Alfa Romeo Mito 1.4 T-jet | Leder | Xenon | Bose

€ 5.940,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 23-07-2010
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 184.500 km
Deuren 3
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.368 cc
Vermogen 88 kW (120 pk)

Alfa Romeo Mito 1.4 T-jet | Leder | Xenon | Bose


€ 5.940,-

Algemeen

Bouwjaar 23-07-2010
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 184.500 km
Deuren 3
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.368 cc
Vermogen 88 kW (120 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Auto Europa-Italie
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Groeneweg 2
Postcode 1607 MK
Plaats Hem
Provincie Noord Holland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)228 - 543038 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autoeuropaitalie.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • achterspoiler
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • traction control
  • trekhaak
  • xenon verlichting

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modelreeks: jan. 2009 - feb. 2010

Technische informatie
Koppel: 206 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 45 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 8,8 s
Topsnelheid: 198 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 406 x 172 x 145 cm
Wielbasis: 251 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.120 kg
Laadvermogen: 585 kg
GVW: 1.705 kg
Max. trekgewicht: 500 kg (ongeremd 400 kg)

Interieur
Interieurkleur: Bruin
Aantal zitplaatsen: 4

Milieu
CO2-uitstoot: 145 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 4

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,1 l/100km (1 op 16,4)
Brandstofverbruik in de stad: 8,1 l/100km (1 op 12,3)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5 l/100km (1 op 20,0)

Historie
Aantal eigenaren: 4

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 139 - € 151 per kwartaal

Garantie
BOVAG 40-Puntencheck: Ja
BOVAG Afleverbeurt: Ja

Leuke en goed onderhouden MiTo met T-jet motor, is in 2019 voorzien van Squadra tuning en levert nu een bescheiden maar sportieve 140PK in de Dynamic stand.

De bestuurdersstoel heeft de bekende slijtage plek, hier wordt een oplossing voor gezocht.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Alfa Romeo MiTo | Vergeet mij niet

Ken je mij nog? Eind 2008 heb ik mij voor het eerst aan je voorgesteld. Ik vertelde toen over mijn hobby's (uitgaan, sporten, genieten van het leven) en ambities (eerst leasen, daarna een vaste relatie). Inmiddels ben ik volwassen geworden. Alhoewel ik nog steeds jong van geest ben, ben ik meer gaan letten op het milieu en de financien.

Autotest | Alfa Romeo MiTo Vergeet mij niet

De Alfa Romeo MiTo is er nu ook met tweecilinder TwinAir-motor. In de praktijk is deze levendig en vlot, maar niet zo zuinig als beloofd. Blijft een verleidelijk model.

Plus

  • levendig karakter

Min

  • niet zo zuinig als beloofd

Conclusie

Weer een contactadvertentie in plaats van een autotest? Ja, want van alle auto's in zijn/haar klasse heeft de Alfa Romeo MiTo nog steeds het meest uitgesproken karakter. Een Alfa Romeo wordt immers vooral gekozen met het hart en dat geldt ook voor de MiTo.

Toch is de MiTo dankzij de nieuwe "TwinAir"-motor verstandiger dan ooit. Dankzij de tweecilinder motor is de MiTo net zo levendig als voorheen, maar is het verbruik spectaculair gedaald. Dat wil zeggen: in theorie. In de praktijk is het lastig, zo niet onmogelijk, om het beloofde lage verbruik te realiseren.

De grootste winst van de TwinAir-techniek is, dat het verbruik bij een vlotte rijstijl lang niet zo sterk oploopt als voorheen. Daarmee heeft de MiTo er een heel nieuwe charme bij gekregen.

Deel deze advertentie