Bouwjaar | 31-01-2013 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 141.764 km |
Deuren | 3 |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.197 cc |
Vermogen | 63 kW (86 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 31-01-2013 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 141.764 km |
Deuren | 3 |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.197 cc |
Vermogen | 63 kW (86 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Stedehuis |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Kamerlingh Onnesstraat 11 |
Postcode | 7271 AZ |
Plaats | Borculo |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 36335985 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Constructiejaar: 2013
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 45 liter
Acceleratie (0-100): 11,7 s
Topsnelheid: 180 km/u
Ledig gewicht: 1.015 kg
Wielbasis: 247 cm
Interieur
Interieur: black, Leder/stof
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 5
Onderhoud
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Staat
Algemene staat: zeer goed
Technische staat: zeer goed
Optische staat: zeer goed
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 113 - € 123 per kwartaal
Autobedrijf Stedehuis biedt u goed onderhouden Audi A1 uit het jaar 2013. De auto verkeert in een zeer nette staat en is voorzien van volledig voertuigcheck incl reinigingsbeurt.
Heeft u interesse in de auto? Kunt u ons gerust bellen/mailen. Voor bezichtiging kunt u een afspraak maken en zal de auto klaar staan voor een proefrit. Koffie en thee staat voor u klaar! Voor verdere informatie graag telefonisch contact opnemen. Wij werken uitsluitend op afspraak.
Aan deze advertentie kunnen geen rechten worden ontleend.
Wij kunnen ten alle tijden de auto op naam zetten, hiervoor is geen postkantoor nodig. Wij kunnen ook een RDW vrijwaring afgeven. we werken alleen op afspraken ma t/m zat.
FINANCIERING:
Autobedrijf Stedehuis werkt samen met de auto financierings- maatschappij DTC, als u een auto wilt kopen d.m.v. een auto financiering neem dan gelijk contact op met DTC 030-6868750 of kijk op www.dtc.nl. Hierbij kunt u gelijk uw gegevens doorgeven en eigenaar worden van uw nieuwe auto!
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Audi A1 | Klein maar verfijnd
Wie op zoek is naar een compacte auto, is in de regel ook op zoek naar een voordelige auto. Het model dat het meeste waar voor zijn geld biedt, zal favoriet zijn. Audi is echter een "premium" merk. Dat betekent dat het bij de meest compacte Audi niet gaat om voordeel, maar juist om kwaliteit, imago en verfijning. Is de nieuwe Audi A1 desondanks ook te verantwoorden met het verstand?
De Audi A1 is een compacte premium auto. De meerwaarde zit in de hoge mate van verfijning van de zitpositie via het weggedrag tot de motoren. De 30 TFSI met het standaard-onderstel is favoriet.
Plus
- uitstekende rijeigenschappen
- 30 TFSI is vlot en zuinig
- moderne, bruikbare techniek
Min
- achterste zijruiten niet geheel te openen
- fors verbruik 40 TFSI
- geen koopje
Conclusie
Is de Audi A1 niet alleen met het gevoel, maar ook met het verstand te verantwoorden? In zekere zin wel. Er is geen twijfel mogelijk dat de A1 duurder is dan andere compacte auto's, maar een testrit leert dat duidelijk merkbaar is waarom. En het geld zit zeker niet alleen in de goede naam! De Audi A1 gaat op alle punten net even verder dan een doorsnee auto. Dat begint met de zitpositie, de uitrusting en de afwerking. De echte kracht zit in de daadkracht van de motor, de brandstofbesparende technieken ("30 TFSI", niet "40 TFSI") en het veiligheidsniveau. Het enige punt waarop de A1 slechts een gemiddelde scoort is de geluidsisolatie. Daarbij kent de auto kleine schoonheidsfoutjes in de zin van ruiten van de achterportieren die niet geheel openen, reflecties op het dashboard en een achterruit die snel vies wordt.
De 40 TFSI is kostbaar in aanschaf en gebruik. De 30 TFSI is minder sterk, maar voelt dankzij het levendige gebruik minstens zo vlot en is daarmee de verstandigere keuze. Daarbij zullen velen het geluid van het standaard audiosysteem verkiezen boven de meer fragiele klanken van het B&O systeem. Kortom: de verschillen zitten in de details en dat is niet merkbaar bij een blokje proefrijden rondom het pand van de dealer. Vraag daarom om een lange proefrit en geniet ervan!