Alfa Romeo Stelvio 2.0 T AWD Super | Navigatie | Achteruitrijcamera | 20 Lichtmetalen Velgen

€ 29.945,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 31-08-2017
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 74.942 km
Deuren 5
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.995 cc
Vermogen 149 kW (203 pk)

Alfa Romeo Stelvio 2.0 T AWD Super | Navigatie | Achteruitrijcamera | 20 Lichtmetalen Velgen


€ 29.945,-

Algemeen

Bouwjaar 31-08-2017
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 74.942 km
Deuren 5
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.995 cc
Vermogen 149 kW (203 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Jelle Talsma Leeuwarden
Contactpersoon Harm Langeveld
Adres Saturnusweg 6
Postcode 8938 AW
Plaats Leeuwarden
Provincie Friesland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)58 - 2881080 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.boschcarservicejelletalsma.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • cruise control
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lichtmetalen velgen
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • traction control
  • xenon verlichting

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: mei 2017 - nov. 2018

Technische informatie
Koppel: 330 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 64 liter
Acceleratie (0-100): 6,7 s
Topsnelheid: 215 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 469 x 190 x 167 cm
Wielbasis: 282 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.635 kg
Laadvermogen: 665 kg
GVW: 2.300 kg
Max. trekgewicht: 2.000 kg (ongeremd 750 kg)

Interieur
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 161 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7 l/100km (1 op 14,3)
Brandstofverbruik in de stad: 8,9 l/100km (1 op 11,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,9 l/100km (1 op 16,9)

Onderhoud, historie en staat
Aantal eigenaren: 1
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 267 - € 292 per kwartaal

Garantie
BOVAG 40-Puntencheck: Ja

Beschikbare afleverpakketten:
- BOVAG 40-puntencheck (zonder meerprijs): Deze auto wordt afgeleverd met een BOVAG 40 punten check, deze punten zijn na te lezen op: https://mijn.bovag.nl/downloads/ondernemerschap/viabovag-nl/checklist40puntencheck.pdf
- Afleverpakket Plus (€ 595): Meerprijs € 595 o 6 maanden Jelle Talsma garantie o Gegarandeerde kilometerstand NAP o APK bij aflevering o 12 maanden Mobiliteitspas (NED) o Afleverbeurt conform onderhoudsschema o Professionele Poetsbeurt
- Afleverpakket Comfort (€ 995): Meerprijs € 995 o 12 maanden Bovag garantie o Gegarandeerde kilometerstand NAP o APK bij aflevering o 12 maanden Mobiliteitspas Nederland o Afleverbeurt conform onderhoudsschema o Professioneel gepoetst
Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG 40-Puntencheck

De veelzijdigheid straalt van deze Alfa Romeo Stelvio af, met zijn vijf deuren en vijf zitplaatsen. Een viercilinder benzinemotor en een automatische transmissie zorgen voor de uitstekende prestaties van deze auto. Een handige voorziening op deze auto is de elektrische achterklep die u op afstand kunt openen. Xenonverlichting zorgt voor een krachtige en heldere lichtbundel. Tot de voorzieningen van deze auto behoren 20 inch lichtmetalen velgen, halflederen bekleding, elektrisch inklapbare buitenspiegels, LED-achterlichten, elektrisch bediende ramen en start-stopsysteem.

Bij het inparkeren laat de achteruitrijcamera precies zien hoeveel meter... decimeter... centimeter ruimte er nog is! U kunt tijdens de rit uw ogen steeds op de weg houden, want het audio-installatiesysteem (met dab!) en het full map navigatiesysteem kunt u bedienen vanaf het stuur. De auto is ook uitgevoerd met electronic climate control. De automatisch inschakelbare verlichting en regensensor zorgen dat onderweg automatisch de verlichting en de ruitenwissers worden ingeschakeld. Daarmee nemen ze u veel werk uit handen. Ook fijn als u op de voorgeschreven snelheid wilt blijven: de cruise control. En deze auto heeft ook sportstuur met schakelpaddels en automatisch

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Alfa Romeo Stelvio | De laatste der mechanen

Alfa Romeo verandert. Het merk maakt tegenwoordig deel uit van de Stellantis Groep waar ook Fiat, Opel, Peugeot en Citroën onder vallen. Dat betekent dat Alfa Romeo toegang heeft tot de modernste techniek en dus is het tijd om afscheid te nemen van puur mechanische aandrijving. Voor dat zover is ondergaat de Stelvio echter nog een laatste facelift.

Autotest | Alfa Romeo Stelvio De laatste der mechanen

De Alfa Romeo Stelvio is een van de weinige auto's in zijn soort zonder elektrische assistentie. Dat maakt de Stelvio mechanisch en puur, maar daar betaalt de bestuurder een hoger prijs voor.

Plus

  • uitstekend weggedrag voor een SUV
  • sterke motor (indien geprovoceerd)

Min

  • hoog verbruik
  • verouderde veiligheidsvoorzieningen

Conclusie

Toen Alfa Romeo de Stelvio in 2017 introduceerde was het zonder twijfel de meest sportieve SUV in zijn klasse. In de tussentijd is er echter veel veranderd. Inmiddels hebben de meeste grote SUV's plug-inhybride aandrijving en daarmee presteren ze beter, terwijl ze voordeliger zijn in aanschaf en gebruik.

De Stelvio zet daar met de puur mechanische opzet een lichter gewicht tegenover en dat komt het weggedrag ten goede. Bovendien zijn de veiligheidssystemen relatief eenvoudig en daarom bemoeien ze zich nauwelijks met het rijden. De klassieke techniek en de bijbehorende hoge CO2-belasting maken de Stelvio zo kostbaar, dat alleen de echte liefhebber die prijs nog wil betalen. Daarmee is de Stelvio de laatste der mechanen.

Deel deze advertentie