Alfa Romeo Mito 1.4 Centenario LEDERCLIMACRUISEPDC6-BAK

€ 5.950,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 30-09-2010
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 110.436 km
Deuren 3
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.368 cc
Vermogen 77 kW (105 pk)

Alfa Romeo Mito 1.4 Centenario LEDERCLIMACRUISEPDC6-BAK


€ 5.950,-

Algemeen

Bouwjaar 30-09-2010
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 110.436 km
Deuren 3
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.368 cc
Vermogen 77 kW (105 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Auto Totaal Service Valkenswaard
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres De Vest 76a
Postcode 5555 XP
Plaats Valkenswaard
Provincie Noord Brabant
Land Nederland
Telefoon +31 (0)40 - 7805837 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.atsvalkenswaard.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • achterspoiler
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Alfa Romeo MiTo 1.4 Centenario LEDER*CLIMA*CRUISE*PDC*6-BAK*


- Kenteken: 55-NKZ-1
- Merk: Alfa Romeo
- Model: MiTo
- Tellerstand: 110436 KM
- Carrosserievorm: Hatchback
- Aantal deuren: 3
- Brandstofsoort: Benzine
- Bouwjaar: 2010
- Transmissie: Handgeschakeld
- Kleur: wit
- Motorinhoud: 1368 cc
- Aantal cilinders: 4
- Motorcode: 955A6000
- Vermogen: 77 kW / 105pk
- Ledig gewicht: 1065 kg
- Max. trekgewicht: 500 kg
- Aantal zitplaatsen: 4
- Verbruik: 5.7 l/100 km
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar
- Lengte: 406 cm
- Hoogte: 1453 cm
- Motorrijtuigenbelasting: € 119 - 133 per kwartaal
- Emissieklasse: Euro 5


Comfort

- Boordcomputer
- Cruise control

Exterieur

- Achterruitwisser
- Achterspoiler
- Buitenspiegels elektrisch verstel- en verwarmbaar
- Centrale vergrendeling met afstandsbediening
- Getint glas
- Lichtmetalen velgen 17"
- Metaalkleur
- Mistlampen voor
- Park Distance Control
- Parkeersensor achter
- Sportvelgen

Infotainment

- Radio-CD/MP3 speler
- Stuurwiel multifunctioneel

Interieur

- Achterbank in delen neerklapbaar.
- Achterbank neerklapbaar
- Airco
- Armsteun voor
- Bestuurdersstoel in hoogte verstelbaar
- Electronic climate control
- Elektrische ramen voor
- Lederen bekleding
- Lederen interieur
- Lederen stuurwiel en versnellingspook
- Lendesteunen (verstelbaar)
- Middenarmsteun voor
- Stuurbekrachtiging
- Stuurbekrachtiging snelheidsafhankelijk

Overige

- Anti Blokkeer Systeem
- Anti doorSlip Regeling
- Bestuurdersairbag
- Brake Assist System
- Elektronisch Stabiliteits Programma
- Elektronische remkrachtverdeling
- Hoofd airbag(s) achter
- Hoofd airbag(s) voor
- Knie airbag(s)
- Passagiersairbag
- Zij airbag(s) voor

Veiligheid

- Alarm klasse 1(startblokkering)


Bij de bouw van de Alfa Romeo MiTo wordt niets aan het toeval overgelaten. Vandaar dat hier een auto staat die in optimale conditie verkeert. Met zijn benzinemotor en handgeschakelde versnellingsbak is dit een prima auto voor nog vele kilometers. De hoogwaardige, lederen bekleding benadrukt de kwaliteit van deze Alfa Romeo. In deze auto profiteert u onder andere ook van: 17 inch lichtmetalen velgen, getint glas, verstelbare lendensteunen, metallic lak, elektrisch bedienbare ramen voor, elektrisch verstelde en verwarmde buitenspiegels en in delen neerklapbare achterbank.

Het audiosysteem biedt glasheldere geluidskwaliteit. U bedient dit veilig via het stuurwiel. Bij de luxe van deze auto hoort ook electronic climate control. De parkeersensoren registreren alles. Ook dat ene paaltje dat net buiten uw gezichtsveld valt. De cruise control levert een mooie, gelijkmatige koers. Dat rijdt prettig. Natuurlijk behoren lederen stuur en versnellingspook, boordcomputer en centrale deurvergrendeling met afstandsbediening ook tot de uitrusting van deze complete auto.

Zoals u mag verwachten van deze Alfa Romeo MiTo is hij uitgerust met een reeks aan actieve veiligheidssystemen. Om de veiligheid extra te vergroten, heeft deze Alfa Romeo MiTo Brake Assis

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Alfa Romeo MiTo | Vergeet mij niet

Ken je mij nog? Eind 2008 heb ik mij voor het eerst aan je voorgesteld. Ik vertelde toen over mijn hobby's (uitgaan, sporten, genieten van het leven) en ambities (eerst leasen, daarna een vaste relatie). Inmiddels ben ik volwassen geworden. Alhoewel ik nog steeds jong van geest ben, ben ik meer gaan letten op het milieu en de financien.

Autotest | Alfa Romeo MiTo Vergeet mij niet

De Alfa Romeo MiTo is er nu ook met tweecilinder TwinAir-motor. In de praktijk is deze levendig en vlot, maar niet zo zuinig als beloofd. Blijft een verleidelijk model.

Plus

  • levendig karakter

Min

  • niet zo zuinig als beloofd

Conclusie

Weer een contactadvertentie in plaats van een autotest? Ja, want van alle auto's in zijn/haar klasse heeft de Alfa Romeo MiTo nog steeds het meest uitgesproken karakter. Een Alfa Romeo wordt immers vooral gekozen met het hart en dat geldt ook voor de MiTo.

Toch is de MiTo dankzij de nieuwe "TwinAir"-motor verstandiger dan ooit. Dankzij de tweecilinder motor is de MiTo net zo levendig als voorheen, maar is het verbruik spectaculair gedaald. Dat wil zeggen: in theorie. In de praktijk is het lastig, zo niet onmogelijk, om het beloofde lage verbruik te realiseren.

De grootste winst van de TwinAir-techniek is, dat het verbruik bij een vlotte rijstijl lang niet zo sterk oploopt als voorheen. Daarmee heeft de MiTo er een heel nieuwe charme bij gekregen.

Deel deze advertentie