Alfa Romeo Mito 1.4 Distinctive 4 cilinder, trekhaak, 17 inch lmv, Airco,
€ 7.500,-
Bouwjaar | 28-03-2013 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 111.107 km |
Deuren | 3 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.368 cc |
Vermogen | 77 kW (105 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 28-03-2013 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 111.107 km |
Deuren | 3 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.368 cc |
Vermogen | 77 kW (105 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Wessels Dedemsvaart B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Langewijk 200 |
Postcode | 7701 AK |
Plaats | Dedemsvaart |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)523 - 612593 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autowessels.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: okt. 2009 - jul. 2013
Technische informatie
Koppel: 130 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 45 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 10,7 s
Topsnelheid: 187 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 406 x 172 x 145 cm
Wielbasis: 251 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.065 kg
Laadvermogen: 505 kg
GVW: 1.570 kg
Max. trekgewicht: 500 kg (ongeremd 400 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu
CO2-uitstoot: 134 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,7 l/100km (1 op 17,5)
Brandstofverbruik in de stad: 7,5 l/100km (1 op 13,3)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,7 l/100km (1 op 21,3)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 1
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 139 - € 151 per kwartaal
Informeer naar de financial lease-mogelijkheden
= Bedrijfsinformatie =
Bekijk de complete fotoreportage van deze auto op onze website: www.autowessels.nl
Autobedrijf Wessels is gespecialiseerd in verkoop, verhuur, lease, onderhoud en reparatie van personenauto's en bedrijfswagens. Als lid van diverse brancheorganisaties zoals o.a. Bosch car service en Bovag, koppelen wij hoge service aan objectieve garanties. Wij beschikken over een modern ingerichte werkplaats, een wasserette en tankstation met breed assortiment. Onze persoonlijke en professionele benadering maakt Wessels tot een betrouwbare partner in autorijden.
U rijdt, wij doen de rest.
Autobedrijf Wessels: sterk in elk merk
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Alfa Romeo MiTo | Vergeet mij niet
Ken je mij nog? Eind 2008 heb ik mij voor het eerst aan je voorgesteld. Ik vertelde toen over mijn hobby's (uitgaan, sporten, genieten van het leven) en ambities (eerst leasen, daarna een vaste relatie). Inmiddels ben ik volwassen geworden. Alhoewel ik nog steeds jong van geest ben, ben ik meer gaan letten op het milieu en de financien.
De Alfa Romeo MiTo is er nu ook met tweecilinder TwinAir-motor. In de praktijk is deze levendig en vlot, maar niet zo zuinig als beloofd. Blijft een verleidelijk model.
Plus
- levendig karakter
Min
- niet zo zuinig als beloofd
Conclusie
Weer een contactadvertentie in plaats van een autotest? Ja, want van alle auto's in zijn/haar klasse heeft de Alfa Romeo MiTo nog steeds het meest uitgesproken karakter. Een Alfa Romeo wordt immers vooral gekozen met het hart en dat geldt ook voor de MiTo.
Toch is de MiTo dankzij de nieuwe "TwinAir"-motor verstandiger dan ooit. Dankzij de tweecilinder motor is de MiTo net zo levendig als voorheen, maar is het verbruik spectaculair gedaald. Dat wil zeggen: in theorie. In de praktijk is het lastig, zo niet onmogelijk, om het beloofde lage verbruik te realiseren.
De grootste winst van de TwinAir-techniek is, dat het verbruik bij een vlotte rijstijl lang niet zo sterk oploopt als voorheen. Daarmee heeft de MiTo er een heel nieuwe charme bij gekregen.