Bouwjaar | 31-03-2015 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 156.432 km |
Deuren | 3 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 70 kW (95 pk) |
€ 10.750,-
Algemeen
Bouwjaar | 31-03-2015 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 156.432 km |
Deuren | 3 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 70 kW (95 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | De Liesbosch Verkoop B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Nijverheidsweg 9J |
Postcode | 3433 NP |
Plaats | Nieuwegein |
Provincie | Utrecht |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)30 - 2817961 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.vakgaragedeliesbosch.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 215/40 R17
Acceleratie (0-100): 10,9 s
Topsnelheid: 186 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 397 x 174 x 142 cm
Wielbasis: 247 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.010 kg
Laadvermogen: 475 kg
GVW: 1.485 kg
Max. trekgewicht: 1.000 kg (ongeremd 550 kg)
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu
CO2-uitstoot: 98 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,3 l/100km (1 op 23,3)
Brandstofverbruik in de stad: 5,1 l/100km (1 op 19,6)
Brandstofverbruik op de snelweg: 3,8 l/100km (1 op 26,3)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 113 - € 123 per kwartaal
Afleverpakketten
Optioneel afleverpakket (€ 650): Vertrouwd op weg Pakket: Vertrouwd op weg pakket € 650,- 3 maanden Vakgarage de Liesbosch garantie op de draaiende delen van de motor, koppeling en versnellingsbak Onderhoudsbeurt volgens fabrieksvoorschrift Nieuwe APK + 1 jaar Vakgarage Pechhulp Tenaamstelling Eventuele vrijwaring inruil auto Minimaal 1/4 tank brandstof Auto wordt netjes afgeleverd (Navigatie update niet inbegrepen) (Elektrische of hybride auto's worden met 1 laadkabel afgeleverd, tenzij er 2 laadkabels aanwezig zijn)
Dit afleverpakket bevat: Vakgarant (3 maanden)
Een auto als de Audi A1 biedt een dynamiek en comfort die typerend zijn voor de producten van de Duitse autofabrikanten. De S-Line styling verfraait het uiterlijk met verschillende sportieve accenten. De aandrijving van deze Audi wordt verzorgd door een driecilinder motor en een handgeschakelde vijfversnellingsbak. Ziet er goed uit, die sportstoelen. Maar waar het om gaat, is de solide zit onder alle omstandigheden. De gasontladingslampen van de xenonverlichting zorgen voor een krachtige en heldere lichtbundel. In deze Audi profiteert u onder andere ook van: 17 inch lichtmetalen velgen, sportonderstel, halflederen bekleding, LED-achterlichten, elektrisch bedienbare en verwarmde buitenspiegels en verstelbare lendensteunen.
Een andere zender zoeken of het volume wijzigen? Het audiosysteem heeft bediening op het stuur. Parkeersensoren ondersteunen u tijdens het in- en uitparkeren. Op een rustige weg komt de cruise control helemaal tot z'n recht. En natuurlijk is er ook gedacht aan airconditioning. De uitrusting van deze auto is met sportstuurwiel, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening, boordcomputer en lederen versnellingspook behoorlijk compleet.
Zoals u mag verwachten van deze Audi A1 is hij uitgerust met een reeks aan actieve veiligheidssystemen.
Wilt u deze auto bekijken en er eventueel mee rijden? Mail ons dan of bel ons, zodat we de auto voor u klaar kunnen zetten.
Deze Audi A1 komt uit 2015, werd geleverd van 12-02-2015 tot 31-01-2017 en kostte toen € 27.745,-. Deze perso
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Audi A1 | Klein maar verfijnd
Wie op zoek is naar een compacte auto, is in de regel ook op zoek naar een voordelige auto. Het model dat het meeste waar voor zijn geld biedt, zal favoriet zijn. Audi is echter een "premium" merk. Dat betekent dat het bij de meest compacte Audi niet gaat om voordeel, maar juist om kwaliteit, imago en verfijning. Is de nieuwe Audi A1 desondanks ook te verantwoorden met het verstand?
De Audi A1 is een compacte premium auto. De meerwaarde zit in de hoge mate van verfijning van de zitpositie via het weggedrag tot de motoren. De 30 TFSI met het standaard-onderstel is favoriet.
Plus
- uitstekende rijeigenschappen
- 30 TFSI is vlot en zuinig
- moderne, bruikbare techniek
Min
- achterste zijruiten niet geheel te openen
- fors verbruik 40 TFSI
- geen koopje
Conclusie
Is de Audi A1 niet alleen met het gevoel, maar ook met het verstand te verantwoorden? In zekere zin wel. Er is geen twijfel mogelijk dat de A1 duurder is dan andere compacte auto's, maar een testrit leert dat duidelijk merkbaar is waarom. En het geld zit zeker niet alleen in de goede naam! De Audi A1 gaat op alle punten net even verder dan een doorsnee auto. Dat begint met de zitpositie, de uitrusting en de afwerking. De echte kracht zit in de daadkracht van de motor, de brandstofbesparende technieken ("30 TFSI", niet "40 TFSI") en het veiligheidsniveau. Het enige punt waarop de A1 slechts een gemiddelde scoort is de geluidsisolatie. Daarbij kent de auto kleine schoonheidsfoutjes in de zin van ruiten van de achterportieren die niet geheel openen, reflecties op het dashboard en een achterruit die snel vies wordt.
De 40 TFSI is kostbaar in aanschaf en gebruik. De 30 TFSI is minder sterk, maar voelt dankzij het levendige gebruik minstens zo vlot en is daarmee de verstandigere keuze. Daarbij zullen velen het geluid van het standaard audiosysteem verkiezen boven de meer fragiele klanken van het B&O systeem. Kortom: de verschillen zitten in de details en dat is niet merkbaar bij een blokje proefrijden rondom het pand van de dealer. Vraag daarom om een lange proefrit en geniet ervan!