vorige 277 van 1.457 volgende

Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo 200PK Q4 AWD Automaat 1ste eigenaarDABCruiseClimaHaak

€ 26.900,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 27-07-2017
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 132.691 km
Deuren 5
Kleur Rood Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.995 cc
Vermogen 149 kW (203 pk)

Alfa Romeo Stelvio 2.0 Turbo 200PK Q4 AWD Automaat 1ste eigenaarDABCruiseClimaHaak


€ 26.900,-

Algemeen

Bouwjaar 27-07-2017
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 132.691 km
Deuren 5
Kleur Rood Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.995 cc
Vermogen 149 kW (203 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Ben Bakker Auto`s
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Kapitein Nemostraat 46
Postcode 7821 AC
Plaats Emmen
Provincie Drenthe
Land Nederland
Telefoon +31 (0)591 - 659655 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.benbakkerautos.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • cruise control
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lichtmetalen velgen
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • traction control
  • trekhaak
  • xenon verlichting

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: mei 2017 - nov. 2018

Technische informatie
Koppel: 330 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 64 liter
Acceleratie (0-100): 6,7 s
Topsnelheid: 215 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 469 x 190 x 167 cm
Wielbasis: 282 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.635 kg
Laadvermogen: 665 kg
GVW: 2.300 kg
Max. trekgewicht: 2.000 kg (ongeremd 750 kg)

Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 161 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7 l/100km (1 op 14,3)
Brandstofverbruik in de stad: 8,9 l/100km (1 op 11,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,9 l/100km (1 op 16,9)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal eigenaren: 1
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 267 - € 292 per kwartaal

De eerste SUV 'made by Alfa Romeo'. Dit model ontleent zijn naam aan de legendarische bergpas in de Italiaanse Alpen, die met zijn 75 haarspeldbochten door velen wordt gezien als de mooiste en meest uitdagende weg ter wereld. Hier kunnen auto's en bestuurders bewijzen wat ze in zich hebben. Kortom, een weg gemaakt voor een échte Alfa.

Anders dan andere SUV's verenigt de Stelvio eigenschappen die doorgaans als onverenigbaar worden beschouwd. Zo gaan een grote bodemvrijheid en een ruim interieur samen met inspirerende rijeigenschappen. Dat kan omdat hij is ontworpen vanuit een sportieve manier van denken. Onderhuids heeft
de Stelvio de grensverleggende techniek van de Giulia, waardoor hij de ruimte en veelzijdigheid van een SUV combineert met de dynamische prestaties van Alfa Romeo's state-of-the-art sportsedan. Daarmee stelt hij een nieuwe norm voor zijn klasse, als de perfecte auto voor mensen die met minder geen genoegen nemen.

Deze, origineel in Nederlands geleverde, auto is van bouwjaar 2017 en heeft 132.691 kilometer gelopen. De auto is van de eerste eigenaar afkomstig en is aantoonbaar onderhouden.
Voel de passie waarmee de Italiaanse ontwerpers deze auto hebben gebouwd.

De krachtige 200PK sterke benzinemotor staat garant voor uitstekende prestaties. Comfortabel onderweg met de automatische transmissie. De achterklep opent automatisch met een druk op de knop. Handig als u met volle handen staat. Xenonverlichting zorgt voor een heldere witblauwe lichtkleur en een scherp lichtbeeld. Bij de rijke uitrusting horen ook 17 inch lichtmetalen velgen, LED-achterlichten, elektrisch bediende ramen en start-stopsysteem.

Als u regelmatig met een aanhanger of een fietsendrager op pad bent, is de afneembare trekhaak een praktische extra. Met een trekgewicht van maar liefst 2.000kg is dit ook nog eens een uitstekende "trekauto". Deze Alfa Romeo is voorzien van knoppen op het stuur om het audio-installatiesysteem met dab-ontvangst te bedienen. Met de electronic climate control

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Alfa Romeo Stelvio | De laatste der mechanen

Alfa Romeo verandert. Het merk maakt tegenwoordig deel uit van de Stellantis Groep waar ook Fiat, Opel, Peugeot en Citroën onder vallen. Dat betekent dat Alfa Romeo toegang heeft tot de modernste techniek en dus is het tijd om afscheid te nemen van puur mechanische aandrijving. Voor dat zover is ondergaat de Stelvio echter nog een laatste facelift.

Autotest | Alfa Romeo Stelvio De laatste der mechanen

De Alfa Romeo Stelvio is een van de weinige auto's in zijn soort zonder elektrische assistentie. Dat maakt de Stelvio mechanisch en puur, maar daar betaalt de bestuurder een hoger prijs voor.

Plus

  • uitstekend weggedrag voor een SUV
  • sterke motor (indien geprovoceerd)

Min

  • hoog verbruik
  • verouderde veiligheidsvoorzieningen

Conclusie

Toen Alfa Romeo de Stelvio in 2017 introduceerde was het zonder twijfel de meest sportieve SUV in zijn klasse. In de tussentijd is er echter veel veranderd. Inmiddels hebben de meeste grote SUV's plug-inhybride aandrijving en daarmee presteren ze beter, terwijl ze voordeliger zijn in aanschaf en gebruik.

De Stelvio zet daar met de puur mechanische opzet een lichter gewicht tegenover en dat komt het weggedrag ten goede. Bovendien zijn de veiligheidssystemen relatief eenvoudig en daarom bemoeien ze zich nauwelijks met het rijden. De klassieke techniek en de bijbehorende hoge CO2-belasting maken de Stelvio zo kostbaar, dat alleen de echte liefhebber die prijs nog wil betalen. Daarmee is de Stelvio de laatste der mechanen.

Deel deze advertentie