Audi A1 1.4 TFSI Ambition S-Line Business NAVI | AIRCO | CRUISE | NWE APK

€ 6.495,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 29-04-2011
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 207.360 km
Deuren 2
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.390 cc
Vermogen 90 kW (123 pk)

Audi A1 1.4 TFSI Ambition S-Line Business NAVI | AIRCO | CRUISE | NWE APK


€ 6.495,-

Algemeen

Bouwjaar 29-04-2011
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 207.360 km
Deuren 2
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.390 cc
Vermogen 90 kW (123 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Occasion Centrum Breda
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Regenbeemd 9
Postcode 4825 AS
Plaats Breda
Provincie Noord Brabant
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 19037455 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.occasioncentrumbreda.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airbags (window)
  • airbags gordijn (achter)
  • airbags gordijn (voor)
  • alarmsysteem
  • boordcomputer
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • mistlampen (voor)
  • startonderbreker
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Constructiejaar: 2011

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 45 liter
Acceleratie (0-100): 8,9 s
Topsnelheid: 203 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 3964 x 1740 x 1427 cm
Wielbasis: 246 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.075 kg
Laadvermogen: 100 kg
GVW: 1.175 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 580 kg)

Interieur
Interieur: lightGray, Stof
Aantal zitplaatsen: 4

Milieu
CO2-uitstoot: 124 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 5

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,3 l/100km (1 op 18,9)
Brandstofverbruik in de stad: 6,8 l/100km (1 op 14,7)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,4 l/100km (1 op 22,7)

Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig

Staat
Algemene staat: zeer goed
Technische staat: zeer goed
Optische staat: zeer goed
Aantal sleutels: 2

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 139 - € 151 per kwartaal

= Bedrijfsinformatie =

Occasion Centrum Breda bestaat al sinds 2012 bekend om haar ruime aanbod van geheel betrouwbare Occasions. Wij zijn aangesloten bij CARGO, NAP en RDW.-

Al onze voertuigen worden standaard geleverd met een geldige APK, gratis tenaamstelling en aflever- check. Garantie en onderhouds-pakketten op aanvraag. Zie onze website: www.occasioncentrumbreda.nl

Ook kunnen wij snel en geheel op maat voor u een verzekering samenstellen. Zo gaat u veilig en verzekerd de weg op!.

INRUIL? Graag! Vragen? Bel of Whatsapp ons: 06-19037455

Auto direct verkopen?
Laat uw auto vandaag nog taxeren! Binnen 5 minuten een taxatie op maat voor uw auto. Stuur foto's van zowel de binnen als buitenkant en kilometerstand via WhatsApp en krijg direct het beste bod! Geheel vrijblijvend.

Export
Prijs: Uitvoer € 35,- Incl. BTW.
Kentekenplaten met verzekering 14 dagen €150,- Incl. BTW.
Vrachtwagen platen +verzekering 14 dagen €200,- Incl. BTW.


Wij maken zelf export papieren met kenteken en verzekering.
We can handle export documents and insurance.
Wir machen uns zu exportieren Papiere mit Anmeldung und Versicherung.
Robimy sami eksportowac dokumenty z rejestracji i ubezpieczenia.

Onze advertenties worden met zorg samengesteld, echter kunnen er geen rechten worden ontleend aan druk- en zetfouten, het ontbreken van opties en accessoires. Controleert u daarom altijd of alle gewenste opties en accessoires aanwezig zijn tijdens bezichtiging.

Occasion Centrum Breda
Regenbeemd 9
4825 AS Breda
Tel: 0031619037455

OPENINGSTIJDEN
MAANDAG T/M VRIJDAG 09.00 T/M 18:00
ZATERDAG 09.00 T/M 17:00
Zondag Alleen OP Afspraak

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Audi A1 | Klein maar verfijnd

Wie op zoek is naar een compacte auto, is in de regel ook op zoek naar een voordelige auto. Het model dat het meeste waar voor zijn geld biedt, zal favoriet zijn. Audi is echter een "premium" merk. Dat betekent dat het bij de meest compacte Audi niet gaat om voordeel, maar juist om kwaliteit, imago en verfijning. Is de nieuwe Audi A1 desondanks ook te verantwoorden met het verstand?

Autotest | Audi A1 Klein maar verfijnd

De Audi A1 is een compacte premium auto. De meerwaarde zit in de hoge mate van verfijning van de zitpositie via het weggedrag tot de motoren. De 30 TFSI met het standaard-onderstel is favoriet.

Plus

  • uitstekende rijeigenschappen
  • 30 TFSI is vlot en zuinig
  • moderne, bruikbare techniek

Min

  • achterste zijruiten niet geheel te openen
  • fors verbruik 40 TFSI
  • geen koopje

Conclusie

Is de Audi A1 niet alleen met het gevoel, maar ook met het verstand te verantwoorden? In zekere zin wel. Er is geen twijfel mogelijk dat de A1 duurder is dan andere compacte auto's, maar een testrit leert dat duidelijk merkbaar is waarom. En het geld zit zeker niet alleen in de goede naam! De Audi A1 gaat op alle punten net even verder dan een doorsnee auto. Dat begint met de zitpositie, de uitrusting en de afwerking. De echte kracht zit in de daadkracht van de motor, de brandstofbesparende technieken ("30 TFSI", niet "40 TFSI") en het veiligheidsniveau. Het enige punt waarop de A1 slechts een gemiddelde scoort is de geluidsisolatie. Daarbij kent de auto kleine schoonheidsfoutjes in de zin van ruiten van de achterportieren die niet geheel openen, reflecties op het dashboard en een achterruit die snel vies wordt.

De 40 TFSI is kostbaar in aanschaf en gebruik. De 30 TFSI is minder sterk, maar voelt dankzij het levendige gebruik minstens zo vlot en is daarmee de verstandigere keuze. Daarbij zullen velen het geluid van het standaard audiosysteem verkiezen boven de meer fragiele klanken van het B&O systeem. Kortom: de verschillen zitten in de details en dat is niet merkbaar bij een blokje proefrijden rondom het pand van de dealer. Vraag daarom om een lange proefrit en geniet ervan!

Deel deze advertentie