Bouwjaar | 04-05-2012 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 166.934 km |
Deuren | 3 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.390 cc |
Vermogen | 90 kW (123 pk) |
€ 8.950,-
Algemeen
Bouwjaar | 04-05-2012 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 166.934 km |
Deuren | 3 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.390 cc |
Vermogen | 90 kW (123 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Blom |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Klaverweg 11 |
Postcode | 4157 JA |
Plaats | Enspijk |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)345 - 652007 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
GSM | +31 (0)6 - 42086975 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autoblom.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: mei 2010 - feb. 2015
Modelcode: 8X
Technische informatie
Koppel: 200 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 45 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 8,9 s
Topsnelheid: 203 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 396 x 174 x 143 cm
Wielbasis: 247 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.075 kg
Laadvermogen: 475 kg
GVW: 1.550 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 580 kg)
Interieur
Interieur: Donker grijs, Stof
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu
CO2-uitstoot: 124 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,3 l/100km (1 op 18,9)
Brandstofverbruik in de stad: 6,8 l/100km (1 op 14,7)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,4 l/100km (1 op 22,7)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 2
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 139 - € 151 per kwartaal
De Audi A1 heeft een krachtig design, hij toont zelfverzekerd maar niet arrogant. Het is die uitstraling die deze auto zo aantrekkelijk maakt. Zijn rijkwaliteiten zijn navenant: achter het stuur van deze auto bent u iedere verkeerssituatie de baas, dankzij zijn krachtige motor en uitgekiende wegligging. De aandrijving komt voor rekening van een benzinemotor en een handgeschakelde zesversnellingsbak. Het comfort van de stoelverwarming geeft in koude dagen nét dat beetje extra. U bespaart brandstof met het start-stopsysteem. Bij elk stoplicht, in iedere file en voor elke gesloten spoorboom of open brug. En reken maar dat dát scheelt! Verder is de Audi uitgerust met: 17 inch lichtmetalen velgen, sportonderstel, elektrisch verstelbare buitenspiegels, elektrisch bedienbare ramen voor, metallic lak en snelheidsafhankelijke stuurbekrachtiging.
Audiosysteem en navigatiesysteem zijn gecombineerd. Zo wordt zelfs gesproken route-informatie een luisterervaring! En dankzij bluetooth klinkt uw favoriete playlist geweldig. De auto is ook uitgevoerd met volautomatische airconditioning. Kom-maar-kom-maar...ho! Zo eenvoudig is het voordeel van parkeersensoren. En zo behulpzaam! De automatisch inschakelbare verlichting en regen- en lichtsensor zorgen dat onderweg automatisch de verlichting en de ruitenwissers worden ingeschakeld. Daarmee nemen ze u veel werk uit handen. Nooit te snel, altijd constant: dat is het voordeel van de aanwezige cruise control. Met isofix-aansluiting, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening en bestuurders-informatie-systeem is deze Audi helemaal compleet.
Meer weten over deze auto? U bent van harte welkom om hem te komen bekijken.
= Bedrijfsinformatie =
Voor meer informatie kunt u contact opnemen Mike Barends, hij is bereikbaar per WhatsApp en telefoon op: 06-34619150 ook buiten kantoor tijden M.U.V. Zondag.
Succes krijg je en behoud je door enthousiaste klanten. Onze klanten waarderen onze service met een 8,7. Hier zijn we natuurlijk trots op echter we bli
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Audi A1 | Klein maar verfijnd
Wie op zoek is naar een compacte auto, is in de regel ook op zoek naar een voordelige auto. Het model dat het meeste waar voor zijn geld biedt, zal favoriet zijn. Audi is echter een "premium" merk. Dat betekent dat het bij de meest compacte Audi niet gaat om voordeel, maar juist om kwaliteit, imago en verfijning. Is de nieuwe Audi A1 desondanks ook te verantwoorden met het verstand?
De Audi A1 is een compacte premium auto. De meerwaarde zit in de hoge mate van verfijning van de zitpositie via het weggedrag tot de motoren. De 30 TFSI met het standaard-onderstel is favoriet.
Plus
- uitstekende rijeigenschappen
- 30 TFSI is vlot en zuinig
- moderne, bruikbare techniek
Min
- achterste zijruiten niet geheel te openen
- fors verbruik 40 TFSI
- geen koopje
Conclusie
Is de Audi A1 niet alleen met het gevoel, maar ook met het verstand te verantwoorden? In zekere zin wel. Er is geen twijfel mogelijk dat de A1 duurder is dan andere compacte auto's, maar een testrit leert dat duidelijk merkbaar is waarom. En het geld zit zeker niet alleen in de goede naam! De Audi A1 gaat op alle punten net even verder dan een doorsnee auto. Dat begint met de zitpositie, de uitrusting en de afwerking. De echte kracht zit in de daadkracht van de motor, de brandstofbesparende technieken ("30 TFSI", niet "40 TFSI") en het veiligheidsniveau. Het enige punt waarop de A1 slechts een gemiddelde scoort is de geluidsisolatie. Daarbij kent de auto kleine schoonheidsfoutjes in de zin van ruiten van de achterportieren die niet geheel openen, reflecties op het dashboard en een achterruit die snel vies wordt.
De 40 TFSI is kostbaar in aanschaf en gebruik. De 30 TFSI is minder sterk, maar voelt dankzij het levendige gebruik minstens zo vlot en is daarmee de verstandigere keuze. Daarbij zullen velen het geluid van het standaard audiosysteem verkiezen boven de meer fragiele klanken van het B&O systeem. Kortom: de verschillen zitten in de details en dat is niet merkbaar bij een blokje proefrijden rondom het pand van de dealer. Vraag daarom om een lange proefrit en geniet ervan!