Bouwjaar | - |
Categorie | Overige |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | - |
Deuren | 5 |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | - |
€ 31.460,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | - |
Categorie | Overige |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | - |
Deuren | 5 |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | - |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Breuer Cars |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Hardtstrasse 20 |
Postcode | 4780 |
Plaats | Saint-Vith |
Land | België |
Telefoon | +32 (0)80 - 540100 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.breuer.be |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
* **Véhicule neuf UE avec étranger Enregistrement en un jour, garantie d'usine de 2 ans !**
* **EXPORTATION NETTO POSSIBLE!!!**
*Livraison du véhicule à votre porte d'entrée possible sur demande !
** Équipement spécial ** \ * Interface pour smartphone Audi
* Audi connect (services Internet)
* Rétroviseur extérieur électr. réglable et chauffant (gicleurs de lave-glace chauffants)
*Aide au stationnement avant et arrière, sonore et visuelle avec affichage sélectif (APS Plus)
* Système de contrôle de croisière (tempomat)
* Tableau de bord numérique (cockpit virtuel)
* Climatisation automatique confort, 2 zones
* Volant (cuir - 3 branches) avec multifonction plus
* Forfait léger
* Peinture métallisée
* Accoudoir central avant avec compartiment
* Siège avant droit réglable en hauteur
* Chauffage des sièges à l'avant
* **Préparation du système de navigation** (interface multimédia MMI Basic Plus / MMI Radio Plus, 6 haut-parleurs, écran couleur (8,8 pouces), intérieur : incrustations pièces d'accent noir brillant, écran couleur (10,1 pouces))
** Équipement standard ** \ * L'airbag côté passager peut être désactivé
* Airbag côté conducteur / passager
* Système de freinage antiblocage (ABS)
* Spoiler de bord de toit S-line
*Électron. Contrôle de stabilité (ESC)
* Système d'aide à la conduite : Assistant de freinage (Audi pre sense front)
*Système d'aide à la conduite : détection de somnolence (recommandation de pause)
* Système d'aide à la conduite : assistant d'urgence avec appel d'urgence automatique
* Système d'aide à la conduite : alerte de franchissement de ligne
* Vitres électriques avant + arrière
* Clé radio
* Système de limiteur de vitesse
* Transmission 7 vitesses - Transmission S-tronic à double embrayage
*Supports Isofix pour sièges enfants sur le siège passager avant et le siège arrière
* Système d'airbag de tête (garde latérale)
* Jantes LM
* Colonne de direction (volant) méca. Réglage hauteur / longueur
* Capteur de lumière et de pluie
* Moteur 1,0 litre - 81 kW TFSI
*Interface multimédia MMI Basic Plus / MMI Radio Plus (6 haut-parleurs, écran couleur (8,8 pouces), intérieur : éléments décoratifs noir brillant)
* Forfait non-fumeur
* Filtre à particules Otto (OPF)
* Réception radio numérique (DAB)
* Kit de réparation de pneus
* Affichage de contrôle des pneus
* Dossier de siège arrière divisé/pliable
* Faibles émissions selon la
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Audi A1 | Klein maar verfijnd
Wie op zoek is naar een compacte auto, is in de regel ook op zoek naar een voordelige auto. Het model dat het meeste waar voor zijn geld biedt, zal favoriet zijn. Audi is echter een "premium" merk. Dat betekent dat het bij de meest compacte Audi niet gaat om voordeel, maar juist om kwaliteit, imago en verfijning. Is de nieuwe Audi A1 desondanks ook te verantwoorden met het verstand?
De Audi A1 is een compacte premium auto. De meerwaarde zit in de hoge mate van verfijning van de zitpositie via het weggedrag tot de motoren. De 30 TFSI met het standaard-onderstel is favoriet.
Plus
- uitstekende rijeigenschappen
- 30 TFSI is vlot en zuinig
- moderne, bruikbare techniek
Min
- achterste zijruiten niet geheel te openen
- fors verbruik 40 TFSI
- geen koopje
Conclusie
Is de Audi A1 niet alleen met het gevoel, maar ook met het verstand te verantwoorden? In zekere zin wel. Er is geen twijfel mogelijk dat de A1 duurder is dan andere compacte auto's, maar een testrit leert dat duidelijk merkbaar is waarom. En het geld zit zeker niet alleen in de goede naam! De Audi A1 gaat op alle punten net even verder dan een doorsnee auto. Dat begint met de zitpositie, de uitrusting en de afwerking. De echte kracht zit in de daadkracht van de motor, de brandstofbesparende technieken ("30 TFSI", niet "40 TFSI") en het veiligheidsniveau. Het enige punt waarop de A1 slechts een gemiddelde scoort is de geluidsisolatie. Daarbij kent de auto kleine schoonheidsfoutjes in de zin van ruiten van de achterportieren die niet geheel openen, reflecties op het dashboard en een achterruit die snel vies wordt.
De 40 TFSI is kostbaar in aanschaf en gebruik. De 30 TFSI is minder sterk, maar voelt dankzij het levendige gebruik minstens zo vlot en is daarmee de verstandigere keuze. Daarbij zullen velen het geluid van het standaard audiosysteem verkiezen boven de meer fragiele klanken van het B&O systeem. Kortom: de verschillen zitten in de details en dat is niet merkbaar bij een blokje proefrijden rondom het pand van de dealer. Vraag daarom om een lange proefrit en geniet ervan!