Alfa Romeo Mito 1.4 QV 170pk 6 versn.bak handgeschakeld

€ 7.750,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 01-11-2010
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 129.389 km
Deuren 3
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.368 cc
Vermogen 125 kW (170 pk)

Alfa Romeo Mito 1.4 QV 170pk 6 versn.bak handgeschakeld


€ 7.750,-

Algemeen

Bouwjaar 01-11-2010
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 129.389 km
Deuren 3
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.368 cc
Vermogen 125 kW (170 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Garage Grand Prix Amsterdam
Contactpersoon Don Gort
Adres H.j.e. Wenckebachweg 70
Postcode 1114 AD
Plaats Amsterdam-Duivendrecht
Provincie Noord Holland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)20 - 6656574 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.garagegrandprix.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • getint glas
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • parkeersensor
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Alfa Romeo Mito Quadrifoglio.
was in bezit van laatste eigenaar vanaf 2017 en is overgestapt naar een Alfa Romeo Giulietta.
deze Mito heeft 170pk met handgeschakelde 6 versnellingsbak.
met de zeldzame blu tornado metallic lak.
afgewerkt met grijze details op de 17 inch velgen, spiegelkappen, koplamp- en achterlichtunits.
deze Qv herken je aan de kofferklep-spoiler, dubbelle uitlaatpijpjes, Brembo remklauwen, zwarte diffuser en natuurlijk het klaverblaadje op de voorschermen.
van binnen is de Mito voorzien van een zwart stoffen interieur, inclusief zwarte hemelbekleding.
heeft de volgende opties: cruise controle, parkeersensoren aan de achterzijde, airco, armsteun, USB laadpoort.

deze Mito wordt geleverd met 12 maanden Bovag Garantie en wij berekenen geen afleverkosten.

Alle moeite is genomen om de informatie op deze internetsite zo accuraat en actueel mogelijk weer te geven.
Fouten zijn echter nooit uit te sluiten. Vertrouw daarom niet alleen op deze informatie, maar controleer bij aankoop de zaken die uw beslissing zouden kunnen beïnvloeden.

Garage Grand Prix Amsterdam - Alfa specialist sinds 1969!
(Amstel Business Park, afslag S111 van de ring A10)

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Alfa Romeo MiTo | Vergeet mij niet

Ken je mij nog? Eind 2008 heb ik mij voor het eerst aan je voorgesteld. Ik vertelde toen over mijn hobby's (uitgaan, sporten, genieten van het leven) en ambities (eerst leasen, daarna een vaste relatie). Inmiddels ben ik volwassen geworden. Alhoewel ik nog steeds jong van geest ben, ben ik meer gaan letten op het milieu en de financien.

Autotest | Alfa Romeo MiTo Vergeet mij niet

De Alfa Romeo MiTo is er nu ook met tweecilinder TwinAir-motor. In de praktijk is deze levendig en vlot, maar niet zo zuinig als beloofd. Blijft een verleidelijk model.

Plus

  • levendig karakter

Min

  • niet zo zuinig als beloofd

Conclusie

Weer een contactadvertentie in plaats van een autotest? Ja, want van alle auto's in zijn/haar klasse heeft de Alfa Romeo MiTo nog steeds het meest uitgesproken karakter. Een Alfa Romeo wordt immers vooral gekozen met het hart en dat geldt ook voor de MiTo.

Toch is de MiTo dankzij de nieuwe "TwinAir"-motor verstandiger dan ooit. Dankzij de tweecilinder motor is de MiTo net zo levendig als voorheen, maar is het verbruik spectaculair gedaald. Dat wil zeggen: in theorie. In de praktijk is het lastig, zo niet onmogelijk, om het beloofde lage verbruik te realiseren.

De grootste winst van de TwinAir-techniek is, dat het verbruik bij een vlotte rijstijl lang niet zo sterk oploopt als voorheen. Daarmee heeft de MiTo er een heel nieuwe charme bij gekregen.

Deel deze advertentie