Audi A1 1.2 TFSI Attraction 2011 | Goed Onderhouden | Stoelverwarming | Parkeersensoren | 2 Sleutels | Onderhoudshistorie | Lichtmetalen Velgen | Automatische

€ 7.499,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 17-08-2011
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 203.642 km
Deuren 3
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.197 cc
Vermogen 63 kW (86 pk)

Audi A1 1.2 TFSI Attraction 2011 | Goed Onderhouden | Stoelverwarming | Parkeersensoren | 2 Sleutels | Onderhoudshistorie | Lichtmetalen Velgen | Automatische


€ 7.499,-

Algemeen

Bouwjaar 17-08-2011
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 203.642 km
Deuren 3
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.197 cc
Vermogen 63 kW (86 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autobedrijf Thomas Rutten B.V.
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Randweg Zuid 40
Postcode 6021 PT
Plaats Budel
Provincie Noord Brabant
Land Nederland
Telefoon +31 (0)495 - 218050 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.thomas-rutten.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modelreeks: 2010 - 2015
Modelcode: 8X

Technische informatie
Koppel: 160 Nm
Aantal cilinders: 4
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Tankinhoud: 45 liter
Acceleratie (0-100): 11,7 s
Topsnelheid: 180 km/u

Maten
Wielbasis: 247 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.015 kg
Laadvermogen: 475 kg
GVW: 1.490 kg
Max. trekgewicht: 1.000 kg (ongeremd 550 kg)

Interieur
Bekleding: Stof
Aantal zitplaatsen: 4

Milieu
CO2-uitstoot: 118 g/km
Fijnstofuitstoot: 2 mg/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 5

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,1 l/100km (1 op 19,6)
Brandstofverbruik in de stad: 6,2 l/100km (1 op 16,1)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,4 l/100km (1 op 22,7)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 113 - € 123 per kwartaal

Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Basispakket

Dit is nu typisch een auto die u goed moet bekijken. Want hij zal u beslist verrassen met zijn ruimte en zijn rijkwaliteiten. Deze Audi A1 heeft 203642 kilometer op de teller staan, hij is van het bouwjaar 2011. In deze Audi vindt u een benzinemotor en een handgeschakelde versnellingsbak. Lekker hoor, die verwarmbare voorstoelen. Helemaal op koude dagen. Zuinig rijden was nog nooit zo lonend. Goed dat deze auto is uitgerust met een eigentijds start-stopsysteem! Tot de uitrusting van deze Audi behoren ook elektrisch verstelbare buitenspiegels, elektrisch bedienbare ramen voor en snelheidsafhankelijke stuurbekrachtiging.

Parkeersensoren helpen u tijdens het in- en uitparkeren. Allicht is er in deze auto ook airconditioning.

We laten u deze auto graag helemaal zien. Belt u ons voor een afspraak?

De prijs waarmee wordt geadverteerd betreft een meeneemprijs zonder inruil. Inruilprijs voor deze Audi bedraagt €7.749,-
Inruil mogelijk tegen handelsprijzen.

Beter bekijken? Via onze website kunt u de auto volledig via 360 graden view bezichtigen.

Ondanks onze grote zorgvuldigheid kunt u aan deze advertentie geen rechten ontlenen en zijn alle gegevens onder voorbehoud van (type)fouten. 
Alle opties dienen zelf gecontroleerd te worden op aanwezigheid bij het maken van een proefrit.


De bij ons gekochte auto word gratis tenaamgesteld voor u op locatie!
Uiteraard kunt u bij ons ook pinnen en/of is financiering mogelijk (vraag naar de voorwaarden).

Wij zijn van maandag t/m vrijdag geopend van 09:00 uur tot 18:00 uur en op zaterdag van 09:00 uur tot 16:00 uur.
Graag bellen voor een afspraak, alvorens u langs komt.

Met vriendelijke groet,

Autobedrijf Thomas Rutten

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Audi A1 | Klein maar verfijnd

Wie op zoek is naar een compacte auto, is in de regel ook op zoek naar een voordelige auto. Het model dat het meeste waar voor zijn geld biedt, zal favoriet zijn. Audi is echter een "premium" merk. Dat betekent dat het bij de meest compacte Audi niet gaat om voordeel, maar juist om kwaliteit, imago en verfijning. Is de nieuwe Audi A1 desondanks ook te verantwoorden met het verstand?

Autotest | Audi A1 Klein maar verfijnd

De Audi A1 is een compacte premium auto. De meerwaarde zit in de hoge mate van verfijning van de zitpositie via het weggedrag tot de motoren. De 30 TFSI met het standaard-onderstel is favoriet.

Plus

  • uitstekende rijeigenschappen
  • 30 TFSI is vlot en zuinig
  • moderne, bruikbare techniek

Min

  • achterste zijruiten niet geheel te openen
  • fors verbruik 40 TFSI
  • geen koopje

Conclusie

Is de Audi A1 niet alleen met het gevoel, maar ook met het verstand te verantwoorden? In zekere zin wel. Er is geen twijfel mogelijk dat de A1 duurder is dan andere compacte auto's, maar een testrit leert dat duidelijk merkbaar is waarom. En het geld zit zeker niet alleen in de goede naam! De Audi A1 gaat op alle punten net even verder dan een doorsnee auto. Dat begint met de zitpositie, de uitrusting en de afwerking. De echte kracht zit in de daadkracht van de motor, de brandstofbesparende technieken ("30 TFSI", niet "40 TFSI") en het veiligheidsniveau. Het enige punt waarop de A1 slechts een gemiddelde scoort is de geluidsisolatie. Daarbij kent de auto kleine schoonheidsfoutjes in de zin van ruiten van de achterportieren die niet geheel openen, reflecties op het dashboard en een achterruit die snel vies wordt.

De 40 TFSI is kostbaar in aanschaf en gebruik. De 30 TFSI is minder sterk, maar voelt dankzij het levendige gebruik minstens zo vlot en is daarmee de verstandigere keuze. Daarbij zullen velen het geluid van het standaard audiosysteem verkiezen boven de meer fragiele klanken van het B&O systeem. Kortom: de verschillen zitten in de details en dat is niet merkbaar bij een blokje proefrijden rondom het pand van de dealer. Vraag daarom om een lange proefrit en geniet ervan!

Deel deze advertentie