Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo 280 PK AWD Super | Veloce | Carplay | Driver | Trekhaa
€ 32.900,-
Bouwjaar | 12-09-2018 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 92.669 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.995 cc |
Vermogen | 148 kW (202 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 12-09-2018 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 92.669 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.995 cc |
Vermogen | 148 kW (202 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Zeeuw Automotive |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Ohmstraat 1 |
Postcode | 3335 LT |
Plaats | Zwijndrecht |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)78 - 6812700 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.zeeuw.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Bij Zeeuw Automotive is transparantie de norm, ook als het om verkoopprijzen gaat. De getoonde prijs betreft dan ook een verkoopprijs inclusief ons Zeeuw Occasion Servicepakket Standaard. Maar voor maximale zekerheid hebben wij voor jou ook een speciaal Comfort Servicepakket samengesteld. Met dit pakket profiteer je van de beste service en maximale zekerheid.
Het Zeeuw Occasion Servicepakket Standaard bevat: Wettelijke garantie | 85-puntencheck | Nationale Autopas | Reinigen binnen- buitenkant | Service vanuit alle Zeeuw Automotive vestigingen.
Het Zeeuw Occasion Servicepakket Comfort bevat (extra t.o.v. Servicepakket Standaard): 12 maanden BOVAG garantie | Servicebeurt volgens fabrieksvoorschriften van de fabrikant | Professionele poetsbeurt | Halve tank brandstof | Nieuwe APK - € 895,-
Interesse in deze auto? Kom hem in het echt ervaren! Maak snel een afspraak om de auto te bekijken of plan direct een proefrit. Wij staan voor je klaar en zijn bereikbaar via 078 - 681 27 00, info@zeeuw.nl of neem contact met ons op via de contactmogelijkheden op deze pagina.
Zeeuw Automotive is jouw partner in mobiliteit. Welkom bij Zeeuw Automotive.
Deze advertentie en de inhoud ervan is met de grootst mogelijke zorg samengesteld. Het is echter mogelijk dat in de gehanteerde advertentietekst bepaalde opties en/of accessoires zijn vermeld welke niet op deze specifieke auto aanwezig zijn. Er kunnen derhalve aan de advertentie geen rechten worden ontleend en Zeeuw Automotive kan nooit aansprakelijk worden gesteld voor de inhoud en volledigheid van de verstrekte informatie.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Alfa Romeo Stelvio | De laatste der mechanen
Alfa Romeo verandert. Het merk maakt tegenwoordig deel uit van de Stellantis Groep waar ook Fiat, Opel, Peugeot en Citroën onder vallen. Dat betekent dat Alfa Romeo toegang heeft tot de modernste techniek en dus is het tijd om afscheid te nemen van puur mechanische aandrijving. Voor dat zover is ondergaat de Stelvio echter nog een laatste facelift.
De Alfa Romeo Stelvio is een van de weinige auto's in zijn soort zonder elektrische assistentie. Dat maakt de Stelvio mechanisch en puur, maar daar betaalt de bestuurder een hoger prijs voor.
Plus
- uitstekend weggedrag voor een SUV
- sterke motor (indien geprovoceerd)
Min
- hoog verbruik
- verouderde veiligheidsvoorzieningen
Conclusie
Toen Alfa Romeo de Stelvio in 2017 introduceerde was het zonder twijfel de meest sportieve SUV in zijn klasse. In de tussentijd is er echter veel veranderd. Inmiddels hebben de meeste grote SUV's plug-inhybride aandrijving en daarmee presteren ze beter, terwijl ze voordeliger zijn in aanschaf en gebruik.
De Stelvio zet daar met de puur mechanische opzet een lichter gewicht tegenover en dat komt het weggedrag ten goede. Bovendien zijn de veiligheidssystemen relatief eenvoudig en daarom bemoeien ze zich nauwelijks met het rijden. De klassieke techniek en de bijbehorende hoge CO2-belasting maken de Stelvio zo kostbaar, dat alleen de echte liefhebber die prijs nog wil betalen. Daarmee is de Stelvio de laatste der mechanen.