Alfa Romeo Stelvio
€ 24.000,-
Bouwjaar | 28-05-2019 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 34.573 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.143 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 28-05-2019 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 34.573 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.143 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Garage Steenhaut |
Contactpersoon | Kris Steenhaut |
Adres | Vijverstraat 10 |
Postcode | 9340 |
Plaats | Lede |
Land | België |
Telefoon | +32 (0)53 - 800816 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | |
e-mail sturen |
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Alfa Romeo Stelvio | De laatste der mechanen
Alfa Romeo verandert. Het merk maakt tegenwoordig deel uit van de Stellantis Groep waar ook Fiat, Opel, Peugeot en Citroën onder vallen. Dat betekent dat Alfa Romeo toegang heeft tot de modernste techniek en dus is het tijd om afscheid te nemen van puur mechanische aandrijving. Voor dat zover is ondergaat de Stelvio echter nog een laatste facelift.
De Alfa Romeo Stelvio is een van de weinige auto's in zijn soort zonder elektrische assistentie. Dat maakt de Stelvio mechanisch en puur, maar daar betaalt de bestuurder een hoger prijs voor.
Plus
- uitstekend weggedrag voor een SUV
- sterke motor (indien geprovoceerd)
Min
- hoog verbruik
- verouderde veiligheidsvoorzieningen
Conclusie
Toen Alfa Romeo de Stelvio in 2017 introduceerde was het zonder twijfel de meest sportieve SUV in zijn klasse. In de tussentijd is er echter veel veranderd. Inmiddels hebben de meeste grote SUV's plug-inhybride aandrijving en daarmee presteren ze beter, terwijl ze voordeliger zijn in aanschaf en gebruik.
De Stelvio zet daar met de puur mechanische opzet een lichter gewicht tegenover en dat komt het weggedrag ten goede. Bovendien zijn de veiligheidssystemen relatief eenvoudig en daarom bemoeien ze zich nauwelijks met het rijden. De klassieke techniek en de bijbehorende hoge CO2-belasting maken de Stelvio zo kostbaar, dat alleen de echte liefhebber die prijs nog wil betalen. Daarmee is de Stelvio de laatste der mechanen.