Alfa Romeo Stelvio 2.9 V6 AWD Quadrifoglio 510PK
€ 48.950,-
Bouwjaar | 28-02-2018 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 127.346 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.891 cc |
Vermogen | 374 kW (509 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 28-02-2018 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 127.346 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.891 cc |
Vermogen | 374 kW (509 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Peter Schouten Auto's |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Giek 3 |
Postcode | 3891 KA |
Plaats | Zeewolde |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)36 - 7601710 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.peterschoutenautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Technische informatie
Aantal cilinders: 6
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Bandenmaat: 255/45 R20
Acceleratie (0-100): 3,8 s
Topsnelheid: 283 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 470 x 216 x 168 cm
Wielbasis: 282 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.805 kg
Laadvermogen: 655 kg
GVW: 2.460 kg
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 210 g/km
Energielabel: G
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 9 l/100km (1 op 11,1)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 318 - € 348 per kwartaal
Deze Alfa Romeo Stelvio komt uit 2018, werd geleverd van 01-10-2017 tot 30-11-2018 en kostte toen € 137.395,-. Deze geïmporteerde personenauto staat sinds 2022 op kenteken, is voorzien van een benzine-motor, heeft een maximum vermogen van 375 kW (510 PK) en een cilinderinhoud van 2891 cc.
De personenauto heeft een topsnelheid van 283 km per uur en bereikt vanuit stilstand de 100 km/u in 3,8 seconden. Het verbruik van deze personenauto is gemiddeld 9,0 liter per 100 km en hij weegt 1805 kg. De APK is geldig tot 04-10-2024 en de wegenbelasting bedraagt gemiddeld € 332,17 per kwartaal.
= Bedrijfsinformatie =
Wij met ons enthousiaste team staan voor u klaar om u van dienst te zijn om te adviseren en te helpen bij het maken van de juiste keuze bij de door u geselecteerde auto uit onze wisselende voorraad.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Alfa Romeo Stelvio | De laatste der mechanen
Alfa Romeo verandert. Het merk maakt tegenwoordig deel uit van de Stellantis Groep waar ook Fiat, Opel, Peugeot en Citroën onder vallen. Dat betekent dat Alfa Romeo toegang heeft tot de modernste techniek en dus is het tijd om afscheid te nemen van puur mechanische aandrijving. Voor dat zover is ondergaat de Stelvio echter nog een laatste facelift.
De Alfa Romeo Stelvio is een van de weinige auto's in zijn soort zonder elektrische assistentie. Dat maakt de Stelvio mechanisch en puur, maar daar betaalt de bestuurder een hoger prijs voor.
Plus
- uitstekend weggedrag voor een SUV
- sterke motor (indien geprovoceerd)
Min
- hoog verbruik
- verouderde veiligheidsvoorzieningen
Conclusie
Toen Alfa Romeo de Stelvio in 2017 introduceerde was het zonder twijfel de meest sportieve SUV in zijn klasse. In de tussentijd is er echter veel veranderd. Inmiddels hebben de meeste grote SUV's plug-inhybride aandrijving en daarmee presteren ze beter, terwijl ze voordeliger zijn in aanschaf en gebruik.
De Stelvio zet daar met de puur mechanische opzet een lichter gewicht tegenover en dat komt het weggedrag ten goede. Bovendien zijn de veiligheidssystemen relatief eenvoudig en daarom bemoeien ze zich nauwelijks met het rijden. De klassieke techniek en de bijbehorende hoge CO2-belasting maken de Stelvio zo kostbaar, dat alleen de echte liefhebber die prijs nog wil betalen. Daarmee is de Stelvio de laatste der mechanen.