Alfa Romeo Stelvio 2.9 V6 AWD QV | Carbon Ker.Remmen | Sparko Carbon Sportst. | Akrapovic | BTW

€ 89.950,- incl. BTW

afbeelding vergroten
Bouwjaar 24-02-2021
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 28.445 km
Deuren 5
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.891 cc
Vermogen 374 kW (509 pk)

Alfa Romeo Stelvio 2.9 V6 AWD QV | Carbon Ker.Remmen | Sparko Carbon Sportst. | Akrapovic | BTW


€ 89.950,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 24-02-2021
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 28.445 km
Deuren 5
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.891 cc
Vermogen 374 kW (509 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Klomp Cars
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Hullerweg 107
Postcode 8071 RN
Plaats Nunspeet
Provincie Gelderland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)341 - 759350 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
GSM +31 (0)6 - 86804124 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.klompcars.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • electr. verstelbare stoelen (voor)
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • traction control
  • xenon verlichting

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: aug. 2020 - mrt. 2023

Technische informatie
Koppel: 600 Nm
Aantal cilinders: 6
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 64 liter
Acceleratie (0-100): 4,0 s
Topsnelheid: 283 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 470 x 196 x 169 cm
Wielbasis: 282 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.825 kg
Laadvermogen: 635 kg
GVW: 2.460 kg

Interieur
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 267 g/km
Energielabel: G
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 12 l/100km (1 op 8,3)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 2

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 318 - € 348 per kwartaal

Nu is zakelijk rijden wel helemaal een goed optie... gelukkig hoeven we geen redenen te bedenken voor u als liefhebber van mooie auto's.. de beelden zijn leuk maar het rijden in deze auto is een traktatie.

Deze QV is voorzien van een prijs incl. BTW, voor ondernemers interessant om de btw af te trekken van de netto prijs.

Een titeltekst met keramische remmen zien we niet bij een gemiddelde Stelvio, maar ook niet snel bij een QV, als we ons huiswerk correct hebben gemaakt zit deze auto als gegoten voor de coureur, strak gezadeld in de Sparko Carbon sportstoelen en stevig in de keramische remmen wanneer deze lekker zijn opgewarmd... En wanneer de adrenaline alweer een beetje taant, touren we gewoon op comfortabele Normal-stand over Neerlands wegen om vervolgens weer fris uit te stappen. Kortom een alleskunner die alle kunstjes kent. Bovenal maakt natuurlijk de verschijning deze QV tot een ware nekkendraaier. En zeker wanneer je al op - of terugschakelend je en weg baant kun je op menig duimpje rekenen.

Van harte welkom voor een allesovertuigend bezoekje.

Voordelen van een auto uit de Klompcars Collection:
- wij zien de meeste Alfa's voorbij komen voordat ze echt op de markt komen, hierdoor selecteren we het neusje van de zalm voor onze klanten
- omdat we liefhebbers zijn van het merk, maken we sommige auto's net even af doordat we accessoires en velgen op voorraad hebben liggen
- door te spelen met kleuren en lakken combineren we accessoires zodat niet 1 van onze auto's hetzelfde is, onze kopers rijden echt iets unieks
- we gaan voor dat beetje extra, na een uitgebreide testrit kunnen de persoonlijke wensen tot in het detail besproken worden, denk hierbij aan Trekhaken, Uitlaten, Tuning of andere wensen.
- voor de winterbandenrijders of all season rijders is er genoeg keuze mbt een tweede set velgen of het wisselen van complete bandensets.

Standaard Klompcure die in alle Afleverpakketten zit:
- volledige Cosmetische Klompcure door echte Alfaliefhebbers, nieuwsgierig naar wat we precies doen en hoe? Vraag gerust eens!
- opgelegde kentekenplaten
- tenaamstelling van de auto

Klompcare 1: € 895
op peil brengen van alle vloeistoffen
3 maanden garantie
Nieuwe apk

Klompcare 2: (v.a.€ 1295,-)

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Alfa Romeo Stelvio | De laatste der mechanen

Alfa Romeo verandert. Het merk maakt tegenwoordig deel uit van de Stellantis Groep waar ook Fiat, Opel, Peugeot en Citroën onder vallen. Dat betekent dat Alfa Romeo toegang heeft tot de modernste techniek en dus is het tijd om afscheid te nemen van puur mechanische aandrijving. Voor dat zover is ondergaat de Stelvio echter nog een laatste facelift.

Autotest | Alfa Romeo Stelvio De laatste der mechanen

De Alfa Romeo Stelvio is een van de weinige auto's in zijn soort zonder elektrische assistentie. Dat maakt de Stelvio mechanisch en puur, maar daar betaalt de bestuurder een hoger prijs voor.

Plus

  • uitstekend weggedrag voor een SUV
  • sterke motor (indien geprovoceerd)

Min

  • hoog verbruik
  • verouderde veiligheidsvoorzieningen

Conclusie

Toen Alfa Romeo de Stelvio in 2017 introduceerde was het zonder twijfel de meest sportieve SUV in zijn klasse. In de tussentijd is er echter veel veranderd. Inmiddels hebben de meeste grote SUV's plug-inhybride aandrijving en daarmee presteren ze beter, terwijl ze voordeliger zijn in aanschaf en gebruik.

De Stelvio zet daar met de puur mechanische opzet een lichter gewicht tegenover en dat komt het weggedrag ten goede. Bovendien zijn de veiligheidssystemen relatief eenvoudig en daarom bemoeien ze zich nauwelijks met het rijden. De klassieke techniek en de bijbehorende hoge CO2-belasting maken de Stelvio zo kostbaar, dat alleen de echte liefhebber die prijs nog wil betalen. Daarmee is de Stelvio de laatste der mechanen.

Deel deze advertentie