Bouwjaar | 17-06-2011 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 175.837 km |
Deuren | 3 |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.197 cc |
Vermogen | 63 kW (86 pk) |
€ 6.950,-
Algemeen
Bouwjaar | 17-06-2011 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 175.837 km |
Deuren | 3 |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.197 cc |
Vermogen | 63 kW (86 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Slegers Automotive B.V. |
Contactpersoon | Gerard Slegers |
Adres | Oirschotsedijk 24 |
Postcode | 5651 GC |
Plaats | Eindhoven |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 20490119 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.slegersautomotive.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Audi A1 1.2 TFSI Ambition Pro Line Business sport Navigatie Cruise controle
Audi A1 1.2 TFSI Ambition Pro Line Business sport Navigatie Cruise controle
- Kenteken: 15-RLH-6
- Merk: Audi
- Model: A1
- APK tot: 09-03-2025
- Tellerstand: 175837 KM
- Carrosserievorm: Hatchback
- Aantal deuren: 3
- Brandstofsoort: Benzine
- Bouwjaar: 2011
- Transmissie: Handgeschakeld 5
- Kleur: rood
- Kleurnaam: Ferrari rood
- Bekleding: Stof
- Kleur interieur: antraciet
- Interieurnaam: Sport interieur
- Motorinhoud: 1197 cc
- Aantal cilinders: 4
- Motorcode: CBZ
- Vermogen: 63 kW / 86pk
- Ledig gewicht: 1015 kg
- Max. trekgewicht: 1000 kg
- Aantal zitplaatsen: 4
- Verbruik: 5.1 l/100 km
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar
- Aantal sleutels: 2
- Onderhoudshistorie aanwezig: Ja
- Motorrijtuigenbelasting: € 113 - 123 per kwartaal
- Emissieklasse: Euro 5
- Bandenmaat voor: 215/40/17
- Bandemaat achter: 215/40/17
- Velgmaat: 17 inch
Pakket: Media Style
- Audioinstallatie met CD-speler
- Bluetooth
- Lederen stuurwiel en versnellingspook
- Multimedia-voorbereiding
Pakket: S Line pakket
- Aluminium interieur afwerking
- Lederen stuurwiel
- Lederen versnellingspook
- Lederen/stof bekleding
- Sportonderstel
- Sportstoelen
- Sportstuur
Comfort
- Boordcomputer
- Cruise control
Exterieur
- Buitenspiegels elektrisch verstel- en verwarmbaar
- Buitenspiegels elektrisch verstelbaar
- Centrale vergrendeling met afstandsbediening
- Dimlichten automatisch en regensensor
- Lichtmetalen velgen 17"
- Lichtmetalen velgen 5-spaaks 17"
- Metaalkleur
- Mistlampen voor
- Ruitensproeiers/wisserbladen verwarmbaar
- Spiegel pakket
- Sportonderstel
- Warmtewerend glas
Infotainment
- Audio-navigatie full map
- Multimedia-voorbereiding
- Navigatiesysteem
- Stuurwiel multifunctioneel
Interieur
- Airco
- Armsteun voor
- Elektrische ramen voor
- Lederen stuurwiel
- Lendesteunen (verstelbaar)
- Sportstoelen
- Sportstuur
- Stuurbekrachtiging snelheidsafhankelijk
Milieu
- Start/stop systeem
Overige
- Anti Blokkeer Systeem
- Anti doorSlip Regeling
- Bestuurdersairbag
- Bluetooth
- Elektronisch Sper Differentieel
- Elektronisch Stabiliteits Programma
- Hoofd airbag(s) achter
- Hoofd airbag(s) voor
- Passagiersairbag
- Zij airbag(s) voor
Veiligheid
- Alarm klasse 1(startblokkering)
- Bandenspanningscontrolesysteem
- Isofix bevestiging voor kinderzitjes
Audi A1 1.2 TFSI Ambition Pro Line Business sport Navigatie Cruise controle speciale aanbieding
Bij het ontwerpen van de Audi A1 stonden jouw comfort en jouw veiligheid centraal. Deze A1 is van het bouwjaar 2011, hij heeft 175837 kilometer gelopen. De aandrijving komt voor rekening van een benzinemotor en een handgeschakelde vijfversnellingsbak. Natuurlijk zijn de sportstoelen super functioneel als het rechterpedaal ingetrapt wordt. Maar ook voor het uiterlijk doen ze veel! Nog nooit was brandstofbesparing zo belangrijk als nu. Komt mooi uit dat deze motor is uitgerust met een start-stopsysteem. Stilsta
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Audi A1 | Klein maar verfijnd
Wie op zoek is naar een compacte auto, is in de regel ook op zoek naar een voordelige auto. Het model dat het meeste waar voor zijn geld biedt, zal favoriet zijn. Audi is echter een "premium" merk. Dat betekent dat het bij de meest compacte Audi niet gaat om voordeel, maar juist om kwaliteit, imago en verfijning. Is de nieuwe Audi A1 desondanks ook te verantwoorden met het verstand?
De Audi A1 is een compacte premium auto. De meerwaarde zit in de hoge mate van verfijning van de zitpositie via het weggedrag tot de motoren. De 30 TFSI met het standaard-onderstel is favoriet.
Plus
- uitstekende rijeigenschappen
- 30 TFSI is vlot en zuinig
- moderne, bruikbare techniek
Min
- achterste zijruiten niet geheel te openen
- fors verbruik 40 TFSI
- geen koopje
Conclusie
Is de Audi A1 niet alleen met het gevoel, maar ook met het verstand te verantwoorden? In zekere zin wel. Er is geen twijfel mogelijk dat de A1 duurder is dan andere compacte auto's, maar een testrit leert dat duidelijk merkbaar is waarom. En het geld zit zeker niet alleen in de goede naam! De Audi A1 gaat op alle punten net even verder dan een doorsnee auto. Dat begint met de zitpositie, de uitrusting en de afwerking. De echte kracht zit in de daadkracht van de motor, de brandstofbesparende technieken ("30 TFSI", niet "40 TFSI") en het veiligheidsniveau. Het enige punt waarop de A1 slechts een gemiddelde scoort is de geluidsisolatie. Daarbij kent de auto kleine schoonheidsfoutjes in de zin van ruiten van de achterportieren die niet geheel openen, reflecties op het dashboard en een achterruit die snel vies wordt.
De 40 TFSI is kostbaar in aanschaf en gebruik. De 30 TFSI is minder sterk, maar voelt dankzij het levendige gebruik minstens zo vlot en is daarmee de verstandigere keuze. Daarbij zullen velen het geluid van het standaard audiosysteem verkiezen boven de meer fragiele klanken van het B&O systeem. Kortom: de verschillen zitten in de details en dat is niet merkbaar bij een blokje proefrijden rondom het pand van de dealer. Vraag daarom om een lange proefrit en geniet ervan!