Alfa Romeo Stelvio 2.2d AWD Super | Veloce Pack | 20 inch velgen
€ 24.750,-
Bouwjaar | 10-07-2017 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 151.146 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.143 cc |
Vermogen | 153 kW (208 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 10-07-2017 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 151.146 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.143 cc |
Vermogen | 153 kW (208 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Vakgarage W. van der Zweep |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Wartensterdyk 2a |
Postcode | 9005 XS |
Plaats | Warga |
Provincie | Friesland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)58 - 2552153 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.vakgaragevdzweep.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: jan. 2016 - nov. 2018
Technische informatie
Koppel: 470 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 64 liter
Acceleratie (0-100): 6,6 s
Topsnelheid: 215 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 469 x 190 x 167 cm
Wielbasis: 282 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.634 kg
Laadvermogen: 696 kg
GVW: 2.330 kg
Max. trekgewicht: 2.300 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 127 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,8 l/100km (1 op 20,8)
Brandstofverbruik in de stad: 5,5 l/100km (1 op 18,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,4 l/100km (1 op 22,7)
Historie
Aantal eigenaren: 1
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 525 - € 550 per kwartaal
= Bedrijfsinformatie =
Let op! Zaterdag 2 Augustus zijn wij van 09.30 tot 13:00 geopend!
Elke dag tot 21:00 uur telefonisch & via WhatsApp te bereiken.
Inruil van uw huidige auto, motor, boot, camper of financiering behoort ook tot de mogelijkheid.
Om teleurstelling te voorkomen raden wij u altijd aan om voor vertrek telefonisch contact op te nemen.
U bent van harte welkom, de koffie staat klaar.
Vakgarage van der Zweep is al ruim 25 jaar een begrip in de regio Leeuwarden, voor zowel onderhoud, reparatie , schade herstel en aanschaf van gebruikte en nieuwe auto's.
Wij gaan en staan voor kwaliteit en service!
Hoewel de informatie op deze internetsite zo accuraat en actueel mogelijk wordt weergegeven, zijn wijzigingen of fouten in de gegevens en dergelijke te alle tijde voorbehouden en kan Vakgarage van der Zweep hiervoor niet aansprakelijk worden gesteld.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Alfa Romeo Stelvio | De laatste der mechanen
Alfa Romeo verandert. Het merk maakt tegenwoordig deel uit van de Stellantis Groep waar ook Fiat, Opel, Peugeot en Citroën onder vallen. Dat betekent dat Alfa Romeo toegang heeft tot de modernste techniek en dus is het tijd om afscheid te nemen van puur mechanische aandrijving. Voor dat zover is ondergaat de Stelvio echter nog een laatste facelift.
De Alfa Romeo Stelvio is een van de weinige auto's in zijn soort zonder elektrische assistentie. Dat maakt de Stelvio mechanisch en puur, maar daar betaalt de bestuurder een hoger prijs voor.
Plus
- uitstekend weggedrag voor een SUV
- sterke motor (indien geprovoceerd)
Min
- hoog verbruik
- verouderde veiligheidsvoorzieningen
Conclusie
Toen Alfa Romeo de Stelvio in 2017 introduceerde was het zonder twijfel de meest sportieve SUV in zijn klasse. In de tussentijd is er echter veel veranderd. Inmiddels hebben de meeste grote SUV's plug-inhybride aandrijving en daarmee presteren ze beter, terwijl ze voordeliger zijn in aanschaf en gebruik.
De Stelvio zet daar met de puur mechanische opzet een lichter gewicht tegenover en dat komt het weggedrag ten goede. Bovendien zijn de veiligheidssystemen relatief eenvoudig en daarom bemoeien ze zich nauwelijks met het rijden. De klassieke techniek en de bijbehorende hoge CO2-belasting maken de Stelvio zo kostbaar, dat alleen de echte liefhebber die prijs nog wil betalen. Daarmee is de Stelvio de laatste der mechanen.