Bouwjaar | 17-01-2011 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 182.838 km |
Deuren | 3 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.390 cc |
Vermogen | 90 kW (123 pk) |
€ 8.450,-
Algemeen
Bouwjaar | 17-01-2011 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 182.838 km |
Deuren | 3 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.390 cc |
Vermogen | 90 kW (123 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | J. van Heeswijk Auto's BV |
Contactpersoon | J. van Heeswijk |
Adres | Rooiseheide 35 |
Postcode | 5481 SG |
Plaats | Schijndel |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)73 - 5430335 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.vanheeswijkautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: 2010 - 2015
Modelcode: 8X
Technische informatie
Koppel: 200 Nm
Aantal cilinders: 4
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Tankinhoud: 45 liter
Acceleratie (0-100): 8,9 s
Topsnelheid: 203 km/u
Maten
Wielbasis: 247 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.100 kg
Laadvermogen: 475 kg
GVW: 1.575 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 600 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu
CO2-uitstoot: 122 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,3 l/100km (1 op 18,9)
Brandstofverbruik in de stad: 6,5 l/100km (1 op 15,4)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,6 l/100km (1 op 21,7)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 139 - € 151 per kwartaal
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Basispakket
Dit afleverpakket bevat: Geldige APK, RDW-leges, Wettelijke garantie
Fabelhaft. Gründlich. Spitzenklasse. Oftewel: hier hebben we te maken met een typisch Duitse Wagen. En heel aantrekkelijk is de stoere, sportieve S line-pakket. De aandrijving van deze Audi wordt verzorgd door een viercilinder benzinemotor en een automatische transmissie. Regen, wind, hagel, sneeuw? Als het buiten guur is, doet de stoelverwarming z'n weldadige werk! Dankzij de xenonverlichting profiteert u in het donker van een krachtige en heldere lichtbundel. Deze Audi A1 heeft een start-stop systeem, waardoor de motor alleen wordt gebruikt als u rijdt. Bij het wachten voor een stoplicht of in de file gaat de motor automatisch uit. En weer aan als u wilt doorrijden. Ook 18 inch lichtmetalen velgen, sportonderstel, halflederen bekleding, extra getint glas, elektrisch verstelde en verwarmde buitenspiegels en verwarmde ruitensproeiers zijn aan boord.
Wegwijs in elke wijk, stad of reisbestemming? Daarvoor zorgt het navigatiesysteem! De audiobediening op het stuur is niet alleen handig en praktisch, maar draagt ook bij aan de veiligheid onderweg. Kilometers rijden met een exacte snelheid? Dan is de cruise control je vriend! Vanzelfsprekend is deze auto ook van airconditioning voorzien. Ook sportstuurwiel, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening, boordcomputer en lederen versnellingspook horen tot de voorzieningen op deze auto.
In de Audi A1 heeft uw veiligheid en die van uw omgeving prioriteit. Het bandenspanningscontrolesysteem waarschuwt als een van de banden onvoldoende lucht bevat. Geen gehannes meer met de handrem en gas geven bij stilstaan op een oplopend stuk weg. De hill hold control zorgt voor een geslaagde hellingproef.
Meer weten over deze auto? U bent van harte welkom om hem te komen bekijken.
Onze auto's worden met de grootste zorg geselecteerd. Wij adverteren met de juiste km.stand en juiste uitvoeringen. Op verzoek is het mogelijk om bij ons een onafhankelijke DEKRA occasionkeuring uit te laten voeren. Ook zijn al onze occasions voorzien van een Nederlandse Auto Pas. Inruil Camper, Caravan, scooter, auto mogelijk. Woorden die bij ons bedrijf passen zijn: Kwali
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Audi A1 | Klein maar verfijnd
Wie op zoek is naar een compacte auto, is in de regel ook op zoek naar een voordelige auto. Het model dat het meeste waar voor zijn geld biedt, zal favoriet zijn. Audi is echter een "premium" merk. Dat betekent dat het bij de meest compacte Audi niet gaat om voordeel, maar juist om kwaliteit, imago en verfijning. Is de nieuwe Audi A1 desondanks ook te verantwoorden met het verstand?
De Audi A1 is een compacte premium auto. De meerwaarde zit in de hoge mate van verfijning van de zitpositie via het weggedrag tot de motoren. De 30 TFSI met het standaard-onderstel is favoriet.
Plus
- uitstekende rijeigenschappen
- 30 TFSI is vlot en zuinig
- moderne, bruikbare techniek
Min
- achterste zijruiten niet geheel te openen
- fors verbruik 40 TFSI
- geen koopje
Conclusie
Is de Audi A1 niet alleen met het gevoel, maar ook met het verstand te verantwoorden? In zekere zin wel. Er is geen twijfel mogelijk dat de A1 duurder is dan andere compacte auto's, maar een testrit leert dat duidelijk merkbaar is waarom. En het geld zit zeker niet alleen in de goede naam! De Audi A1 gaat op alle punten net even verder dan een doorsnee auto. Dat begint met de zitpositie, de uitrusting en de afwerking. De echte kracht zit in de daadkracht van de motor, de brandstofbesparende technieken ("30 TFSI", niet "40 TFSI") en het veiligheidsniveau. Het enige punt waarop de A1 slechts een gemiddelde scoort is de geluidsisolatie. Daarbij kent de auto kleine schoonheidsfoutjes in de zin van ruiten van de achterportieren die niet geheel openen, reflecties op het dashboard en een achterruit die snel vies wordt.
De 40 TFSI is kostbaar in aanschaf en gebruik. De 30 TFSI is minder sterk, maar voelt dankzij het levendige gebruik minstens zo vlot en is daarmee de verstandigere keuze. Daarbij zullen velen het geluid van het standaard audiosysteem verkiezen boven de meer fragiele klanken van het B&O systeem. Kortom: de verschillen zitten in de details en dat is niet merkbaar bij een blokje proefrijden rondom het pand van de dealer. Vraag daarom om een lange proefrit en geniet ervan!