Audi A1 1.4 TFSI Ambition S line tronic- NAVI-MULTISTUUR

€ 11.950,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 01-11-2012
Categorie Sedan
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 94.285 km
Deuren 3
Kleur Zilver Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.390 cc
Vermogen -

Audi A1 1.4 TFSI Ambition S line tronic- NAVI-MULTISTUUR


€ 11.950,-

Algemeen

Bouwjaar 01-11-2012
Categorie Sedan
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 94.285 km
Deuren 3
Kleur Zilver Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.390 cc
Vermogen -

Aanbieder

Bedrijfsnaam Amigo Cars
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Brusselbaan 167
Postcode 9320
Plaats Erembodegem
Land België
GSM +32 (0)475 - 288000 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.amigocars.eu/
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • metallic lak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Consommation moyenne de carburant: 5,3 l/100km
Dommages: aucun

ZEER MOOIE, ONGEVALVRIJE EN GOED ONDERHOUDEN WAGEN MET ONDERHOUDSBOEKJE

S-LINE UITVOERING

SPORTBUMPER VOOR EN ACHTER

LEDEREN STUUR EN VITESSEPOOK

RADIO CD

NAVIGATIE MET SCHERM

SPORTUITLAAT

STUURKOLON AXIAAL EN VERTICAAL VERSTELBAAR

EASY ENTRY FUNCTIE

DAKSPOILER

ELEKTRISCHE EN VERWARMDE BUITENSPIEGELS

PARKEERSENSOREN VOOR EN ACHTER

VERWARMDE RUITENSPROEIERS

BOORDCOMPUTER

7 TRAPS AUTOMAAT

SPRAAKBEDIENING

MISLAMPEN

CENTRALE VERGRENDELING OP AFSTANDBEDIENING

ISOFIX

LEDEREN INTERIEUR

SPORTZETELS IN HALF LEDER R- S-LINE

STUUR, ARMSTEUN EN VITESSEPOOK IN LEDER

ZETELS EN STUUR IN HOOGTE REGELBAAR

BOORDCOMPUTER

DIGITALE AIRCO

VERWARMDE ZETELS

ESP

NIET ROKERSWAGEN

ISOFIX

ELEKTRISCHE RUITEN EN SPIEGELS

PEDALEN MET CHROOM

PARKEERSENSOREN MET AANDUIDING OP SCHERM

ZEER MOOIE WAGEN

.......................

Wagen wordt gekeurd geleverd met onderhoud, controlerapport met een 80-tal gecontroleerde punten, roze document voor inschrijving en natuurlijk de CARPASS.
Hierbij heb je nog een 12 maanden schriftelijke garantie uit eigen werkplaats (meer dan 20 jaar ervaring)
Voor meer inlichtingen, mag je steeds bellen naar Steven op het nummer 0475 288 000

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Audi A1 | Klein maar verfijnd

Wie op zoek is naar een compacte auto, is in de regel ook op zoek naar een voordelige auto. Het model dat het meeste waar voor zijn geld biedt, zal favoriet zijn. Audi is echter een "premium" merk. Dat betekent dat het bij de meest compacte Audi niet gaat om voordeel, maar juist om kwaliteit, imago en verfijning. Is de nieuwe Audi A1 desondanks ook te verantwoorden met het verstand?

Autotest | Audi A1 Klein maar verfijnd

De Audi A1 is een compacte premium auto. De meerwaarde zit in de hoge mate van verfijning van de zitpositie via het weggedrag tot de motoren. De 30 TFSI met het standaard-onderstel is favoriet.

Plus

  • uitstekende rijeigenschappen
  • 30 TFSI is vlot en zuinig
  • moderne, bruikbare techniek

Min

  • achterste zijruiten niet geheel te openen
  • fors verbruik 40 TFSI
  • geen koopje

Conclusie

Is de Audi A1 niet alleen met het gevoel, maar ook met het verstand te verantwoorden? In zekere zin wel. Er is geen twijfel mogelijk dat de A1 duurder is dan andere compacte auto's, maar een testrit leert dat duidelijk merkbaar is waarom. En het geld zit zeker niet alleen in de goede naam! De Audi A1 gaat op alle punten net even verder dan een doorsnee auto. Dat begint met de zitpositie, de uitrusting en de afwerking. De echte kracht zit in de daadkracht van de motor, de brandstofbesparende technieken ("30 TFSI", niet "40 TFSI") en het veiligheidsniveau. Het enige punt waarop de A1 slechts een gemiddelde scoort is de geluidsisolatie. Daarbij kent de auto kleine schoonheidsfoutjes in de zin van ruiten van de achterportieren die niet geheel openen, reflecties op het dashboard en een achterruit die snel vies wordt.

De 40 TFSI is kostbaar in aanschaf en gebruik. De 30 TFSI is minder sterk, maar voelt dankzij het levendige gebruik minstens zo vlot en is daarmee de verstandigere keuze. Daarbij zullen velen het geluid van het standaard audiosysteem verkiezen boven de meer fragiele klanken van het B&O systeem. Kortom: de verschillen zitten in de details en dat is niet merkbaar bij een blokje proefrijden rondom het pand van de dealer. Vraag daarom om een lange proefrit en geniet ervan!

Deel deze advertentie