Alfa Romeo Stelvio 2.2d Super | Adaptive Cruise | Leder | Camera | Xenon | Navigatie | PDC | Bluetooth | DAB+

€ 25.900,- incl. BTW

afbeelding vergroten
Bouwjaar 12-07-2019
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 166.158 km
Deuren 5
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.143 cc
Vermogen 117 kW (159 pk)

Alfa Romeo Stelvio 2.2d Super | Adaptive Cruise | Leder | Camera | Xenon | Navigatie | PDC | Bluetooth | DAB+


€ 25.900,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 12-07-2019
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 166.158 km
Deuren 5
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.143 cc
Vermogen 117 kW (159 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Seldenrijk B.V.
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Zuiderbreedte 22
Postcode 3845 MC
Plaats Harderwijk
Provincie Gelderland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)341 - 436000 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.seldenrijk.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • cruise control
  • dakrail
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • traction control
  • xenon verlichting

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: 2017 - 2023

Technische informatie
Koppel: 450 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 58 liter
Aandrijving: Achterwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 8,8 s
Topsnelheid: 198 km/u

Maten
Afmetingen (LxB): 469 x 190 cm
Wielbasis: 282 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.635 kg
Laadvermogen: 695 kg
GVW: 2.330 kg
Max. trekgewicht: 1.600 kg (ongeremd 750 kg)

Interieur
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 138 g/km
Energielabel: E
Emissieklasse: Euro 6d-TEMP

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,3 l/100km (1 op 18,9)
Brandstofverbruik in de stad: 6 l/100km (1 op 16,7)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,8 l/100km (1 op 20,8)

Staat
Aantal sleutels: 2

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 525 - € 550 per kwartaal

Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: tenaamstelling op locatie: vrijwaren inruil auto; technische inspectie auto; van binnen en buiten gereinigd.

Wilt u deze occasion in het echt bekijken, neem dan contact met ons op voor een afspraak. Zo weet u zeker dat deze nog beschikbaar is.


Aan deze advertentie kunnen geen rechten worden ontleend. Alle moeite is genomen om de informatie op deze internetsite zo actueel mogelijk weer te geven.
Fouten zijn echter niet uit te sluiten. Vertrouw daarom niet alleen op deze informatie, maar controleer bij aankoop de zaken die uw beslissing zouden kunnen beïnvloeden.

Hij verloochent zijn Italiaanse roots niet, deze Alfa Romeo Stelvio is een genot om te rijden en bovendien een elegante verschijning. Hij heeft een dieselmotor en een automatische transmissie. Kijk, dat noemen we nou stijlvol: een fraai lederen interieur. Gecombineerd met het heerlijke gemak van de elektrisch bedienbare achterklep. Xenonverlichting staat borg voor helderwit licht en een krachtige lichtbundel. Tot de uitrusting behoren ook 19 inch lichtmetalen velgen, aluminium dakrailing, elektrisch inklapbare buitenspiegels, in hoogte verstelbare passagiersstoel, actieve hoofdsteunen en LED-achterlichten.

Strak inparkeren wordt een fluitje van een cent door de achteruitrijcamera. Adaptive cruise control is veilig en comfortabel. De snelheidsregelaar houdt automatisch afstand tot het voertuig dat voor u rijdt. Automatische airconditioning verwarmt of koelt het interieur met een druk op de knop. Met de audiobediening op het stuur regelt u de geluidsinstallatie gemakkelijk en veilig. Met de DAB-ontvanger luistert u naar glasheldere digitale radio. Deze Alfa Romeo is voorzien van regensensor, automatisch dimmende buitenspiegels en lederen stuur.

Zoals u mag verwachten van deze Alfa Romeo Stelvio is hij uitgerust met een reeks aan actieve veiligheidssystemen. Mooi binnen de lijnen van de rijstrook blijven? Het Lane-keeping systeem helpt altijd een handje. Ook als uw aandacht even verslapt, blijft de forward collision warning bij de wekker. Dreigt er een botsing met een voor- of tegenligger, dan waarschuwt

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Alfa Romeo Stelvio | De laatste der mechanen

Alfa Romeo verandert. Het merk maakt tegenwoordig deel uit van de Stellantis Groep waar ook Fiat, Opel, Peugeot en Citroën onder vallen. Dat betekent dat Alfa Romeo toegang heeft tot de modernste techniek en dus is het tijd om afscheid te nemen van puur mechanische aandrijving. Voor dat zover is ondergaat de Stelvio echter nog een laatste facelift.

Autotest | Alfa Romeo Stelvio De laatste der mechanen

De Alfa Romeo Stelvio is een van de weinige auto's in zijn soort zonder elektrische assistentie. Dat maakt de Stelvio mechanisch en puur, maar daar betaalt de bestuurder een hoger prijs voor.

Plus

  • uitstekend weggedrag voor een SUV
  • sterke motor (indien geprovoceerd)

Min

  • hoog verbruik
  • verouderde veiligheidsvoorzieningen

Conclusie

Toen Alfa Romeo de Stelvio in 2017 introduceerde was het zonder twijfel de meest sportieve SUV in zijn klasse. In de tussentijd is er echter veel veranderd. Inmiddels hebben de meeste grote SUV's plug-inhybride aandrijving en daarmee presteren ze beter, terwijl ze voordeliger zijn in aanschaf en gebruik.

De Stelvio zet daar met de puur mechanische opzet een lichter gewicht tegenover en dat komt het weggedrag ten goede. Bovendien zijn de veiligheidssystemen relatief eenvoudig en daarom bemoeien ze zich nauwelijks met het rijden. De klassieke techniek en de bijbehorende hoge CO2-belasting maken de Stelvio zo kostbaar, dat alleen de echte liefhebber die prijs nog wil betalen. Daarmee is de Stelvio de laatste der mechanen.

Deel deze advertentie