Alfa Romeo Stelvio 2.9 V6 Q4 AWD Quadrifoglio 510PK ACCHarman/Kardon20La Meccanica delle EmozioniPano

€ 56.900,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 06-06-2018
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 94.087 km
Deuren 5
Kleur Rood Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.891 cc
Vermogen 374 kW (509 pk)

Alfa Romeo Stelvio 2.9 V6 Q4 AWD Quadrifoglio 510PK ACCHarman/Kardon20La Meccanica delle EmozioniPano


€ 56.900,-

Algemeen

Bouwjaar 06-06-2018
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 94.087 km
Deuren 5
Kleur Rood Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.891 cc
Vermogen 374 kW (509 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Ben Bakker Auto`s
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Kapitein Nemostraat 46
Postcode 7821 AC
Plaats Emmen
Provincie Drenthe
Land Nederland
Telefoon +31 (0)591 - 659655 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.benbakkerautos.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • electr. verstelbare stoelen (voor)
  • getint glas
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • open dak (electrisch)
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • traction control
  • xenon verlichting

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: okt. 2017 - nov. 2018

Technische informatie
Koppel: 600 Nm
Aantal cilinders: 6
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 64 liter
Acceleratie (0-100): 3,8 s
Topsnelheid: 283 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 470 x 196 x 168 cm
Wielbasis: 282 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.805 kg
Laadvermogen: 655 kg
GVW: 2.460 kg

Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 210 g/km
Energielabel: G
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 9 l/100km (1 op 11,1)
Brandstofverbruik in de stad: 11,7 l/100km (1 op 8,5)
Brandstofverbruik op de snelweg: 7,5 l/100km (1 op 13,3)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 3
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 318 - € 348 per kwartaal

Kracht in zijn meest prachtige vorm.....

De Stelvio Quadrifoglio, afgewerkt in de juiste kleur: "Competizione Red", blinkt uit in termen van kracht, dynamische prestaties en rijeigenschappen - die zelfs de meest veeleisende bestuurder tevreden stellen. Het is de allereerste Quadrifoglio als SUV en die 'La Meccanica delle Emozioni' door en door belichaamt.

Het ontwerp van de Stelvio Quadrifoglio blijft trouw aan de traditie van Alfa Romeo van het mengen van erfgoed, kracht en schoonheid. Van het iconische front drielobbig tot aan de gespierde carrosserie aan de zijkant, de krachtige versie van Alfa Romeo's eerste SUV belichaamt echt het iconische, Italiaanse benadering van auto-ontwerp. Het gebeurt in slechts een paar seconden. De handen liggen aan het stuur. Geest en machine zijn in perfecte harmonie. In en uit een bocht, een onmiskenbaar gevoel van kracht, uithoudingsvermogen en precisie. Dit gevoel vertegenwoordigt meer dan honderd jarenlange innovatie, passie en streven naar grootsheid. Het erfgoed van Alfa Romeo garandeert dat hun eerste SUV in niets aanvoelt als een typische SUV.

Het is een auto uit 2018, de auto heeft een kilometerstand van 94.087. Trap het gaspedaal in en voel de geweldige acceleratie van deze auto. De 2.9 V6 Bi-Turbo motor is goed voor een vermogen van 510PK en een maximaal koppel van 600Nm. Het interieur ademt luxe door de leren bekleding. U past de stoelen moeiteloos aan, ze zijn elektrisch in te stellen en hebben bovendien een geheugen. Het panoramadak zorgt voor maximale lichtinval en kan worden geopend voor extra ventilatie. De elektrisch bedienbare achterklep opent met een druk op de knop. Beknibbelen op comfort is er niet bij met deze Alfa Romeo Stelvio. Hij is zelfs voorzien van een verwarmd stuurwiel! Dankzij de xenonverlichting profiteert u in het donker van een krachtige en heldere lichtbundel. Bij de rijke uitrusting horen ook 20 inch lichtmetalen velgen, premium audiosysteem (Harman/Kardon), elektrisch inklapbare buitenspiegels, donker getint glas achter, LED-achterlichten, elektrisch bediende ramen en metallic l

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Alfa Romeo Stelvio | De laatste der mechanen

Alfa Romeo verandert. Het merk maakt tegenwoordig deel uit van de Stellantis Groep waar ook Fiat, Opel, Peugeot en Citroën onder vallen. Dat betekent dat Alfa Romeo toegang heeft tot de modernste techniek en dus is het tijd om afscheid te nemen van puur mechanische aandrijving. Voor dat zover is ondergaat de Stelvio echter nog een laatste facelift.

Autotest | Alfa Romeo Stelvio De laatste der mechanen

De Alfa Romeo Stelvio is een van de weinige auto's in zijn soort zonder elektrische assistentie. Dat maakt de Stelvio mechanisch en puur, maar daar betaalt de bestuurder een hoger prijs voor.

Plus

  • uitstekend weggedrag voor een SUV
  • sterke motor (indien geprovoceerd)

Min

  • hoog verbruik
  • verouderde veiligheidsvoorzieningen

Conclusie

Toen Alfa Romeo de Stelvio in 2017 introduceerde was het zonder twijfel de meest sportieve SUV in zijn klasse. In de tussentijd is er echter veel veranderd. Inmiddels hebben de meeste grote SUV's plug-inhybride aandrijving en daarmee presteren ze beter, terwijl ze voordeliger zijn in aanschaf en gebruik.

De Stelvio zet daar met de puur mechanische opzet een lichter gewicht tegenover en dat komt het weggedrag ten goede. Bovendien zijn de veiligheidssystemen relatief eenvoudig en daarom bemoeien ze zich nauwelijks met het rijden. De klassieke techniek en de bijbehorende hoge CO2-belasting maken de Stelvio zo kostbaar, dat alleen de echte liefhebber die prijs nog wil betalen. Daarmee is de Stelvio de laatste der mechanen.

Deel deze advertentie