Audi A1 1.2 TFSI Connect | RIJKLAAR | LM VELGEN

€ 8.995,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 27-04-2012
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 132.736 km
Deuren 3
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.197 cc
Vermogen 63 kW (86 pk)

Audi A1 1.2 TFSI Connect | RIJKLAAR | LM VELGEN


€ 8.995,-

Algemeen

Bouwjaar 27-04-2012
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 132.736 km
Deuren 3
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.197 cc
Vermogen 63 kW (86 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Mike's Car Service
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres De Iepenwei 5
Postcode 4191 PD
Plaats Geldermalsen
Provincie Gelderland
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 12887951 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.mikes-carservice.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • lichtmetalen velgen
  • radio/cd speler
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • traction control
  • xenon verlichting

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 12,1 s
Topsnelheid: 179 km/u

Maten
Wielbasis: 247 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.015 kg
Laadvermogen: 475 kg
GVW: 1.490 kg
Max. trekgewicht: 1.000 kg (ongeremd 550 kg)

Interieur
Bekleding: Stof
Aantal zitplaatsen: 4

Milieu
CO2-uitstoot: 118 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 5

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,1 l/100km (1 op 19,6)
Brandstofverbruik in de stad: 6,2 l/100km (1 op 16,1)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,4 l/100km (1 op 22,7)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 113 - € 123 per kwartaal

Nieuw binnen!

super leuke Audi A1 met dikke zwarte velgen! deze velgen zijn er nieuw ondergekomen.

Juni 2023 heeft de auto een nieuwe apk en een grote onderhoudsbeurt gehad.
Februari 2024 heeft de auto een nieuwe waterpomp, onderhoudsbeurt, oliepomp ketting en een nieuwe distributieketting.
Augustus 2024 zijn er nieuwe licht metalen velgen met nieuwe banden ondergekomen.
Oktober 2024 heeft de auto een onderhoudsbeurt en nieuwe remblokken voor en achter.

Deze Audi A1 komt uit 2012, werd geleverd van 01-09-2011 tot 30-09-2012 en kostte toen € 19.090,-. Deze originele Nederlandse personenauto staat sinds 2012 op kenteken, is voorzien van een benzine-motor, heeft een maximum vermogen van 63 kW (86 PK) en een cilinderinhoud van 1197 cc.

De personenauto heeft een topsnelheid van 179 km per uur en bereikt vanuit stilstand de 100 km/u in 12,1 seconden. Het verbruik van deze personenauto is gemiddeld 5,1 liter per 100 km en hij weegt 1015 kg. De APK is geldig tot 08-07-2025 en de wegenbelasting bedraagt gemiddeld € 117,83 per kwartaal.

= Bedrijfsinformatie =

--------------------------------------------------------------------------------------------------------
Al leen te bezichtigen op afspraak.
Wegens weinig opslag ruimte op locatie staan de meeste auto's ergens anders opgeslagen.
-------------------------------------------------------------------------------------------------- ------
Inruil Mogelijk - Stuur ons uw Auto Details!

Bij interesse in onze voertuigen bieden wij ook de mogelijkheid tot inruil. Heeft u een auto die u overweegt in te ruilen? Wij waarderen uw aanbod en staan open voor de mogelijkheid.

Gelieve de volgende details te voorzien:

1. Duidelijke foto's van het interieur en exterieur.
2. Eventuele zichtbare schades of deukjes.
3. Onderhoudsgeschiedenis en belangrijke details.

Op basis van deze informatie zullen wij ons best doen om u een passend aanbod te doen. Neem gerust contact op om de mogelijkheden te bespreken.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Audi A1 | Klein maar verfijnd

Wie op zoek is naar een compacte auto, is in de regel ook op zoek naar een voordelige auto. Het model dat het meeste waar voor zijn geld biedt, zal favoriet zijn. Audi is echter een "premium" merk. Dat betekent dat het bij de meest compacte Audi niet gaat om voordeel, maar juist om kwaliteit, imago en verfijning. Is de nieuwe Audi A1 desondanks ook te verantwoorden met het verstand?

Autotest | Audi A1 Klein maar verfijnd

De Audi A1 is een compacte premium auto. De meerwaarde zit in de hoge mate van verfijning van de zitpositie via het weggedrag tot de motoren. De 30 TFSI met het standaard-onderstel is favoriet.

Plus

  • uitstekende rijeigenschappen
  • 30 TFSI is vlot en zuinig
  • moderne, bruikbare techniek

Min

  • achterste zijruiten niet geheel te openen
  • fors verbruik 40 TFSI
  • geen koopje

Conclusie

Is de Audi A1 niet alleen met het gevoel, maar ook met het verstand te verantwoorden? In zekere zin wel. Er is geen twijfel mogelijk dat de A1 duurder is dan andere compacte auto's, maar een testrit leert dat duidelijk merkbaar is waarom. En het geld zit zeker niet alleen in de goede naam! De Audi A1 gaat op alle punten net even verder dan een doorsnee auto. Dat begint met de zitpositie, de uitrusting en de afwerking. De echte kracht zit in de daadkracht van de motor, de brandstofbesparende technieken ("30 TFSI", niet "40 TFSI") en het veiligheidsniveau. Het enige punt waarop de A1 slechts een gemiddelde scoort is de geluidsisolatie. Daarbij kent de auto kleine schoonheidsfoutjes in de zin van ruiten van de achterportieren die niet geheel openen, reflecties op het dashboard en een achterruit die snel vies wordt.

De 40 TFSI is kostbaar in aanschaf en gebruik. De 30 TFSI is minder sterk, maar voelt dankzij het levendige gebruik minstens zo vlot en is daarmee de verstandigere keuze. Daarbij zullen velen het geluid van het standaard audiosysteem verkiezen boven de meer fragiele klanken van het B&O systeem. Kortom: de verschillen zitten in de details en dat is niet merkbaar bij een blokje proefrijden rondom het pand van de dealer. Vraag daarom om een lange proefrit en geniet ervan!

Deel deze advertentie