Alfa Romeo Stelvio 2.2 JTD Super Q4 AWD 190 PK Parking Pack Cold Weather Pack Seat Pack
€ 55.950,- incl. BTW
Bouwjaar | 30-11-2021 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 1.950 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.143 cc |
Vermogen | 139 kW (189 pk) |
Alfa Romeo Stelvio 2.2 JTD Super Q4 AWD 190 PK Parking Pack Cold Weather Pack Seat Pack
€ 55.950,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 30-11-2021 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 1.950 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.143 cc |
Vermogen | 139 kW (189 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Heisterkamp Premium Import |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Eerste Stegge 8 |
Postcode | 7631 AE |
Plaats | Ootmarsum |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 10043518 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.heisterkamppremiumimport.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modeljaar: 2021
Technische informatie
Koppel: 450 Nm
Aantal cilinders: 4
Tankinhoud: 58 liter
Acceleratie (0-100): 7,6 s
Topsnelheid: 210 km/u
Ledig gewicht: 1.700 kg
Wielbasis: 282 cm
Interieur
Interieur: Zwart, Leder/stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,4 l/100km (1 op 18,5)
Energielabel: C
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)
Afleverpakketten
Optioneel afleverpakket (zonder meerprijs): BOVAG Garantie 12 maanden: https://www.bovag.nl/BovagWebsite/media/BovagMediaFiles/Downloads/Garantie%20en%20voorwaarden/Algemene-Garanti evoorwaarden-Auto-1-2-2018.pdf
= Bedrijfsinformatie =
ALL-IN prijs. Levering aan huis mogelijk. Wij kunnen deze auto voor u importeren uit Duitsland.
Voor meer informatie kunt u contact opnemen met Martin Bruggink Tel: 06-10043518 Mail: martin@autoheisterkamp.nl
De prijzen van de personenauto's zijn inclusief BPM, BTW en alle kosten met Nederlands kenteken.
De prijzen van de bestelauto's met grijs kenteken zijn exclusief BPM en BTW, maar inclusief alle kosten en met Nederlands kenteken.
Levertijd circa 3 weken voor een personenauto en circa 5 weken voor een auto met grijs kenteken.
Inruil en lease mogelijk.
Wij importeren alle merken auto's geheel naar uw wensen.
Laat ons weten wat u zoekt en u krijgt een offerte per mail.
Voor meer aanbod kijk op onze site www.heisterkamppremiumimport.nl
Betrouwbaar sinds 1920 en al ruim 90 jaar BOVAG lid.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Alfa Romeo Stelvio | De laatste der mechanen
Alfa Romeo verandert. Het merk maakt tegenwoordig deel uit van de Stellantis Groep waar ook Fiat, Opel, Peugeot en Citroën onder vallen. Dat betekent dat Alfa Romeo toegang heeft tot de modernste techniek en dus is het tijd om afscheid te nemen van puur mechanische aandrijving. Voor dat zover is ondergaat de Stelvio echter nog een laatste facelift.
De Alfa Romeo Stelvio is een van de weinige auto's in zijn soort zonder elektrische assistentie. Dat maakt de Stelvio mechanisch en puur, maar daar betaalt de bestuurder een hoger prijs voor.
Plus
- uitstekend weggedrag voor een SUV
- sterke motor (indien geprovoceerd)
Min
- hoog verbruik
- verouderde veiligheidsvoorzieningen
Conclusie
Toen Alfa Romeo de Stelvio in 2017 introduceerde was het zonder twijfel de meest sportieve SUV in zijn klasse. In de tussentijd is er echter veel veranderd. Inmiddels hebben de meeste grote SUV's plug-inhybride aandrijving en daarmee presteren ze beter, terwijl ze voordeliger zijn in aanschaf en gebruik.
De Stelvio zet daar met de puur mechanische opzet een lichter gewicht tegenover en dat komt het weggedrag ten goede. Bovendien zijn de veiligheidssystemen relatief eenvoudig en daarom bemoeien ze zich nauwelijks met het rijden. De klassieke techniek en de bijbehorende hoge CO2-belasting maken de Stelvio zo kostbaar, dat alleen de echte liefhebber die prijs nog wil betalen. Daarmee is de Stelvio de laatste der mechanen.