Bouwjaar | 07-06-2012 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 204.870 km |
Deuren | 3 |
Kleur | Bruin Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.197 cc |
Vermogen | 63 kW (86 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 07-06-2012 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 204.870 km |
Deuren | 3 |
Kleur | Bruin Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.197 cc |
Vermogen | 63 kW (86 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Auto's en Co B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | 't Holland 23a |
Postcode | 6921 GX |
Plaats | Duiven |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 40380276 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autosenco.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 215/40 R17
Maten en gewichten
Ledig gewicht: 1.015 kg
GVW: 1.015 kg
Afmetingen (LxBxH): 395 x 174 x 141 cm
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,1 l/100km (1 op 19,6)
Brandstofverbruik in de stad: 6,2 l/100km (1 op 16,1)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,4 l/100km (1 op 22,7)
Staat
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 113 - € 123 per kwartaal
In zeer nette staat verkerende en perfect rijdende Audi A1 1.2 TFSi Pro Line S met climate control, cruise control, origineel navigatiesysteem, 2x S-line zowel binnen als buiten, bi-xenon verlichting met koplampsproeiers, LED dagrijverlichting voor en achter, half leder S-line interieur, middenarmsteun, traction control, stuurbekrachtiging, donkere hemel, boardcomputer, isofix, originele 17 inch lm velgen met Vredestein all-season banden, metallic lak, mistlampen voor, hoofdsteunen voor en achter, mtf leder s-line stuur, elec ramen en buitenspiegels, centrale vergrendeling op afstand, originele radio/aux, in hoogte verstelbare stoelen en stuur, lichtautomaat, regensensor, bumpers en spiegels in carrosseriekleur etc. Geen import maar gewoon origineel NL Auto met NAP (nationale autopas) certificaat en 2 sleutels aanwezig. Inruil en financiering mogelijk. Koopje voor deze prachtige en zeer complete Audi A1 1.2 TFSi met deze super uitstraling en incl nieuwe Apk bij aflevering slechts 8750,- (All-in prijs wij berekenen geen afleveringskosten).
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Audi A1 | Klein maar verfijnd
Wie op zoek is naar een compacte auto, is in de regel ook op zoek naar een voordelige auto. Het model dat het meeste waar voor zijn geld biedt, zal favoriet zijn. Audi is echter een "premium" merk. Dat betekent dat het bij de meest compacte Audi niet gaat om voordeel, maar juist om kwaliteit, imago en verfijning. Is de nieuwe Audi A1 desondanks ook te verantwoorden met het verstand?
De Audi A1 is een compacte premium auto. De meerwaarde zit in de hoge mate van verfijning van de zitpositie via het weggedrag tot de motoren. De 30 TFSI met het standaard-onderstel is favoriet.
Plus
- uitstekende rijeigenschappen
- 30 TFSI is vlot en zuinig
- moderne, bruikbare techniek
Min
- achterste zijruiten niet geheel te openen
- fors verbruik 40 TFSI
- geen koopje
Conclusie
Is de Audi A1 niet alleen met het gevoel, maar ook met het verstand te verantwoorden? In zekere zin wel. Er is geen twijfel mogelijk dat de A1 duurder is dan andere compacte auto's, maar een testrit leert dat duidelijk merkbaar is waarom. En het geld zit zeker niet alleen in de goede naam! De Audi A1 gaat op alle punten net even verder dan een doorsnee auto. Dat begint met de zitpositie, de uitrusting en de afwerking. De echte kracht zit in de daadkracht van de motor, de brandstofbesparende technieken ("30 TFSI", niet "40 TFSI") en het veiligheidsniveau. Het enige punt waarop de A1 slechts een gemiddelde scoort is de geluidsisolatie. Daarbij kent de auto kleine schoonheidsfoutjes in de zin van ruiten van de achterportieren die niet geheel openen, reflecties op het dashboard en een achterruit die snel vies wordt.
De 40 TFSI is kostbaar in aanschaf en gebruik. De 30 TFSI is minder sterk, maar voelt dankzij het levendige gebruik minstens zo vlot en is daarmee de verstandigere keuze. Daarbij zullen velen het geluid van het standaard audiosysteem verkiezen boven de meer fragiele klanken van het B&O systeem. Kortom: de verschillen zitten in de details en dat is niet merkbaar bij een blokje proefrijden rondom het pand van de dealer. Vraag daarom om een lange proefrit en geniet ervan!