Alfa Romeo Stelvio 2.0t Q4 AWD SUPER | A.C.C. | TREKHAAK | CAMERA | CARPLAY | ALL-IN
€ 37.990,-
Bouwjaar | 27-06-2018 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 61.222 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.995 cc |
Vermogen | 149 kW (203 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 27-06-2018 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 61.222 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.995 cc |
Vermogen | 149 kW (203 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Wil van der Tol |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Nijverheidsweg 3 |
Postcode | 3471 GZ |
Plaats | Kamerik |
Provincie | Utrecht |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)348 - 401272 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autobedrijfwilvandertol.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: mei 2017 - nov. 2018
Technische informatie
Koppel: 330 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 64 liter
Acceleratie (0-100): 6,7 s
Topsnelheid: 215 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 469 x 190 x 167 cm
Wielbasis: 282 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.635 kg
Laadvermogen: 665 kg
GVW: 2.300 kg
Max. trekgewicht: 2.000 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 161 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7 l/100km (1 op 14,3)
Brandstofverbruik in de stad: 8,9 l/100km (1 op 11,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,9 l/100km (1 op 16,9)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 2
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 267 - € 292 per kwartaal
Bijzonder mooie en luxe uitgevoerde Alfa Romeo Stelvio met fijne hoge instap. Voorzien van veel extra's als: Privacy Glass / Climate Control / Stoel- en Stuurverwarming / Adaptieve Cruise Control / Breedbeeld Navigatie / Apple Carplay en Android Auto / Achteruitrij Camera / Afneembare Trekhaak / 18 inch Lichtmetalen Velgen / Parkeersensoren / Lederen Bekleding / Elektrische Stoelen met Memory & Bi-Xenon Verlichting. Tegen meerprijs hebben wij ook een complete set winterbanden beschikbaar bij deze auto.
= Bedrijfsinformatie =
**LET OP: Onze prijzen zijn ALL-IN (Rijklaar zonder extra afleverkosten)**. Deze auto wordt geleverd met een nieuwe APK, afleveringsbeurt en wordt in zijn geheel schoongemaakt. Uiteraard is ook de kilometerstand in de Nationale Auto Pas gecontroleerd. Wij zijn gevestigd in Midden-Nederland, nabij Utrecht, ter hoogte van Woerden. Voor een impressie van ons autobedrijf of route informatie kijk op www.autobedrijfwilvandertol.nl Graag tot ziens bij Autobedrijf Wil van der Tol, ruim 50 jaar een begrip in auto's!!
Hoewel onze advertenties met alle zorgvuldigheid worden samengesteld, kan het natuurlijk altijd zijn dat er iets mist of verkeerd is ingevuld. Hier kunnen dan ook geen rechten aan worden ontleend.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Alfa Romeo Stelvio | De laatste der mechanen
Alfa Romeo verandert. Het merk maakt tegenwoordig deel uit van de Stellantis Groep waar ook Fiat, Opel, Peugeot en Citroën onder vallen. Dat betekent dat Alfa Romeo toegang heeft tot de modernste techniek en dus is het tijd om afscheid te nemen van puur mechanische aandrijving. Voor dat zover is ondergaat de Stelvio echter nog een laatste facelift.
De Alfa Romeo Stelvio is een van de weinige auto's in zijn soort zonder elektrische assistentie. Dat maakt de Stelvio mechanisch en puur, maar daar betaalt de bestuurder een hoger prijs voor.
Plus
- uitstekend weggedrag voor een SUV
- sterke motor (indien geprovoceerd)
Min
- hoog verbruik
- verouderde veiligheidsvoorzieningen
Conclusie
Toen Alfa Romeo de Stelvio in 2017 introduceerde was het zonder twijfel de meest sportieve SUV in zijn klasse. In de tussentijd is er echter veel veranderd. Inmiddels hebben de meeste grote SUV's plug-inhybride aandrijving en daarmee presteren ze beter, terwijl ze voordeliger zijn in aanschaf en gebruik.
De Stelvio zet daar met de puur mechanische opzet een lichter gewicht tegenover en dat komt het weggedrag ten goede. Bovendien zijn de veiligheidssystemen relatief eenvoudig en daarom bemoeien ze zich nauwelijks met het rijden. De klassieke techniek en de bijbehorende hoge CO2-belasting maken de Stelvio zo kostbaar, dat alleen de echte liefhebber die prijs nog wil betalen. Daarmee is de Stelvio de laatste der mechanen.