Alfa Romeo Mito 1.4 e APK
€ 2.899,-
Bouwjaar | 04-02-2010 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 270.979 km |
Deuren | 3 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.368 cc |
Vermogen | 77 kW (105 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 04-02-2010 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 270.979 km |
Deuren | 3 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.368 cc |
Vermogen | 77 kW (105 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | A7 Auto's |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Touwslagersstraat 12 |
Postcode | 8601 WE |
Plaats | Sneek |
Provincie | Friesland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 87232019 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | a7autoshandel.nl/ |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Alfa Romeo MiTo 1.4 Nieuwe APK
- Kenteken: 35-KTF-8
- Merk: Alfa Romeo
- Model: MiTo
- APK tot: 04-11-2025
- Tellerstand: 270979 KM
- Carrosserievorm: Hatchback
- Aantal deuren: 3
- Brandstofsoort: Benzine
- Bouwjaar: 2010
- Transmissie: Handgeschakeld
- Kleur: zwart
- Motorinhoud: 1368 cc
- Aantal cilinders: 4
- Motorcode: 955A6000
- Vermogen: 77 kW / 105pk
- Ledig gewicht: 1065 kg
- Max. trekgewicht: 500 kg
- Aantal zitplaatsen: 4
- Verbruik: 5.7 l/100 km
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar
- Lengte: 406 cm
- Hoogte: 1453 cm
- Motorrijtuigenbelasting: € 139 - 151 per kwartaal
- Emissieklasse: Euro 5
Comfort
- Boordcomputer
Exterieur
- Achterruitwisser
- Buitenspiegels elektrisch verstel- en verwarmbaar
- Buitenspiegels in carrosseriekleur
- Centrale vergrendeling met afstandsbediening
Infotainment
- Radio-CD/MP3 speler
- Stuurwiel multifunctioneel
Interieur
- Achterbank neerklapbaar
- Airco
- Bestuurdersstoel in hoogte verstelbaar
- Elektrische ramen voor
- Lederen stuurwiel en versnellingspook
- Lendesteunen (verstelbaar)
- Stuurbekrachtiging snelheidsafhankelijk
Milieu
- Start/stop systeem
Overige
- Anti Blokkeer Systeem
- Anti doorSlip Regeling
- Bestuurdersairbag
- Brake Assist System
- Elektronisch Stabiliteits Programma
- Elektronische remkrachtverdeling
- Hoofd airbag(s) achter
- Hoofd airbag(s) voor
- Knie airbag(s)
- Passagiersairbag
- Zij airbag(s) voor
Veiligheid
- Alarm klasse 1(startblokkering)
Mooie nette auto rijdt en schakelt prima.
Voertuigen kunnen we op onze bedrijfslocatie voor u op naam zetten,
Inruillen is ook mogelijk.
Voor meer info mag u altijd bellen of een bericht sturen.
We zijn van maandag tot met vrijdag van 9 tot 17:00 open.
En zaterdag van 9 tot 15:00 open
A7 Auto's
Touwslagersstraat 12
8601 WE Sneek
06-87232019
a7autohandel@gmail.com
a7autoshandel.nl/
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Alfa Romeo MiTo | Vergeet mij niet
Ken je mij nog? Eind 2008 heb ik mij voor het eerst aan je voorgesteld. Ik vertelde toen over mijn hobby's (uitgaan, sporten, genieten van het leven) en ambities (eerst leasen, daarna een vaste relatie). Inmiddels ben ik volwassen geworden. Alhoewel ik nog steeds jong van geest ben, ben ik meer gaan letten op het milieu en de financien.
De Alfa Romeo MiTo is er nu ook met tweecilinder TwinAir-motor. In de praktijk is deze levendig en vlot, maar niet zo zuinig als beloofd. Blijft een verleidelijk model.
Plus
- levendig karakter
Min
- niet zo zuinig als beloofd
Conclusie
Weer een contactadvertentie in plaats van een autotest? Ja, want van alle auto's in zijn/haar klasse heeft de Alfa Romeo MiTo nog steeds het meest uitgesproken karakter. Een Alfa Romeo wordt immers vooral gekozen met het hart en dat geldt ook voor de MiTo.
Toch is de MiTo dankzij de nieuwe "TwinAir"-motor verstandiger dan ooit. Dankzij de tweecilinder motor is de MiTo net zo levendig als voorheen, maar is het verbruik spectaculair gedaald. Dat wil zeggen: in theorie. In de praktijk is het lastig, zo niet onmogelijk, om het beloofde lage verbruik te realiseren.
De grootste winst van de TwinAir-techniek is, dat het verbruik bij een vlotte rijstijl lang niet zo sterk oploopt als voorheen. Daarmee heeft de MiTo er een heel nieuwe charme bij gekregen.