Alfa Romeo Stelvio 2.0 T AWD First Edition Camera Pano

n.o.t.k.

afbeelding vergroten
Bouwjaar 08-11-2017
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 90.812 km
Deuren 5
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.995 cc
Vermogen 206 kW (281 pk)

Alfa Romeo Stelvio 2.0 T AWD First Edition Camera Pano


n.o.t.k.

Algemeen

Bouwjaar 08-11-2017
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 90.812 km
Deuren 5
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.995 cc
Vermogen 206 kW (281 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Drechten-Motive
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Nijverheidstraat 10B
Postcode 3316 AP
Plaats Dordrecht
Provincie Zuid Holland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)85 - 2127526 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.drechtenmotive.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • cruise control
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • getint glas
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • open dak (electrisch)
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • traction control
  • xenon verlichting

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: 2017 - 2023

Technische informatie
Koppel: 400 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 64 liter
Acceleratie (0-100): 5,7 s
Topsnelheid: 230 km/u

Maten
Afmetingen (LxB): 469 x 190 cm
Wielbasis: 282 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.635 kg
Laadvermogen: 665 kg
GVW: 2.300 kg
Max. trekgewicht: 2.300 kg (ongeremd 750 kg)

Interieur
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 161 g/km
Fijnstofuitstoot: 3,1 mg/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7 l/100km (1 op 14,3)
Brandstofverbruik in de stad: 8,9 l/100km (1 op 11,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,9 l/100km (1 op 16,9)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 267 - € 292 per kwartaal

Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Standaard

Wilt u aanpassingen aan uw nieuwe auto? Wij bespreken graag de mogelijkheden met u!

Inruil, financiering en garantie mogelijk.

Mocht u uw huidige auto willen inruilen, dan is dat uiteraard mogelijk. Graag ontvangen we dan per mail of whatsapp foto's van de in- en exterieur, kilometerstand en eventuele aandachtspunten van uw auto.

Ook voor financiering van uw nieuwe auto kunt u bij ons terecht. Onze specialisten adviseren en bemiddelen voor u in zowel particuliere als zakelijke financieringen.
Dus overweegt u om voor uw gemak per maand te betalen? Neem dan snel contact met ons op en vraag naar een van onze adviseurs!

Onze auto's worden standaard geleverd met minimaal 3 maanden huisgarantie. We kunnen u eventueel verlengde garantie aanbieden. Vraag hiervoor naar de voorwaarden.

Ons aanbod bestaat uit nieuwe en jong gebruikte auto's, met lage kilometerstanden en zeer rijk uitgerust tot aan de opties. Mocht uw gewenste model en/of uitvoering toch niet in ons huidige collectie staan, dan gaan wij ook graag voor u op zoek. Wij kunnen voor u het complete proces van aankoop verzorgen.

U bent van harte welkom voor een overtuigende proefrit. Om teleurstelling te voorkomen bel of mail altijd eerst voor een afspraak, zo kunnen wij u verzekeren dat de auto voor u klaar staat. Uiteraard zijn avondbezichtigingen ook mogelijk. Graag tot ziens!

Wij zijn van Maandag t/m Zaterdag telefonisch bereikbaar tussen 08:30-18:00.

DrechtenMotive heeft alle moeite genomen om de informatie over de auto's zo accuraat en actueel mogelijk weer te geven. Fouten zijn echter nooit uit te sluiten. Vertrouw daarom niet alleen op deze informatie, maar controleer bij aankoop de zaken die uw beslissing zouden kunnen beïnvloeden. Er kunnen geen rechten ontleend worden over de informatie in onze advertentie.

DrechtenMotive
Nijverheidstraat 10b
3316 AP Dordrecht
Tel: +31 85 212 75 26
Whatsapp: 085-2127526
E-mail: Info@Drechtenmotive.nl

www.DrechtenMotive.nl 

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Alfa Romeo Stelvio | De laatste der mechanen

Alfa Romeo verandert. Het merk maakt tegenwoordig deel uit van de Stellantis Groep waar ook Fiat, Opel, Peugeot en Citroën onder vallen. Dat betekent dat Alfa Romeo toegang heeft tot de modernste techniek en dus is het tijd om afscheid te nemen van puur mechanische aandrijving. Voor dat zover is ondergaat de Stelvio echter nog een laatste facelift.

Autotest | Alfa Romeo Stelvio De laatste der mechanen

De Alfa Romeo Stelvio is een van de weinige auto's in zijn soort zonder elektrische assistentie. Dat maakt de Stelvio mechanisch en puur, maar daar betaalt de bestuurder een hoger prijs voor.

Plus

  • uitstekend weggedrag voor een SUV
  • sterke motor (indien geprovoceerd)

Min

  • hoog verbruik
  • verouderde veiligheidsvoorzieningen

Conclusie

Toen Alfa Romeo de Stelvio in 2017 introduceerde was het zonder twijfel de meest sportieve SUV in zijn klasse. In de tussentijd is er echter veel veranderd. Inmiddels hebben de meeste grote SUV's plug-inhybride aandrijving en daarmee presteren ze beter, terwijl ze voordeliger zijn in aanschaf en gebruik.

De Stelvio zet daar met de puur mechanische opzet een lichter gewicht tegenover en dat komt het weggedrag ten goede. Bovendien zijn de veiligheidssystemen relatief eenvoudig en daarom bemoeien ze zich nauwelijks met het rijden. De klassieke techniek en de bijbehorende hoge CO2-belasting maken de Stelvio zo kostbaar, dat alleen de echte liefhebber die prijs nog wil betalen. Daarmee is de Stelvio de laatste der mechanen.

Deel deze advertentie