Alfa Romeo Stelvio 2.0 T AWD Super I NL-auto I Leder I Camera I Stoelmemo I 2e-eig. I Gedocumenteerd

€ 26.500,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 29-09-2017
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 80.570 km
Deuren 5
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.995 cc
Vermogen 148 kW (202 pk)

Alfa Romeo Stelvio 2.0 T AWD Super I NL-auto I Leder I Camera I Stoelmemo I 2e-eig. I Gedocumenteerd


€ 26.500,-

Algemeen

Bouwjaar 29-09-2017
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 80.570 km
Deuren 5
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.995 cc
Vermogen 148 kW (202 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Luitjes Car Company
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Zuid-Spierdijkerweg 77C
Postcode 1641 LD
Plaats Spierdijk
Provincie Noord Holland
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 11129162 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.luitjescarcompany.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • automatic climate control
  • cruise control
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • traction control
  • xenon verlichting

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Acceleratie (0-100): 6,7 s
Topsnelheid: 215 km/u

Maten
Wielbasis: 282 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.635 kg
Laadvermogen: 665 kg
GVW: 2.300 kg
Max. trekgewicht: 2.000 kg (ongeremd 750 kg)

Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 161 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7 l/100km (1 op 14,3)
Brandstofverbruik in de stad: 8,9 l/100km (1 op 11,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,9 l/100km (1 op 16,9)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 267 - € 292 per kwartaal

Voel de passie waarmee de Italiaanse ontwerpers deze auto hebben gebouwd. Op de Alfa Romeo Stelvio hebben ze extra hun best gedaan, dat is overduidelijk aan alles terug te zien! De SUV maakt een enorme vlucht de afgelopen jaren, de Stelvio biedt antwoord op degene die ook graag een SUV wilt maar wel één met net even wat meer sportiviteit, het liefst met een coupé look. Voor diegene is de Alfa Romeo Stelvio de oplossing. Wat heeft hij een ontzettend gave vormgeving en design!
Deze Stelvio is geconfigureerd met de krachtige 2.0 T motor waarna de 8-traps automatische transmissie volgt welke aandrijving levert aan alle vier de wielen. De uitvoering: Super zorgt voor een rijkelijke standaard aankleding waardoor er talloze extra's en opties zijn toegevoegd. Deze zullen we zometeen belichten.

Deze Stelvio heeft een zuiver en gedocumenteerd verleden, zo mogen we het graag zien als echte liefhebbers: Nieuw in Nederland geleverd aan de eerste eigenaar waarna hij slechts één keer is overgegaan. Beide hebben de Alfa altijd waardig verzorgd. De auto verkeert dan ook in keurige condities op zowel optisch als technisch vlak. Voor onderhoud is de Stelvio altijd naar de dealer/erkende garage geweest, uiteraard kunnen we dit toonbaar maken middels de aanwezige onderhoudshistorie. Doordat het om een origineel Nederlandse oplage gaat kunnen we u onder andere garanderen van de kilometerstand door middel van de logische Nationale Auto Pas.

En wat heeft deze auto nog meer in petto? Om te beginnen zien we het lederen interieur, dat een sfeer van luxe meebrengt. Maar als u gaat voor gemak, wordt u ook niet teleurgesteld. Kijk eens naar die elektrisch bedienbare achterklep! De verwarmbare voorstoelen zijn een heerlijke extra optie, waarmee u uzelf en uw bijrijder een groot plezier doet. Hoe koud het buiten ook is, het verwarmbare stuurwiel brengt uw handen en vingers snel weer op temperatuur. Dankzij de xenonverlichting profiteert u in het donker van een krachtige en heldere lichtbundel. Bij de uitrusting van deze Alfa Romeo horen onder meer 18 inch lichtmetalen velgen, elektrisch inklapbare buitenspiegels, actieve hoofdsteunen, LED-achterlich

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Alfa Romeo Stelvio | De laatste der mechanen

Alfa Romeo verandert. Het merk maakt tegenwoordig deel uit van de Stellantis Groep waar ook Fiat, Opel, Peugeot en Citroën onder vallen. Dat betekent dat Alfa Romeo toegang heeft tot de modernste techniek en dus is het tijd om afscheid te nemen van puur mechanische aandrijving. Voor dat zover is ondergaat de Stelvio echter nog een laatste facelift.

Autotest | Alfa Romeo Stelvio De laatste der mechanen

De Alfa Romeo Stelvio is een van de weinige auto's in zijn soort zonder elektrische assistentie. Dat maakt de Stelvio mechanisch en puur, maar daar betaalt de bestuurder een hoger prijs voor.

Plus

  • uitstekend weggedrag voor een SUV
  • sterke motor (indien geprovoceerd)

Min

  • hoog verbruik
  • verouderde veiligheidsvoorzieningen

Conclusie

Toen Alfa Romeo de Stelvio in 2017 introduceerde was het zonder twijfel de meest sportieve SUV in zijn klasse. In de tussentijd is er echter veel veranderd. Inmiddels hebben de meeste grote SUV's plug-inhybride aandrijving en daarmee presteren ze beter, terwijl ze voordeliger zijn in aanschaf en gebruik.

De Stelvio zet daar met de puur mechanische opzet een lichter gewicht tegenover en dat komt het weggedrag ten goede. Bovendien zijn de veiligheidssystemen relatief eenvoudig en daarom bemoeien ze zich nauwelijks met het rijden. De klassieke techniek en de bijbehorende hoge CO2-belasting maken de Stelvio zo kostbaar, dat alleen de echte liefhebber die prijs nog wil betalen. Daarmee is de Stelvio de laatste der mechanen.

Deel deze advertentie