Alfa Romeo Mito 1.4 T Bj 2009 APK TOT 02-2025, Xenon, Clima, Cruise, inruil is mogelijk
€ 4.849,-
Bouwjaar | 01-07-2009 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 180.673 km |
Deuren | 3 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.368 cc |
Vermogen | 114 kW (155 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 01-07-2009 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 180.673 km |
Deuren | 3 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.368 cc |
Vermogen | 114 kW (155 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Handelsonderneming B. Hemme |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Langestraat 194 |
Postcode | 7891 GN |
Plaats | Klazienaveen |
Provincie | Drenthe |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 51617773 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.handelsondernemingbhemme.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 215/40 R18
Acceleratie (0-100): 8,0 s
Topsnelheid: 215 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 406 x 172 x 145 cm
Wielbasis: 251 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.120 kg
Laadvermogen: 585 kg
GVW: 1.705 kg
Max. trekgewicht: 500 kg (ongeremd 400 kg)
Interieur
Bekleding: Stof
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu
CO2-uitstoot: 153 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,5 l/100km (1 op 15,4)
Brandstofverbruik in de stad: 8,5 l/100km (1 op 11,8)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,3 l/100km (1 op 18,9)
Staat
Schade: lichte schade
Verrijdbare schade: Ja
Schadeopmerkingen: Rechter spatbord kleine beschadiging met deukje
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 139 - € 151 per kwartaal
Handelsonderneming B.Hemme is een bedrijf dat met name auto`s in en verkoopt.
Wij hebben regelmatig nieuw aanbod check daarom regelmatig de site voor het actuele aanbod
Misschien zoekt u een auto of ander motorvoertuig dat op het moment niet op onze site staat
neem dan geheel vrijblijvend contact met ons op of stuur een mail zodat we u misschien verder kunnen helpen.
Handelsonderneming B.Hemme
Langestraat 194
7891 GN
Klazienaveen
Inruil mogelijk ook motor / boot / caravan of iets dergelijks bespreekbaar
Wij zijn een RDW erkend bedrijf
www.handelsondernemingbhemme.nl/
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Alfa Romeo MiTo | Vergeet mij niet
Ken je mij nog? Eind 2008 heb ik mij voor het eerst aan je voorgesteld. Ik vertelde toen over mijn hobby's (uitgaan, sporten, genieten van het leven) en ambities (eerst leasen, daarna een vaste relatie). Inmiddels ben ik volwassen geworden. Alhoewel ik nog steeds jong van geest ben, ben ik meer gaan letten op het milieu en de financien.
De Alfa Romeo MiTo is er nu ook met tweecilinder TwinAir-motor. In de praktijk is deze levendig en vlot, maar niet zo zuinig als beloofd. Blijft een verleidelijk model.
Plus
- levendig karakter
Min
- niet zo zuinig als beloofd
Conclusie
Weer een contactadvertentie in plaats van een autotest? Ja, want van alle auto's in zijn/haar klasse heeft de Alfa Romeo MiTo nog steeds het meest uitgesproken karakter. Een Alfa Romeo wordt immers vooral gekozen met het hart en dat geldt ook voor de MiTo.
Toch is de MiTo dankzij de nieuwe "TwinAir"-motor verstandiger dan ooit. Dankzij de tweecilinder motor is de MiTo net zo levendig als voorheen, maar is het verbruik spectaculair gedaald. Dat wil zeggen: in theorie. In de praktijk is het lastig, zo niet onmogelijk, om het beloofde lage verbruik te realiseren.
De grootste winst van de TwinAir-techniek is, dat het verbruik bij een vlotte rijstijl lang niet zo sterk oploopt als voorheen. Daarmee heeft de MiTo er een heel nieuwe charme bij gekregen.