn echter nooit uit te sluiten.
Vertrouw daarom niet alleen op deze informatie, maar controleer bij aankoop de zaken die je beslissing zouden kunnen beïnvloeden.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Audi A1 | Klein maar verfijnd
Wie op zoek is naar een compacte auto, is in de regel ook op zoek naar een voordelige auto. Het model dat het meeste waar voor zijn geld biedt, zal favoriet zijn. Audi is echter een "premium" merk. Dat betekent dat het bij de meest compacte Audi niet gaat om voordeel, maar juist om kwaliteit, imago en verfijning. Is de nieuwe Audi A1 desondanks ook te verantwoorden met het verstand?
De Audi A1 is een compacte premium auto. De meerwaarde zit in de hoge mate van verfijning van de zitpositie via het weggedrag tot de motoren. De 30 TFSI met het standaard-onderstel is favoriet.
Plus
- uitstekende rijeigenschappen
- 30 TFSI is vlot en zuinig
- moderne, bruikbare techniek
Min
- achterste zijruiten niet geheel te openen
- fors verbruik 40 TFSI
- geen koopje
Conclusie
Is de Audi A1 niet alleen met het gevoel, maar ook met het verstand te verantwoorden? In zekere zin wel. Er is geen twijfel mogelijk dat de A1 duurder is dan andere compacte auto's, maar een testrit leert dat duidelijk merkbaar is waarom. En het geld zit zeker niet alleen in de goede naam! De Audi A1 gaat op alle punten net even verder dan een doorsnee auto. Dat begint met de zitpositie, de uitrusting en de afwerking. De echte kracht zit in de daadkracht van de motor, de brandstofbesparende technieken ("30 TFSI", niet "40 TFSI") en het veiligheidsniveau. Het enige punt waarop de A1 slechts een gemiddelde scoort is de geluidsisolatie. Daarbij kent de auto kleine schoonheidsfoutjes in de zin van ruiten van de achterportieren die niet geheel openen, reflecties op het dashboard en een achterruit die snel vies wordt.
De 40 TFSI is kostbaar in aanschaf en gebruik. De 30 TFSI is minder sterk, maar voelt dankzij het levendige gebruik minstens zo vlot en is daarmee de verstandigere keuze. Daarbij zullen velen het geluid van het standaard audiosysteem verkiezen boven de meer fragiele klanken van het B&O systeem. Kortom: de verschillen zitten in de details en dat is niet merkbaar bij een blokje proefrijden rondom het pand van de dealer. Vraag daarom om een lange proefrit en geniet ervan!